Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Jij doet een soort van 5x5.... 5x8
Nog steeds veel oefeningen en reps bij elkaar
Hoe is het nieuwe werk?....heb niet alles terug gelezen maar zag ergens dat je het naar je zin had
Ja true, ja ik vindt t gewoon lekker trainen zo..

Ja t werk is stuk anders en je hebt minder tijd voor de klant dat vindt ik wel jammer maar goed..we maken er het beste van en ik ben blij als ik straks in mijn eigen vestiging sta

Balen Marina, t zit je echt niet meeLekker getraind weer!
Fibo.. had er graag heengewild.. maar de rit overleeft mijn nek helaas niet..
Hoop dat je het er leuk zal hebben in ieder geval

Ik hoop echt dat het nou een keer positief mag uitpakken voor je.
Fibo is leuk, kheb er weer zin in!
Yup, thats me
Thnks
Vandaag Borst-tri
Bench press SS Incline db press
5x8x45kg SS 5x8x18kg
Incline bench press
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x47,5kg
8x50kg
Peck deck:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x49kg beetje last van mijn pols tijdens de oefeningen dus heel erg geconcentreerd uitgevoerd
Tricep pushdown:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
Overhead triceps extension:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
lever dips:
8x63kg
8x70kg
8x77kg
8x84kg
8x91kg
Nog eentje om t af te leren..
one arm cable extensie:
8x10kg
8x12kg
8x13kg
2x8x15kg
Toen nog wat buik gedaan, maar er is daar maar 1 spiegel van 2 mtr breed en er stond 1 of andere ecto
beetje heen en weer te paraderen voor die spiegel..maar toevallig is dat ook de plek waar je de buikspieren doet.Dus ik pak samen met Dinkytoy een buikspiermatje en leg m op de grond, zegt die vent opeens...ehh ik ben hier bezig.
Dus ik van : 'ja en wij nu ook!
Ja maar ik ben aan t opdrukken, ik zeg ja, en?? Er is genoeg ruimte..dus gewoon even opschuiven en dan kunnen we allemaal gewoon doorgaan.
Ja maar ik ben breed zegt ie
WTF..
Ik ben mijn buikspieren gaan doen en zijn kant niet meer opgekeken..wat een mafkees zeg
Als je nou voor een spiegel beig bent en je bent in je eentje snap ik dat je in t midden staat, maar als er dan mensen bij komen, dan stap je toch opzij? Of wat..