AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
:cool:

Mooie, sterke training, nog altijd bewonderenswaardig!
Enne.. Die straight arm pulldowns, waar je de kracht vandaan haalt.. Erg sterk!
als ik er aan denk zal ik m eens filmen.. ik vindt het een top oefening :heart:

We zullen zien of less = more resultaat oplevert bij me. Ik ga er in ieder geval voor.

Leuk dat veel "oude" klanten zich alweer ingeschreven hebben.
Wanneer gaat het filiaal weer open?
we hopen begin mei...

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Gisteren een soort van junk dag gehad..hoewel ik al een week of 3 geen snoep en geraffineerde suikers meer eet. Dus lekker broodje kousenband gegeten en broodje bakkeljauw bij de toko..oh dat is zo lekker!
Savonds bordje patat en nog wat stukjes stokbrood met roquefort..mjammie

Anyhow..vandaag dus verjaardag van familie..maar wat valt dat dan tegen als je paaseitjes,toastjes, chips, sauzijcenbroodjes en weet ik t wat allemaal zie liggen.. Pff maar ik had netjes mijn eigen bakje met groente en kip mee.. ben blij datbdat ook weer achter de rug is:-P

Waarom had je dan niet vandaag je smokkel gedaan en gisteren gewoon strak?

Jep lijkt me ook logischer dan nu op een feestje te moeten zeggen, sorry mensen allemaal leuk dat je dat allemaal voorziet maar ik ga toch maar men bakje kip/groenten binnenwerken...

• #3.844
Waarom had je dan niet vandaag je smokkel gedaan en gisteren gewoon strak?

Jep lijkt me ook logischer dan nu op een feestje te moeten zeggen, sorry mensen allemaal leuk dat je dat allemaal voorziet maar ik ga toch maar men bakje kip/groenten binnenwerken...

Had gekund maar mijn junk bepaal ik liever zelf wat ik kan eten en voelde in mijn hoofd niet zo lekker om te switchen:-(

Daar heb je ook gelijk in. Ik kies mijn cheatmeal ook altijd zelf uit en dan is het geen Macdonalds of zo hoor maar iets lekker en kwalitatief.

• #3.846
Daar heb je ook gelijk in. Ik kies mijn cheatmeal ook altijd zelf uit en dan is het geen Macdonalds of zo hoor maar iets lekker en kwalitatief.

Dus dat idd.. Ik bedoel als ik aan de groente met kip zit vind ik alles eigenlijk wel lekker.
Maar als ik echt mijn junk dag heb... dan denk ik er bijna de hele week aan wat ik dan ga eten:-p
Nou ja.. deze verjaardag hebben we weer gehad

Dat herken maar al te goed. Ik eet liever iets waar ik ECHT zin in heb dan dat ik junkfood eet waar ik niet eens heel gek op ben. Ik hou ook wel graag die controle over mijn eten.

Hoe gaat het cutten?

• #3.848
Dat herken maar al te goed. Ik eet liever iets waar ik ECHT zin in heb dan dat ik junkfood eet waar ik niet eens heel gek op ben. Ik hou ook wel graag die controle over mijn eten.

Hoe gaat het cutten?

Ja gaat best wel lekker.. blijf redelijk op gewicht en begin toch steeds klein beetje droger te worden!
Nog kleine 2 weken en dan gaan we weer naar de Fibo..echt zin in! Beetje instant motivatie opdoen;-)

Ja gaat best wel lekker.. blijf redelijk op gewicht en begin toch steeds klein beetje droger te worden!
Nog kleine 2 weken en dan gaan we weer naar de Fibo..echt zin in! Beetje instant motivatie opdoen;-)

Ik ben inmiddels ook wel echt toe aan het cutten. Ik moet nog ff geduld hebben :)

Ik zou eerst ook naar de FIBO maar toch de keuze genomen naar de rotterdamse kampioenschappen te gaan aangezien mn coach daar staat. Ik wil er sowieso een x heen!

