AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Wat een brute bench press en shrugs!!

Wat een brute bench press en shrugs!!

Thnx,,tja we gaan dr voor hé

Vandaag weer borst-tri aan de beurt:

Bench press 4x8 40,45,50,55 1x6 60kg

Incline bench press 4x8 30,36,36,40,40kg

Db press 5x8 14,16,18,20,22kg

Flyes 5x8 db van 8kg gestrekte arm

triceps push down 5x10 30,35,40,45,45kg

triceps extension touwtje 5x10 25,30kg

dippen 5x8 bw

toen nog 30min op de spinbike gestaan.

Morgen rug-schouder op het menu..weer powercleanen..(oh neee:D)

pittig weer dame, hoelang duurt nou zo'n training?

pittig weer dame, hoelang duurt nou zo'n training?

Nu 1 uur bezig geweest en we trainen altijd samen. soms ook 1,5uur..ook beetje bepalend welke oef je doet...das wel ex de cardio hé..
Als ik zoals as woensdag mijn benen in dropsets doe ben ik met benen-biceps in minder dan 45min klaar.(dan doe ik 8beenoef en 3biceps)
Dank je wel trouwens..
Ik ging vandaag trouwens op de weegschaal staan en volgens mij gaat t wel goed met de massa..ik eet nl behoorlijk schoon, behalve op zaterdag en mijn gewicht zit nu op 68kg..en volgens mij zag ik toch echt licht mijn buikspieren in de spiegel in de gym..niet keihard maar die heb ik nog niet eerder gezien met dit gewicht..
Ik moet er wel bij vertellen dat het voor de psychische kant niet echt prettig is om de weegschaal zo omhoog te zien lopen maar ja..kan geen vet zijn want dat eet ik dus nagenoeg niet..

Ik vraag mij af hoeveel je..per maand bv aan schone spiermassa kan aanzetten..:rolleyes:
Ik moet zeggen dat ik nu ook heel consequent mijn eiwitten neem en moet ook eerlijk zijn dat dat niet altijd t geval was, naja ben benieuwd..

Damn, lekkere training weer hoor meis! :D Ben jaloers op je bench press... ik hoop dat ik de 60 ga halen donderdag hehe.

Ik moet er wel bij vertellen dat het voor de psychische kant niet echt prettig is om de weegschaal zo omhoog te zien lopen maar ja..kan geen vet zijn want dat eet ik dus nagenoeg niet..

Ik vraag mij af hoeveel je..per maand bv aan schone spiermassa kan aanzetten..:rolleyes:
Ik moet zeggen dat ik nu ook heel consequent mijn eiwitten neem en moet ook eerlijk zijn dat dat niet altijd t geval was, naja ben benieuwd..

kijk wel uit dat je niet te veel vetten schrapt.

Onverzadigde vetten heb je wel nodig. Deze vetten zijn essentieel. Dat betekent dat je lichaam ze niet zelf kan maken. Je hebt ze nodig voor de opbouw van je cellen en je weerstand.

weet niet hoe hoog je in KH zit, kan je daar beter van schrappen.
maar ik neem aan dat je verhoudingen wel goed zijn:)

ik kom morgen effe kijken hoe je hebt gepowercleaned
nicetraining - pak je wel eens een decline bb triceps extenions ?
zo niet - probeer eens zou ik zeggen

Damn, lekkere training weer hoor meis! :D Ben jaloers op je bench press... ik hoop dat ik de 60 ga halen donderdag hehe.
Gaat je vast lukken!!
kijk wel uit dat je niet te veel vetten schrapt.

Onverzadigde vetten heb je wel nodig. Deze vetten zijn essentieel. Dat betekent dat je lichaam ze niet zelf kan maken. Je hebt ze nodig voor de opbouw van je cellen en je weerstand.

