AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.861
Jij doet een soort van 5x5.... 5x8 :)
Nog steeds veel oefeningen en reps bij elkaar
Hoe is het nieuwe werk?....heb niet alles terug gelezen maar zag ergens dat je het naar je zin had

Ja true, ja ik vindt t gewoon lekker trainen zo..:o
Ja t werk is stuk anders en je hebt minder tijd voor de klant dat vindt ik wel jammer maar goed..we maken er het beste van en ik ben blij als ik straks in mijn eigen vestiging sta:cool:
Lekker getraind weer!
Fibo.. had er graag heengewild.. maar de rit overleeft mijn nek helaas niet.. :(
Hoop dat je het er leuk zal hebben in ieder geval
Balen Marina, t zit je echt niet mee:(
Ik hoop echt dat het nou een keer positief mag uitpakken voor je.
Fibo is leuk, kheb er weer zin in!

Yup, thats me:o Thnks:D

Vandaag Borst-tri

Bench press SS Incline db press
5x8x45kg SS 5x8x18kg

Incline bench press
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x47,5kg
8x50kg

Peck deck:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x49kg beetje last van mijn pols tijdens de oefeningen dus heel erg geconcentreerd uitgevoerd

Tricep pushdown:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg

Overhead triceps extension:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg

lever dips:
8x63kg
8x70kg
8x77kg
8x84kg
8x91kg

Nog eentje om t af te leren..

one arm cable extensie:
8x10kg
8x12kg
8x13kg
2x8x15kg

Toen nog wat buik gedaan, maar er is daar maar 1 spiegel van 2 mtr breed en er stond 1 of andere ecto:rolleyes: beetje heen en weer te paraderen voor die spiegel..maar toevallig is dat ook de plek waar je de buikspieren doet.

Dus ik pak samen met Dinkytoy een buikspiermatje en leg m op de grond, zegt die vent opeens...ehh ik ben hier bezig.
Dus ik van : 'ja en wij nu ook!
Ja maar ik ben aan t opdrukken, ik zeg ja, en?? Er is genoeg ruimte..dus gewoon even opschuiven en dan kunnen we allemaal gewoon doorgaan.
Ja maar ik ben breed zegt ie??? WTF..:rolleyes:
Ik ben mijn buikspieren gaan doen en zijn kant niet meer opgekeken..wat een mafkees zeg
Als je nou voor een spiegel beig bent en je bent in je eentje snap ik dat je in t midden staat, maar als er dan mensen bij komen, dan stap je toch opzij? Of wat..

Goeie tren weer zeg, wat een kracht :flexbiceps:

Lol @ mafkees, wat idioot....waarom kom ik nooit van zulke mensen tegen, lijkt me erg lachen :D

• #3.863
Goeie tren weer zeg, wat een kracht :flexbiceps:

Lol @ mafkees, wat idioot....waarom kom ik nooit van zulke mensen tegen, lijkt me erg lachen :D

Ja ik word daar ech geiiriteerd van..loopt in een voetbalshirt en er is ook echt niks maar dan ook niks van spiermassa of wat er maar op kan lijken zichtbaar en dan maar voor die spiegel heen en weer lopen..
MEGA irritant

Ja ik word daar ech geiiriteerd van..loopt in een voetbalshirt en er is ook echt niks maar dan ook niks van spiermassa of wat er maar op kan lijken zichtbaar en dan maar voor die spiegel heen en weer lopen..
MEGA irritant

50% loopt bij ons in een voetbalshirt rond, en zijn schrale ecto's die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Lijkt me een keer leuk als ze tegen me zeggen dat ik in de weg sta...gewoon onder een bankje frommelen ;)

• #3.865
Voetbalshirts zouden verboden moet worden in de gym.. stinken ook vaak..die synthetische meuk:-(

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

50% loopt bij ons in een voetbalshirt rond, en zijn schrale ecto's die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Lijkt me een keer leuk als ze tegen me zeggen dat ik in de weg sta...gewoon onder een bankje frommelen ;)
Hahah ja oppakken en weggooien..lol
Maar echt dat manse gedrag.. gewoon niet een stapje opzij doen..kan mij daar kapot aan irriteren. Maar als je niet opzij gaat..dan ga ik gewoon heeeeeel dicht bij je staan:evil:

Voetbalshirts zouden verboden moet worden in de gym.. stinken ook vaak..die synthetische meuk:-(

True! Ga dan lekker voetballen. Je hoort ze ook vaak zeggen tegen elkaar dat ze niet te groot willen worden, don't worry...you won't ;)

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Hahah ja oppakken en weggooien..lol
Maar echt dat manse gedrag.. gewoon niet een stapje opzij doen..kan mij daar kapot aan irriteren. Maar als je niet opzij gaat..dan ga ik gewoon heeeeeel dicht bij je staan:evil:

Ik zou wel blijven staan dan hoor als je zo dicht bij komt staan :eyebrow:

• #3.867
True! Ga dan lekker voetballen. Je hoort ze ook vaak zeggen tegen elkaar dat ze niet te groot willen worden, don't worry...you won't ;) Ja ook echt..van nee ik wil niet groot worden... zoo ontzettend vermoeiend!

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Ik zou wel blijven staan dan hoor als je zo dicht bij komt staan :eyebrow:
Ja maar jij mag ook blijven staan, jij bent geen ecto :p

mooie training zeg, sterk!

en idiot

get out tha waay!!!