Motivatie? pff als ik dat daar zie dan denk ik savonds altijd zo van:

pffff dan denk je dat je goed bezig bent en dan zie je daar de "echte"..... wat doen wij verkeerd? hahaha

• #3.851
Motivatie? pff als ik dat daar zie dan denk ik savonds altijd zo van:

pffff dan denk je dat je goed bezig bent en dan zie je daar de "echte"..... wat doen wij verkeerd? hahaha

Niet gebruiken dat doen wij *verkeerd*
Maar dat bedoel ik dus met gemotiveerd raken.. ik raak dan nog gemotiveerder om harder te trainen!
Of geen training over te slaan etc..

Zag je foto op je fotolog
Mooie ABS hoor

Hier hetzelfde wat cheats betreft.. Houd me altijd strak aan mijn schema en heb daar geen moeite mee. Maar áls er eenmaal gecheat wordt.. Dan doe ik het ook goed en precies met wat ik wil :).
Enne.. Gaaf dat je naar de FIBO gaat, ga gewoon eerlijk toegeven dat ik jaloers ben :p.

• #3.854
Ik ben inmiddels ook wel echt toe aan het cutten. Ik moet nog ff geduld hebben :)

Ik zou eerst ook naar de FIBO maar toch de keuze genomen naar de rotterdamse kampioenschappen te gaan aangezien mn coach daar staat. Ik wil er sowieso een x heen!
Joh er komen er nog genoeg als t goed is dus....
Zag je foto op je fotolog
Mooie ABS hoor
Thnks Gros, jouw avatar ziet er ook goed uit:cool:

Hier hetzelfde wat cheats betreft.. Houd me altijd strak aan mijn schema en heb daar geen moeite mee. Maar áls er eenmaal gecheat wordt.. Dan doe ik het ook goed en precies met wat ik wil :).
Enne.. Gaaf dat je naar de FIBO gaat, ga gewoon eerlijk toegeven dat ik jaloers ben :p.

De kaarten nog geregeld via mijn oude werkgever..dat betekend dat ik lekker doordeweeks kan ipv het weekend:cool:
Ik vind het altijd weer leuk daar even paar uur rond te lopen alleen balen dat het zon pokke-eind rijden is:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Vanmorgen benen aan de beurt samen met biceps

Leg extension:
8x61kg
8x68kg
8x74kg
8x74kg
8x81kg

Full squat:
8x30kg
8x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg echt dizzy..kost zoveel energie..

Romanian DL:
8x60kg
8x65kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg

Liggende leg curl:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg laatste rep niet helemaal correct meer

One legged calf raise
5x12hh met bw

rope curl:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg whaa iets te zwaar voor t goeie

Hammergrip chin ups:
5x8xbw

Drag curl:
5x8x20kg

concentration curl:
8x7kg
8x8kg
3x8x9kg

Geen fut meer voor buik, maar die haal ik miss wel in vanavond tijdens buikspierkwartiertje:p

Haaaa, dat wordt een heerlijke waggel, lekker heeuurr! :D
Succes vanavond met het buikspierkwartiertje, jij liever dan ik..
Het is dat ik me elke zondag opnieuw laat overhalen buikspieren te doen, haat ze intens. Maar dan ook echt heel erg. Met heel mijn hart en vol overgave enzo..

Goeie RDL ook meid :thumbs:

• #3.857
Haaaa, dat wordt een heerlijke waggel, lekker heeuurr! :D
Succes vanavond met het buikspierkwartiertje, jij liever dan ik..
Het is dat ik me elke zondag opnieuw laat overhalen buikspieren te doen, haat ze intens. Maar dan ook echt heel erg. Met heel mijn hart en vol overgave enzo..

Ik haat ze ook, maar soms wel lekker om even mee te pakken..kheb ze jaren niet getraind:o
Je doet ze immers ook al genoeg met al je oefeningen

Dank..was nu helemaal zwaar na die squats:o

Nu even eten en dan weer aan de arbeid:)

Jij doet een soort van 5x5.... 5x8 :)
Nog steeds veel oefeningen en reps bij elkaar
Hoe is het nieuwe werk?....heb niet alles terug gelezen maar zag ergens dat je het naar je zin had

Lekker getraind weer!
Fibo.. had er graag heengewild.. maar de rit overleeft mijn nek helaas niet.. :(
Hoop dat je het er leuk zal hebben in ieder geval

weer veel gedaan - top

Terug
Naar boven