Fitness Seller

LOG: Miss H..

Toffe foto's!!
En wat een straf dat je een cap van Labella vond.. Moet je hem weer kopen enzo.. Zoooo vervelend ;).
Succes met het oppakken van de cut, hopelijk de komende tijd wat rustiger vaarwater! :)

....haha tis wel goedkoop hoor haha
maar hou het even in de gaten Ron wanneer we een gratis dagpas aanbieden want je mag niet zomaar een keer proeftrainen:o
......

Meen je, wat een bullshit firma dan. Zo kan je toch nooit serieus beslissen of de club iets is voor je.
Het gaat dus echt enkel om visjes binnenhalen. Damn. :sad:

.....En last but not least: Kevin Levrone, dat vindt ik echt een mooie BB

e1663ff1-2f13-4274-8aba-c44a04fcbf20_zps4um0wqxd.jpg
Super atleet. Een voorbeeld voor de sport.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.903
Meen je, wat een bullshit firma dan. Zo kan je toch nooit serieus beslissen of de club iets is voor je.
Het gaat dus echt enkel om visjes binnenhalen. Damn. :sad:

Super atleet. Een voorbeeld voor de sport.

Ze redeneren zo..je kan een rondleiding krijgen en je ziet qua apparatuur wat er is..dan aan jou de keus.
Normaal gesproken was een proefles bij mijn oude sportschool..een 10 euro..dat is bij hun een dal-abbo :o
Mijn manier van werken is het ook niet maar heb mij aan t beleid te houden..
Maar de apparatuur word iig wel top das zeker..nu t publiek nog:cool:

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

gave broek!! Staat je ook erg goed! Moet ook wel met zo een mooi fysiek!
Wie weet kom ik er ooit ook nog wel eens om er zo goed uit te zien. al zal het nooit zo mooi worden als bij jou
je geeft nooit op Marina dus we blijven je volgen:cool: miss gaat hetgeen waar je nu mee bezig gaat, voor je werken;)

Ha ha, mooie foto's! Bestaat er nog steeds geen app waarmee je selfies kan ont-spiegelbeelden ;)
hahaha dank je en was maar waar!

leuke foto's inderdaad!
en ken dat gevoel met die opleidingen... moet nu ook maandelijks 2 dagen opleiding volgen en is ook telkens bang afwachten wat er nu weer geserveerd zal worden :(
is gelukkig de laatste keer komende week :D
das ook fijn dat het er voor jou dus opzit.
Ik hou daar allemaal niet van joh..maar ja..dan kom je ook niet verder dus ja..nood breekt wetten:p

Toffe foto's!!
En wat een straf dat je een cap van Labella vond.. Moet je hem weer kopen enzo.. Zoooo vervelend ;).
Succes met het oppakken van de cut, hopelijk de komende tijd wat rustiger vaarwater! :)
Thanks Sanne, ik ga voor morgen weer mijn koolvis uit de vriezer halen:D

• #3.904
Zo vandaag weer begonnen met borst-tri maar nog steeds last van mijn pols... godverdegodver....
Iig eerste dagje back on track met voeding is ook ok, en straks werken en morgen weer rug op t programma.

Bench press:
8x40
8x50
8×55
8×60
8×60 hierop gehouden..last pols

Incline bench smith:
8×30
8×35
8×40
8×45
8×50

Incline db press:
8×14
8×16
8×18
8×20..eigenlijk te licht begonnen maar durfde niet zo goed
8x24 ging soepel..volgende keer echt ff anders opbouwen

Incline db fly:
4×8×10kg
8x12,5kg

Triceps pushdown
8x30
8x35
8x40
8x45
8x20kg

Triceps lever dips..heerlijk machine
8x63
8x70
8x77
8x84
8x91kg met die laaste paar..gaat mijn man op mijn knieën zitten want anders verlies ik teveel kracht door op mijn plaats te blijven zitten

Toen nog ff Rope pushdown
8x20kg
8x25
8x27
8x30
8x32kg

Finito..lekkere training..ondanks mijn pols

Muh.. Die pols.. Heb je er nog wat bijzonders aan gedaan voor versteviging ofzo? Blijft je toch in de weg zitten met bijna alles wat je doet :/.
En ik stem voor een filmpje van die tricep lever dips ;).