weet niet hoe hoog je in KH zit, kan je daar beter van schrappen.
maar ik neem aan dat je verhoudingen wel goed zijn:)
ja..hoe hoog ik precies zit verschilt natuurlijk wel wat per dag..maar heb ook geen zin om weer op een wedstrijddieet te zitten, dat trek ik echt niet..dus eet tijdens mijn lunch heus gewoon mijn 2 broodjes hoor..weliswaar met kip of kalkoen..en bak in olijf-walnoot olie
Dus ach..we zien wel waar het schip deze keer gaat stranden..als mijn benen straks veranderen in een maanoppervlak dan weet ik dat ik iets niet goed doe;) Bedankt voor de Info Nightfly:D

ik kom morgen effe kijken hoe je hebt gepowercleaned
nicetraining - pak je wel eens een decline bb triceps extenions ?
zo niet - probeer eens zou ik zeggen

Ja ben benieuwd hoe t gaat morgen..pijnlijk dat weet ik wel hahaha
decline bb tri extension..een soort van french press maar dan op een bankje?? sorry hoor weet ff niet welke oef je bedoeld..

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

correctie: ik weet de oef al..nee nog nooit gedaan maar ga hem donderdag s doen..ziet er wel lekker uit eigenlijk..thnks:p

Thnx,,tja we gaan dr voor hé

Vandaag weer borst-tri aan de beurt:

Bench press 4x8 40,45,50,55 1x6 60kg

Incline bench press 4x8 30,36,36,40,40kg

Db press 5x8 14,16,18,20,22kg

Flyes 5x8 db van 8kg gestrekte arm

triceps push down 5x10 30,35,40,45,45kg

triceps extension touwtje 5x10 25,30kg

dippen 5x8 bw

toen nog 30min op de spinbike gestaan.

Morgen rug-schouder op het menu..weer powercleanen..(oh neee:D)

Groot respect voor jou :)
Succes verder

Groot respect voor jou :)
Succes verder

Ehh dank je wel:o

Vandaag dus schouders-rug gedaan:

Weer begonnen met schouders, ja i know dat t tegen alle regels in gaat maar daar hou ik wel van:p

Shrugs; 5x8 40,60,80,80,90kg

powercleanen 5x10 18kg..zal voorlopig hier wel niet zwaarder mee kunnen want **** wat is ie zwaar..

shoulder press 5x10 10,10,12,12,12kg

bent over side raise 5x8 6kg

side lateral machine 5x8 20,20,25,25,30..laatse x was alleen 7x..redde die laatste rep echt niet meer..

Chinnen 5x4 bw

lat pull wide grip 5x8 35,42,49,56,56

cable row 5x8 35,42,49,49,49kg

straight arm pull down (touwtje) 5x8 25kg

that was it for today, straks op visite dus tot morgen maar weer.. benendag morgen..:eek:

Lekker hoor!

Zijn die powercleans echt zo zwaar ja? Kijk er wel van op, 18 kg vergeleken bij andere gewichten wat je wegdrukt. Maargoed tussen PL en BB zit natuurlijk een best verschil.

Dat word weer pijn morgen ha ha :D
Ben benieuwd

Ehh dank je wel:o

Vandaag dus schouders-rug gedaan:

Weer begonnen met schouders, ja i know dat t tegen alle regels in gaat maar daar hou ik wel van:p

Shrugs; 5x8 40,60,80,80,90kg

powercleanen 5x10 18kg..zal voorlopig hier wel niet zwaarder mee kunnen want **** wat is ie zwaar..

shoulder press 5x10 10,10,12,12,12kg

bent over side raise 5x8 6kg

side lateral machine 5x8 20,20,25,25,30..laatse x was alleen 7x..redde die laatste rep echt niet meer..

Chinnen 5x4 bw

lat pull wide grip 5x8 35,42,49,56,56

cable row 5x8 35,42,49,49,49kg

straight arm pull down (touwtje) 5x8 25kg

that was it for today, straks op visite dus tot morgen maar weer..
benendag morgen..:eek:

lekkere training miss H - probeer nu ook af en toe eens de hangclean ( net weer effe wat anders )

hoop trapezius-werk , waarschijnlijk stil blijven zitten op de visite en niet je nekje draaien:)

Lekker hoor!

