Fitness Seller

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Fijner trainen ook afgewisseld met wat meer herhalingen, net zo intensief ook
Ja is ook zo tijdens mijn wedstrijdvoorbereiding had ik op een gegeven moment ook meer hh en ging ook stuk hoor,hahaha

Dank je wel:p

Gister Borst-tri

BP
8x40
8x50
8x50
rest ging niet wat ineens voelde ik wat in mijn elleboog..auw
db press, schuine bank helaas..:(

Peck deck
10x28
10x37
10x45
10x45
10x45

Pull over

5x8 12kg niet echt mijn oef maar kon ik nog iets van borst doen aangezien ik hier relatief weining van voelde qua pijn in elleboog

Cable cross
10x2 kg's weet ik niet wat de machine is genummerd 1tm10
10x3
10x4
10x5
10x5

triceps extension stangetje
10x25
10x30
10x35
10x40
10x40 wonderbaarlijk geen last nu..

dippen ging absoluut niet, alsmede ook de tricep one arm cable:(

behind neck
5x8 7kg db

en french press op bankje decline (thnx Ove)
5x8 ezbar+6kg

Ik moet zeggen dat ik t een waardeloze training vond maar goed..
Straks Rug-schouders..
Ik moet alleen vanaaf werken..onverwacht iem ziek, baal daar best wel van..denk je dat je weekend hebt zeg..wat ruk:(
Oh well..
Dus ga straks voor dat ik moet werken maar trainen en dan hoop ik dat t snel morgen is, want dan laat ik even weer een dagje qua eten het strikte programma vallen..

Fijn weekend hé

Doe je voorzichtig aan met die elleboog?
Voordeel van een training die ruk is: volgende training gaat des te beter! :thumb:

Doe je voorzichtig aan met die elleboog?
Voordeel van een training die ruk is: volgende training gaat des te beter! :thumb:

Ja daar is niet zoveel voor noig om de volgende training beter te laten gaan:D thnks en tis maar even kijken hoe t straks gaat, nu voel ik niks...

Hoe gaat het met je elleboog? auw zulke pijn is niet fijn.:(
Spierpijn is met onze sport heel normaal maar voor buitenstaanders komt het over alsof er meer aan de hand is als je mank loopt van een flinke beentraining.:D
Als ik die collega moet geloven hebben we bijna dagelijks onze spieren overbelast.:roflol:

Super dat je het idee hebt dat je massa aanzet en buikspieren ziet.
Je merkt idd zelf snel genoeg wanneer het vetmassa is, dat ziet er een stuk minder uit.;)

Ow arme, zit de pijn aan de buiten of binnenkant van je elleboog?
Ff beetje laten rusten hoor, beterschap.

Wat klote van je elleboog.. :mad: Beetje naar als je vollop wilt gaan en je elleboog werkt dan niet mee.
Beterschap!

misschien heeft het wat te maken met je training op dinsdag schouders/rug
daar ben je flink tekeer gegaan - onderschat bijv ook niet de powerclean waar je elleboog toch aardig moet bewegen - ik denk persoonlijk dat je nog niet hersteld was van die training - wat ik ook wel eens doe bij borst en schouders oefeningen wraps om ellebogen om de boel goed warm te houden - heel verhaal

sterkte H

Ik hoop dat het niet loggen niet betekent dat je niet kan trainen door je blessure.......

Hoe is het inmiddels?

Hahaha sorry ik heb t even druk gehad..ik ga proberen 1 dezer dagen weer even mijn log aan te vullen..ik heb wel gewoon getraind hoor..
Ik kom op jullie terug, thnx voor de interesse

Allright..
Vanaf morgen post ik mijn trainingen weer hoor:)
Gelukkig geen last meer van mijn elleboog..kan idd miss wel komen door die powercleans..even in de gaten houden..

