SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
....haha tis wel goedkoop hoor haha
maar hou het even in de gaten Ron wanneer we een gratis dagpas aanbieden want je mag niet zomaar een keer proeftrainen
......

Super atleet. Een voorbeeld voor de sport......En last but not least: Kevin Levrone, dat vindt ik echt een mooie BB
![]()
Meen je, wat een bullshit firma dan. Zo kan je toch nooit serieus beslissen of de club iets is voor je.
Het gaat dus echt enkel om visjes binnenhalen. Damn.
Super atleet. Een voorbeeld voor de sport.

je geeft nooit op Marina dus we blijven je volgengave broek!! Staat je ook erg goed! Moet ook wel met zo een mooi fysiek!
Wie weet kom ik er ooit ook nog wel eens om er zo goed uit te zien. al zal het nooit zo mooi worden als bij jou
miss gaat hetgeen waar je nu mee bezig gaat, voor je werken
hahaha dank je en was maar waar!Ha ha, mooie foto's! Bestaat er nog steeds geen app waarmee je selfies kan ont-spiegelbeelden![]()
das ook fijn dat het er voor jou dus opzit.leuke foto's inderdaad!
en ken dat gevoel met die opleidingen... moet nu ook maandelijks 2 dagen opleiding volgen en is ook telkens bang afwachten wat er nu weer geserveerd zal worden
is gelukkig de laatste keer komende week![]()

Thanks Sanne, ik ga voor morgen weer mijn koolvis uit de vriezer halenToffe foto's!!
En wat een straf dat je een cap van Labella vond.. Moet je hem weer kopen enzo.. Zoooo vervelend.
Succes met het oppakken van de cut, hopelijk de komende tijd wat rustiger vaarwater!![]()

Nee ik doe er verder niets aan..ben beetje bang dat als ik er aan 'wen' dat het dan lastig word er weer zonder mee te trainenMuh.. Die pols.. Heb je er nog wat bijzonders aan gedaan voor versteviging ofzo? Blijft je toch in de weg zitten met bijna alles wat je doet :/.
En ik stem voor een filmpje van die tricep lever dips.

zie bovenstaande.. ik probeer eerst de wrist curls te doen om te versterkenNette training ondanks je pols. Helpen wrist wraps niet?

Ik zit zo rond de 21 á 2200 kcals..dat werkt voor mij t bestelekkere training, hoe en wat doe je met dieet ? hoeveel cals doe je op dit moment ongeveer?
Thanks
Heb door de jaren wel andere dingen uitgeprobeerd maar voel mij t lekkerste met de 5x8 reps.. 5x5 vond ik ook lekker..werd ik lekker sterk maar je merkt als je dan terug gaat..dat je ook lui wordlekkere training weer!! Heb je trouwens altijd met 8 reps getraind? Ik deed t eerder precies zo, vond t wel fijne manier van trainen (steeds tandje zwaarder tot ik geen 8 reps kon halen). Ik doe dat nu ook nog wel maar dan zonder opwarm setjes.
---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------
Ps. buff jou armen zeg!! Heel mooi!

Was ik al rustig mee begonnen,, goeie tip idd! Thnksal eens geprobeerd om 2x per week enkele setjes wrist curls te doen trouwens?
heel licht beginnen voor 15-20 reps
ben daar na mijn polsblessure vorig jaar ook terug mee begonnen en sindsdien geen last meer van gehad eigenlijk
en ik heb relatief gevoelige polsen
Tja we proberen indien het kan er beetje omheen te trainen, beetje de db iets meer op andere manier pakken zodat je net je blessure ontijwkt..gaat niet altijd op thoughBalen van je pols nog steeds.
Maar desondanks weer een mooie training! Jij zet altijd weer super trainingen neer!![]()

kevin levrone - old school zeg - een van mijn favorieten - nice pics

Lekkere training hoor. Zeg is die hiptrust in een legextension apparaat niets voor je dan?
Het is een beetje kutten, maar zeker het proberen waard.

Succes vandaag meid! Gaat vast lukken na zo'n lekkere training.
Hip thrust doe je niet met een bb?
Lekkere training weer! En leuk hoor werken in de nieuwe gym. Ben benieuwd hoe het bevalt.
Hier is met hiptrust ook niet veel ruimte.. ik neem gewoon de hele mat in.. Screw die "abshaperbuikspiermannetjes en vrouwtjes"maar ze zijn wel altijd blij als ik weer klaar ben en ze erbij kunnen.
![]()
tis gewoon niet leuk meer
van ellende maar paar rijstewafels naar binnen gestopt en wat kwark.
maar goed, daar prik ik maar beetje doorheen.