Ik weet ook nooit wat je met dat soort lichtgeraakte eikeltjes aanmoet. Als je een stukje inschikt (wat de meest volwassen oplossing is) hebben ze het gevoel dat ze 'gewonnen' hebben, als of het hele leven een fucking wedstrijd is om je eigen zinnetje door te drijven, en een punt ervan maken is te veel eer voor zo'n zielig stukje low-life.
Ik zou het ook geen enkel punt vinden om met jou voor een spiegel te staan hoor, hoe smal die spiegel ook is ;)
Goeie avatar trouwens, heel strakke mid sektie :thumbs:

Hahaha, wat een enorme knuppel joh, vervelend pokkeventje!
.. Volgende keer als je hem langs ziet lopen even een pootje uitsteken, lijkt me lastige trainen wanneer je tijdelijk invalide bent ;).

Zou ook zeggen dat ik te breed was en dat jij niet naast mij mocht trainen

Zien ze straks dat jij breder bent en dat wil ik natuurlijk niet ;)

• #3.873
En ik draag geen voetbalshirts, heb een pesthekel aan voetbal. :mad:
Wij kunnen prima samen voor 1 spiegel trainen hoor ;)
hahaha ja dat denk ik ook;)

mooie training zeg, sterk!

en idiot

get out tha waay!!!
thanks Nicky, en idd..get out of thaaa way:mad:

Ik weet ook nooit wat je met dat soort lichtgeraakte eikeltjes aanmoet. Als je een stukje inschikt (wat de meest volwassen oplossing is) hebben ze het gevoel dat ze 'gewonnen' hebben, als of het hele leven een fucking wedstrijd is om je eigen zinnetje door te drijven, en een punt ervan maken is te veel eer voor zo'n zielig stukje low-life.
Ik zou het ook geen enkel punt vinden om met jou voor een spiegel te staan hoor, hoe smal die spiegel ook is ;)
Goeie avatar trouwens, heel strakke mid sektie :thumbs:
haha maar weet je wat t gekke was..het was niet eens een ventje maar een volwassen kerel van ergens in de 40 miss begin 50 gok ik..???

Hahaha, wat een enorme knuppel joh, vervelend pokkeventje!
.. Volgende keer als je hem langs ziet lopen even een pootje uitsteken, lijkt me lastige trainen wanneer je tijdelijk invalide bent ;).
haha oeh das nasty Sanne, daar was ik nog niet opgekomen:cool: Ik zal er de volgende keer aan denken:p

Zou ook zeggen dat ik te breed was en dat jij niet naast mij mocht trainen

Zien ze straks dat jij breder bent en dat wil ik natuurlijk niet ;)

Dat zou natuurlijk ook goed kunnen maar daar was in dit geval niet veel voor nodig..:haha:

ik ben breed zegt ie hahahha:roflol:

nice train:)

omg lees ik nu dat he overhead tricep extension doet met een dumbell van 45 kg O.O Nu voel ik me echt wel een p*ssy met 18 kg haha

Blijf t herhalen maar je bench is echt wel sterk.. streef:p

• #3.876
ik ben breed zegt ie hahahha:roflol:

nice train:)
Ja was echt te hilarisch:D, de mafkees

omg lees ik nu dat he overhead tricep extension doet met een dumbell van 45 kg O.O Nu voel ik me echt wel een p*ssy met 18 kg haha

Blijf t herhalen maar je bench is echt wel sterk.. streef:p
Ja maar de overgangen bij elke machine zijn weer anders hé dus eigenlijk kan je dat niet vergelijken, tenzij we op dezelfde machine de oefening doen ;-)
Maar hij was wel best zwaar hoor:p

En mijn bench was nu 25kg lichter als wat ik normaal doe omdat we nu een supersetje deden:o
p*ssy, no need..ik train ook al 12jr hé:p

oww ik had t niet over een machine haha.. gewoon met dumbells doe ik de overhead extension

• #3.878
Zo, weer een trainingsweek achter de rug..
Ik heb al 2 weken lichte last van mijn pols..de meeste bewegingen gaan wel ok..maar als ik bv een deurkruk naar beneden duw..ondoordacht doet het wel echt zeer :(
Met banken gister ook last, dus maar ff iets minder zwaar.

eersgister lekker beentjes gedaan en die full squats zijn wel echt fucking zwaar zeg..ik tik echt zowat met mijn kont mijn hiel aan maar moet echt alle zeilen bij zetten :O

Ik heb gisteren omdat ik as dinsdag Funxtion training krijg, gisteren een training meegedaan..mijn god zeg..ging echt kapot hahaha
En helemaal omdat ik de dag ervoor nog benen had gedaan, dus als je dan oa een kettlebel-swing,bulgarian split squats, clean-press moet doen..dan voel je dat aardig

Aankomende week word voor mij echt ruk qua trainen, maandag gesloten, dinsdag hele dag Funxtion training, en dnderdag Fibo dus moet ff kijken hoe en wanneer ik mijn trainingen ga indelen deze week.
Pff baal ervan als t niet loopt zoals ik wil qua trainen :(
Vandaag iig lekker ff junkdag, voel me gelijk weer een tientonner maar heb t echt ff nodig :P

Moet aankomende week ook gaan flyeren voor onze nieuwe vestiging dus ik moet ff kijken qua loggen, ik ga mijn best doen. Maar deze week word denk ik weinig, zowieso mis ik al 2 dgn....*boehoeeheelverdrietig*

Misschien wel goed voor je polsen dan dat weekje... sterkte iig.
Je moet even bedenken waar dat probleem in je polsen vandaan komt (verkeerde houding met iets, te zwaar gepakt met iets...)

• #3.880
Misschien wel goed voor je polsen dan dat weekje... sterkte iig.
Je moet even bedenken waar dat probleem in je polsen vandaan komt (verkeerde houding met iets, te zwaar gepakt met iets...)

Ben veranderd van gym natuurlijk en hier andere db's dus net iets andere belasting op mijn polsen..denk dat t daarvan dan komt. Ach ja.. miss dat idd even 2x minder trainen iets helpt.. i hope so :-)

Terug
Naar boven