Nette training ondanks je pols. Helpen wrist wraps niet?

lekkere training, hoe en wat doe je met dieet ? hoeveel cals doe je op dit moment ongeveer?

lekkere training weer!! Heb je trouwens altijd met 8 reps getraind? Ik deed t eerder precies zo, vond t wel fijne manier van trainen (steeds tandje zwaarder tot ik geen 8 reps kon halen). Ik doe dat nu ook nog wel maar dan zonder opwarm setjes.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Ps. buff jou armen zeg!! Heel mooi!

al eens geprobeerd om 2x per week enkele setjes wrist curls te doen trouwens?
heel licht beginnen voor 15-20 reps

ben daar na mijn polsblessure vorig jaar ook terug mee begonnen en sindsdien geen last meer van gehad eigenlijk
en ik heb relatief gevoelige polsen

Balen van je pols nog steeds. :(

Maar desondanks weer een mooie training! Jij zet altijd weer super trainingen neer! :)

kevin levrone - old school zeg - een van mijn favorieten - nice pics

• #3.912
Muh.. Die pols.. Heb je er nog wat bijzonders aan gedaan voor versteviging ofzo? Blijft je toch in de weg zitten met bijna alles wat je doet :/.
En ik stem voor een filmpje van die tricep lever dips ;).
Nee ik doe er verder niets aan..ben beetje bang dat als ik er aan 'wen' dat het dan lastig word er weer zonder mee te trainen
Aankomende 2 weken alleen trainen ivm onze kleine man die vakantie heeft dus indien ik weer samen train...dan ga ik t flmen:cool:

Nette training ondanks je pols. Helpen wrist wraps niet?
zie bovenstaande.. ik probeer eerst de wrist curls te doen om te versterken:o

lekkere training, hoe en wat doe je met dieet ? hoeveel cals doe je op dit moment ongeveer?
Ik zit zo rond de 21 á 2200 kcals..dat werkt voor mij t beste;) Thanks:p

lekkere training weer!! Heb je trouwens altijd met 8 reps getraind? Ik deed t eerder precies zo, vond t wel fijne manier van trainen (steeds tandje zwaarder tot ik geen 8 reps kon halen). Ik doe dat nu ook nog wel maar dan zonder opwarm setjes.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Ps. buff jou armen zeg!! Heel mooi!
Heb door de jaren wel andere dingen uitgeprobeerd maar voel mij t lekkerste met de 5x8 reps.. 5x5 vond ik ook lekker..werd ik lekker sterk maar je merkt als je dan terug gaat..dat je ook lui word:o

al eens geprobeerd om 2x per week enkele setjes wrist curls te doen trouwens?
heel licht beginnen voor 15-20 reps

ben daar na mijn polsblessure vorig jaar ook terug mee begonnen en sindsdien geen last meer van gehad eigenlijk
en ik heb relatief gevoelige polsen
Was ik al rustig mee begonnen,, goeie tip idd! Thnks

Balen van je pols nog steeds. :(

Maar desondanks weer een mooie training! Jij zet altijd weer super trainingen neer! :)
Tja we proberen indien het kan er beetje omheen te trainen, beetje de db iets meer op andere manier pakken zodat je net je blessure ontijwkt..gaat niet altijd op though:rolleyes:

kevin levrone - old school zeg - een van mijn favorieten - nice pics

Ja tof he:D

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

vandaag weer beentjes gedaan:

full squats:
8x20kg
8x30kg
8x40kg
8x50kg
8x55kg

Liggende leg curl:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
7x45kg

Leg press:
8x73kg
8x82kg
8x89kg
8x96kg
8x103kg

Zittende leg curl 1 been:
4x8x24kg
1x6x33kg

Hip thrust:
8x20kg
8x30kg
8x45kg
8x50kg
8x50kg

Zit daar beetje te kloten met de ruimte die ik heb, dus moet hier even mijn weg in vinden.. met schijven op mijn buik was niet zo lekker..

