SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Balen van je polsen.. Wellicht stiekem dan toch handig dat je nog moet bezien wanneer je deze week kunt trainen, kan je pols herstellen..
.
Nee, serieus: ik word er zelf ook altijd zenuwappig van wanneer het er naar uitziet dat ik niet mijn kan trainingen volgen zoals ik gepland had.. Maar.. Fibo is dan wel weer ontzettend gaaf en absoluut een geskipte training waard!
Weet nog dat ik de dag na mijn Functional training soms echt letterlijk niet normaal uit bed kon komen omdat de spierpijn (vooral in mijn buik) te erg was.. Heb nooit meer zulke intense spierpijn ervaren na die tijd
. Ze zeggen dat alles went.. Ben benieuwd wanneer je niet meer dood zult gaan tijdens het geven van de training
.
Enne je cheat.. Tell me, ben nu wel benieuwd wat dat gaat worden!
.Nee, serieus: ik word er zelf ook altijd zenuwappig van wanneer het er naar uitziet dat ik niet mijn kan trainingen volgen zoals ik gepland had.. Maar.. Fibo is dan wel weer ontzettend gaaf en absoluut een geskipte training waard!

Weet nog dat ik de dag na mijn Functional training soms echt letterlijk niet normaal uit bed kon komen omdat de spierpijn (vooral in mijn buik) te erg was.. Heb nooit meer zulke intense spierpijn ervaren na die tijd
. Ze zeggen dat alles went.. Ben benieuwd wanneer je niet meer dood zult gaan tijdens het geven van de training
.Enne je cheat.. Tell me, ben nu wel benieuwd wat dat gaat worden!