MuscleMeat

LOG: Miss H..

Balen van je polsen.. Wellicht stiekem dan toch handig dat je nog moet bezien wanneer je deze week kunt trainen, kan je pols herstellen.. ;).
Nee, serieus: ik word er zelf ook altijd zenuwappig van wanneer het er naar uitziet dat ik niet mijn kan trainingen volgen zoals ik gepland had.. Maar.. Fibo is dan wel weer ontzettend gaaf en absoluut een geskipte training waard! ;)

Weet nog dat ik de dag na mijn Functional training soms echt letterlijk niet normaal uit bed kon komen omdat de spierpijn (vooral in mijn buik) te erg was.. Heb nooit meer zulke intense spierpijn ervaren na die tijd :o. Ze zeggen dat alles went.. Ben benieuwd wanneer je niet meer dood zult gaan tijdens het geven van de training ;).

Enne je cheat.. Tell me, ben nu wel benieuwd wat dat gaat worden! :D

Lastig met je polsen. Andere DB kan inderdaad wel schelen. Wij hebben ook 2 soorten. De ene houdt toch lekkerder vast dan de andere. Misschien is dat beetje rust dan wel even goed. Maar gaat inderdaad druk worden.
Jou kennende zal je vast wel ergens tijd vinden om te trainen .:D

wel genieten van je cheat he!

Veel plezier alvast voor op de Fibo. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.883
Balen van je polsen.. Wellicht stiekem dan toch handig dat je nog moet bezien wanneer je deze week kunt trainen, kan je pols herstellen.. ;).
Nee, serieus: ik word er zelf ook altijd zenuwappig van wanneer het er naar uitziet dat ik niet mijn kan trainingen volgen zoals ik gepland had.. Maar.. Fibo is dan wel weer ontzettend gaaf en absoluut een geskipte training waard! ;)

Weet nog dat ik de dag na mijn Functional training soms echt letterlijk niet normaal uit bed kon komen omdat de spierpijn (vooral in mijn buik) te erg was.. Heb nooit meer zulke intense spierpijn ervaren na die tijd :o. Ze zeggen dat alles went.. Ben benieuwd wanneer je niet meer dood zult gaan tijdens het geven van de training ;).

Enne je cheat.. Tell me, ben nu wel benieuwd wat dat gaat worden! :D

Tja, ik had liever gewoon vandaag weer getraind en morgen ook..maar denk dat ik morgen na die Funxtion-dag blij ben als ik thuis ben:o
Maar miss valt het mee en ga ik savonds nog ff trainen:p

Ja Fibo is wel een geskipte training waard..i guess:cool:

Mijn junk..ik had al ruim 3 weken geen snoep en koek enzo gegeten maar gister overstag gegaan door een chocolade reep met advocaat erin:o zooo lekker en savonds patat en nog wat later chips op de avond.
Bah..
Vandaag maar dagje aan de vis:rolleyes:

Lastig met je polsen. Andere DB kan inderdaad wel schelen. Wij hebben ook 2 soorten. De ene houdt toch lekkerder vast dan de andere. Misschien is dat beetje rust dan wel even goed. Maar gaat inderdaad druk worden.
Jou kennende zal je vast wel ergens tijd vinden om te trainen .:D

wel genieten van je cheat he!

Veel plezier alvast voor op de Fibo. :)
Ja ik denk echt dat t komt door andere db's maar goed..miss dat het idd helpt om paar dagen wat minder te doen..
Plezier op de Fibo gaat wel lukken, ik hoop toch wel wat leuke kleding te scoren:cool:

Ik ben benieuwd hoezeer ik aan mijn gewichten van thuis ben gehecht dan ;)

En...ik zal wel onder een steen leven, maar wat is Fibo?

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

O, dit: www.fibo.de ?

oeh die funxtiontraining klinkt heerlijk!!
sterkte met de polsen
en have fun op de fiboo

Jij hebt je cheat dag weer overleefd dus he! :D Nice voor een keer toch?
Ik merk zelf dat dat alles door elkaar (vr)eten echt de darmen goed van slag maken.. vooral omdat er bij mij wel wat dingen ingaan waarvan ik helaas weet dat ik last krijg.. :o

Fibo.. nog steeds zou ik er graag heen willen.. Maar helaas... Je zal vast wel wat leuke kleding kunnen scoren daar!

En hoe is het gegaan met alle drukte en hoe was de fibo?

Wilooknaardefibooooo :sad:

• #3.889
Ik ben benieuwd hoezeer ik aan mijn gewichten van thuis ben gehecht dan ;)

En...ik zal wel onder een steen leven, maar wat is Fibo?