Standing calve raise 1 been:
5x12 eigen gewicht

Biceps dumbell curl:
8x8kg
8x8kg
8x9kg
2x10kg

Ccurl:
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x10kg

Overhead cable curl:
8x15kg
2x8x20kg
2x8x25kg

Straks voor t eerst in de nieuwe gym werken..dus ben benieuwd

Lekkere training hoor. Zeg is die hiptrust in een legextension apparaat niets voor je dan?
Het is een beetje kutten, maar zeker het proberen waard.

• #3.914
Lekkere training hoor. Zeg is die hiptrust in een legextension apparaat niets voor je dan?
Het is een beetje kutten, maar zeker het proberen waard.

Heb ik idd ook al geprobeerd.. maar voelt voor mijn rug niet echt lekker, tenminste op mijn schouderbladen:o
Beetje irri apparaat

Succes vandaag meid! Gaat vast lukken na zo'n lekkere training ;).
Hip thrust doe je niet met een bb?

• #3.916
Succes vandaag meid! Gaat vast lukken na zo'n lekkere training ;).
Hip thrust doe je niet met een bb?

Ja normaal gesproken natuurlijk wel maar er is hier beetje weinig ruimte om t makkelijk te kunnen doen dus vandaar even de schijven..;-) thnk u

Lekkere training weer! En leuk hoor werken in de nieuwe gym. Ben benieuwd hoe het bevalt.

Hier is met hiptrust ook niet veel ruimte.. ik neem gewoon de hele mat in.. Screw die "abshaperbuikspiermannetjes en vrouwtjes" :o maar ze zijn wel altijd blij als ik weer klaar ben en ze erbij kunnen. :D

• #3.918
Lekkere training weer! En leuk hoor werken in de nieuwe gym. Ben benieuwd hoe het bevalt.

Hier is met hiptrust ook niet veel ruimte.. ik neem gewoon de hele mat in.. Screw die "abshaperbuikspiermannetjes en vrouwtjes" :o maar ze zijn wel altijd blij als ik weer klaar ben en ze erbij kunnen. :D

Ik had liever in mijn oude gym blijven werken maar helaas..
Gisteren hadden we open dag..:eek: tis gewoon niet leuk meer
Vandaag gaan we officieel open..dus ik ga straks wat hapjes etc maken voor vanmiddag.
Maar zie er al lichtelijk tegenop, ik ben gisteren om 14:30 begonnen en heb gewoon geen avond kunnen eten..:(:mad: van ellende maar paar rijstewafels naar binnen gestopt en wat kwark.

Iig vandaag gewoon weer benen getraind samen met biceps en gister natuurlijk ook gewoon getraind.
Ik ben blij als het hele nieuwe eraf is..:rolleyes:
En t zou fijn wezen als mensen zich wat geduldiger zouden opstellen:rolleyes: maar goed, daar prik ik maar beetje doorheen.
We doen wat we kunnen en tja..daar houd t dan mee op:p

Sterkte met de nieuwe gym
Erg druk? Of juist niets te doen en alleen maar rond lopen
Als ik bij g4f kom waar ik trouwens best lekker kan trainen,dan zit er meestal 1 dame achter de balie en verder zie ik weinig mensen lopen
PS
Foto ziet er goed uit

Ohhh jeetje geen leuk begin. Nu al vertwijfeling of lees ik dat verkeerd. Hoop dat het snel beter gaat.

Terug
Naar boven