Zijn die powercleans echt zo zwaar ja? Kijk er wel van op, 18 kg vergeleken bij andere gewichten wat je wegdrukt. Maargoed tussen PL en BB zit natuurlijk een best verschil.

http://www.youtube.com/watch?v=6tXcS0Xp1aE

het is een complete oef die niet alleen voor powerlifters is
hier een goeie uitleg + uitvoering

Lekker hoor!

ik zou zeggen..probeer t is..het is wel mijn 2de oef en ik doe setjes van 5x10..dat verschilt nl ook wel is,qua intensiteit;)

Dat word weer pijn morgen ha ha :D
Ben benieuwd
ja..ik heb eigenlijk altijd wel een soort van spierpijn..maar vind t wel lekker eigenlijk:o

lekkere training miss H - probeer nu ook af en toe eens de hangclean ( net weer effe wat anders )

hoop trapezius-werk , waarschijnlijk stil blijven zitten op de visite en niet je nekje draaien:)

Hangclean, zal s kijken.
Tja ik voel t idd altijd wel ja..vooral dingen oppakken en autorijden vallen mij dan zwaar:D

Biceps-Benen

rope curl aan de multi, helemaal uittrekken naar buiten: 5x8 20,20,25,25,25kg

db bicep curl 5x16 9,9,9,10,10kg

cc curl 5x8 7,8,8,8,8kg

soort jump squats op stepbankje op en af, ik begin in squathouding dan spring ik met beide voeten tegelijk op stepbankje doe gelijk een squat, ga recht staan, ga weer in squathouding en spring weer naar achter en doe gelijk weer een squat.\
Dat doe ik in totaal 5x10 met een barbell in totaliteit 16,5kg

vervolgens dropset training de rest..

Leg press 5x8 106,99,92,85,78kg

leg extension 5x10 63,56,49,42,42kg

leg curl 5x8 56,49,42,42,35kg

abductie 5x15 55,50,45,40,40kg

adductie 5x15 50,45,40,40,35kg

standing calve raise 5x15 28,35kg schoot alleen heel heftig wat in mijn kuit..maar na even wat rondgelopen te hebben, was t weer weg..phew schrok mij rot man..

en nog wat buik gedaan en 30min gespind..mannetje ging even de sauna in dus d8 nou ga ik even spinnen..

Verder heb ik al 3 dgn een soort van verkramping in mijn duim..lijkt wel alsof ie een aantal sec op slot staat, en begint te trillen en dan weer normaal..maar word er nu wel lichtelijk geiiriteerd van..iemand wel s iets soortgelijks gehad ofzo??

Morgen fijn naar de tandart..2gaatjes boren..zitten er al jaren..en ben sinds kort bij een andere tandarts en die zei dus..kleiner worden ze niet, dus weghalen dan maar...ehhh tja doe maar..zei ik heel heldhaftig:(
Hoop dat t niet mijn training in de weg zit morgen..

Nette training,dat word weer au zeer :)

Oke, weer wat geleerd! Wil 'm wel eens gaan proberen dan.. :D

ik zou zeggen..probeer t is..het is wel mijn 2de oef en ik doe setjes van 5x10..dat verschilt nl ook wel is,qua intensiteit;)

Was ook niet bedoeld om je aan te vallen hoor.:) Stond er gewoon even van te kijken.. 18 kg lijkt weinig maar met zo een oefening zal het dan wel erg zwaar wezen! Anyway respect voor je training zowieso hoor miss.

Oke, weer wat geleerd! Wil 'm wel eens gaan proberen dan.. :D

Was ook niet bedoeld om je aan te vallen hoor.:) Stond er gewoon even van te kijken.. 18 kg lijkt weinig maar met zo een oefening zal het dan wel erg zwaar wezen! Anyway respect voor je training zowieso hoor miss.

Oh zo vatte ik het ook helemaal niet op hoor Sanne;), was gewoon in de zin van..try it yourself..
Ik heb ook met sommige oef dat ik denk van Jeezz wat een louzy gewicht maar goed, doe m correct en met de juiste intensiteit en voila:D een hoop spierpijn gegarandeerd..

Oh zo vatte ik het ook helemaal niet op hoor Sanne;), was gewoon in de zin van..try it yourself..
Ik heb ook met sommige oef dat ik denk van Jeezz wat een louzy gewicht maar goed, doe m correct en met de juiste intensiteit en voila:D een hoop spierpijn gegarandeerd..

Fijner trainen ook afgewisseld met wat meer herhalingen, net zo intensief ook

:hello: goed bezig meis!!!:clap::clap::clap::clap:

Terug
Naar boven