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

O, dit: www.fibo.de ?
hahaha idd dat was de Fibo:cool:

oeh die funxtiontraining klinkt heerlijk!!
sterkte met de polsen
en have fun op de fiboo
Zo, sorry hoor moest mij ff focussen op de opleiding Funxtion en natuurlijk naar de Fibo geweest..was beide erg leuk.

En hoe is het gegaan met alle drukte en hoe was de fibo?
Fibo was top, ik ging eigenlijk alleen voor de Labella stand hahahaha nee hoor, was gewoon in t algheel echt weer gezellig

Komen er nog genoeg.

Nou van de week examen gedaan voor de snelcursus Funxtion en die is in tha pocket.
Dus das weer mooi mee genomen.

ca3fce24-2844-42c8-89e8-c2a34bc6c3bd_zps1c2wnwhl.jpg

Gefeliciteerd met je slagen voor je examen! Super! en leuke foto ook!
Nu weer meer tijd om te trainen?

En nog geslaagd bij de labella stand??

Ik kom snel eens kijken op je nieuwe werkplek. Maar dan niet gelijk een abo aansmeren hoor hihihihi

Gefeliciteerd! Nog leuke fibo pics?

Haha, leuke foto!!
En congrats!! :cheer:

Buffer als de mannen op de foto :D :cool:

• #3.895
Gefeliciteerd met je slagen voor je examen! Super! en leuke foto ook!
Nu weer meer tijd om te trainen?

En nog geslaagd bij de labella stand??
dank je wel! Ja gelukkig wel, en tuurlijk geslaagd bij Labella..oa de broek die ik op de foto aan heb:p

Ik kom snel eens kijken op je nieuwe werkplek. Maar dan niet gelijk een abo aansmeren hoor hihihihi
haha tis wel goedkoop hoor haha
maar hou het even in de gaten Ron wanneer we een gratis dagpas aanbieden want je mag niet zomaar een keer proeftrainen:o
We krijgen trouwens wel onwijs mooie apparatuur van Tecnogym, plateloaded :heart:

Gefeliciteerd! Nog leuke fibo pics?
Niet veel, maar ik zal wat plaatsen en dank je wel

Haha, leuke foto!!
En congrats!! :cheer:
Dank je wel:D

Buffer als de mannen op de foto :D :cool:
Hahaha is dat een goed teken:p

Hier een picca van Alice Matoss en Larissa Reis

fddba3b4-eb06-4f59-8a64-47c9a762d91d_zps8kxrhrwz.jpg

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

cd45068e-5387-4936-987c-fa8c0af2bc8e_zpsf49mqrtc.png

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

En last but not least: Kevin Levrone, dat vindt ik echt een mooie BB

e1663ff1-2f13-4274-8aba-c44a04fcbf20_zps4um0wqxd.jpg

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

En ik vondt het wel een gave cap van Labella dus die ook maar even ingeslagen:P
Mijn cut trouwens is de laatste 2 weken weer even geen cm vooruit gegaan want het eten is tijdens opleidingen en trainingen gewoon bagger en kon t dus ff niet opbrengen dus as in today..pakken we het weer op :O

20150418_104541-1_zpsenbbbths.jpg

eh maar goed dat mijn vrouwtje dat niet wist van LaBellamafia, anders had ik weer veel geld kwijt geweest:)

foto's thuis maar kijken, dat werkt hier niet op mijn werk hahaha:D

• #3.897
eh maar goed dat mijn vrouwtje dat niet wist van LaBellamafia, anders had ik weer veel geld kwijt geweest:)

foto's thuis maar kijken, dat werkt hier niet op mijn werk hahaha:D

Hahaha ja op Insta zag ik natuurlijk gelijk dat ze naar de Fibo gingen komen!! Ik hou dr van:cool:

gave broek!! Staat je ook erg goed! Moet ook wel met zo een mooi fysiek!
Wie weet kom ik er ooit ook nog wel eens om er zo goed uit te zien. al zal het nooit zo mooi worden als bij jou

Ha ha, mooie foto's! Bestaat er nog steeds geen app waarmee je selfies kan ont-spiegelbeelden ;)

leuke foto's inderdaad!
en ken dat gevoel met die opleidingen... moet nu ook maandelijks 2 dagen opleiding volgen en is ook telkens bang afwachten wat er nu weer geserveerd zal worden :(
is gelukkig de laatste keer komende week :D

Terug
Naar boven