SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in t begin echt gekkenhuis en nu bij vlagen zeker. Er lopen nog veel dingen niet zoals t zou moeten en dat vindt ik jammer maar dat is helaas niet aan mij om dat te veranderen. Thnks GrosSterkte met de nieuwe gym
Erg druk? Of juist niets te doen en alleen maar rond lopen
Als ik bij g4f kom waar ik trouwens best lekker kan trainen,dan zit er meestal 1 dame achter de balie en verder zie ik weinig mensen lopen
PS
Foto ziet er goed uit
Tja..ik.ben nooit.zo heel.erg van de verandering.. we hadden zo'n leuke club en dat is nu een keten en dat maakt t minder persoonlijk. Daar.moet ik aan wennen..dat heeft idd tijd nodig;-)Ohhh jeetje geen leuk begin. Nu al vertwijfeling of lees ik dat verkeerd. Hoop dat het snel beter gaat.
Haha ben nog steeds aan t wennen maar goed..zo langzaamaan begint t wel een beetje te komen.....Hmm.. Niet echt een knallend begin dus..
Al het nieuwe heeft tijd nodig om te wennen, niet de meest stabiele en leuke periode..
Hoop dan ook dat je er over een week of twee een stuk beter over voelt!![]()
Tja eten is er idd wel bij ingeschoten maar goed..ben nu alweer een ruime week bezig..Dus ben als t goed is wel zomerklaar straksIk snap dat je liever in je oude gym was blijven werken... maar nu is het toch weer wennen ook.
Ik hoop dat het mee zal vallen en je je toch wat thuis gaat voelen.
wel goed dat je gewoon door traint! maar ik hoop dat t eten er niet vaker bij in zal schieten.
succes en sterkte!
yep daar gaan we maar vanuit, thnks Reavnieuwe werkplek is in het begin altijd wat wennen en even tanden bijten hoor
komt wel goed![]()

Ah ja uiteindelijk zal t ook allemaal wel goed komen.. thnks!Fijn dat het een beetje begint te wennen. Het is zeker omschakelen als je naar een keten overgaat. Bij ons is het ook nog echt persoonlijk. Ik hou der wel van ook.
Trainen dus lekker doorgegaan en eten weer op de rit. Nou dan moet dat goed komen!
lekker vroeg trainen hou ik wel van. hahaha
Super die isobag! Heb er zelf ook een. Weliswaar tweedehands maar gaat elke dag mee naar het werk![]()
Ja had m vandaag mooi mee naar mijn werk hahahaDat is dus een drukte van jewelste.. Fijn dat je nog wel 5 keer in de week kunt trainen! Belangrijk, me-time.
En da's een prachtig moederdagcadeau, gaat vast veel gebruikt worden.
Kijk uit naar een update in je logje van je trainingen.

Ja echt he....fijne verslaving hahaha
Ja echt he....fijne verslaving hahaha
Thnks Rambo..ik moet zeggen..ik voel ze al behoorlijk. Lucky. Me

hahaha is geluktEcht super nog even zo een training erachteraan!
Heerlijk zo een legday! Veel plezier met de spierpijn vandaag.![]()

ja was ook echt wel verrot maar ja..a girls gotta do what a girls gotta doCheers, prima training nadat je eventjes moest doorbijten na zo'n idioot lange werkdag!
Karakter.

dank je wel

nee dat mag ik hopen van niet neeMooie been train 2 dagen terug... en wat een lange werkdagen. Hoop dat dat niet normaal is![]()

zo is dat en is geluktBalen dat je training niet lekker was.. Maar evengoed netjes voor een moe dag!
Werk ze nog en morgen nieuwe ronde nieuwe kansen he!
hahaha thnks hoorhelemaal waarNuh, moe zijn en niet lekker training, geen combinatie om vrolijk van te worden..
Maaaarrrr... Vandaag is het weer een nieuwe dag!![]()