Verder hadden we van de week een jonge maine coon kitten te logé..dus ik elke dag naar dierenambulance bellen..(ze was niet gechipt) En elke dag de vermissingsadv nalezen..na 4 dgn nog steeds niks, dus best wel gehecht aan t diertje..(die kleine jongen van ons ook..was echt een schatje..)
Todat ik ineens op dag 5 een advertentie op mp zag staan..:(
Dus zoals een goed burger betaamd de eigenaresse gebeld en die was natuurlijk hartstikke blij..dat ze haar kitten weer terug had..
Mooie bos bloemen en een doos..aaaoooo Merci gehad:p

Vervolgens was mijn mannetje zo gek geworden op t ras Maine coon..dat we dus de volgende dag 2 zusjes van 9mnd hebben opgehaald..
Nu heel druk met een ren aan het huis te maken..

Dus beetje stressy eerst van die kitten, van word ze wel of niet opgehaald.. en toen kwam er ook nog wat anders tussendoor, maar das niet belangerijk voor hier..

Anyway we zijn echt gek op diertjes dus tis weer een lekkere beestenboel hier;)

Morgen op het programma..Benen-biceps om maar mee te beginnen..:eek:

Nogmaals bedankt voor julllie intresse, thnxx maar soms heb je gewoon niet de fut om te gaan loggen..dan kijk ik wel even snel maar voor de rest..naja jullie kennen t wel toch??!!
fijne zondag

Als je eens een foto hebt van die kittens lijkt me tof, is het een special soort, en ja daar ben je wel druk mee zo in het begin:)

Katten zijn lievv :heart:

Succes met trainen morgen!

Als je eens een foto hebt van die kittens lijkt me tof, is het een special soort, en ja daar ben je wel druk mee zo in het begin:)
+1 Ik wou precies hetzelfde vragen maar je bent me al voor. :)

Ik ben jaloers dat je nu kittens hebt.
Geniet er maar heel erg van, voor je het weet zijn ze groot maar ook dan zijn katten nog steeds erg lief.;)
Heel begrijpelijk dat je af en toe ff geen zin hebt om te loggen, het is natuurlijk geen verplichting en we hebben allemaal ook genoeg andere dingen aan ons hoofd.
Succes met trainen deze week!

Lieve mensen, ik heb geen kittens, ze zijn al 9mnd oud..en Maine Coons zijn dan al groter als een volwassen huis tuin keuken kat hahaha, maar als ik van de week een paar mooie shots kan maken zal ik ze zeker plaatsen hoor..

Katten zijn lievv :heart: Ja zeker wel!!

Succes met trainen morgen!

+1 Ik wou precies hetzelfde vragen maar je bent me al voor. :)

Ik ben jaloers dat je nu kittens hebt.
Geniet er maar heel erg van, voor je het weet zijn ze groot maar ook dan zijn katten nog steeds erg lief.;)
Heel begrijpelijk dat je af en toe ff geen zin hebt om te loggen, het is natuurlijk geen verplichting en we hebben allemaal ook genoeg andere dingen aan ons hoofd.
Succes met trainen deze week!

Ik had liever ook een kitten gewild maar ja..toen kwamen deze twee dames op ons pad en tja, toen kon ik niet meer weigeren..:o
Ik moest mij er echt even toe zetten om nog even in mijn logj te posten.zo erg..maar zat echt superlui op de bank met mijn mooie coontje:D

Biceps

Db Curl
16x 8kg
16x 9kg
16x 9kg
16x 10kg
16x 10kg

Standing rope curl (of zoiets..)
8x 20kg
8x 25kg
8x 30kg
8x 30kg
8x 30kg

Cc curl
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x9kg
8x9kg

Soort jumpsquats op step
20x18kg
20x18kg
20x18kg
20x18kg
11x18kg rest fail..ging echt niet meer..

Leg press (dropsets)
8x106kg
8x99kg
8x92kg
8x85kg
8x78kg

Leg extension (dropsets)
8x70kg
8x63kg
8x56kg
8x49kg
8x42kg

Leg curl (dropsets)
8x63kg
8x56kg
8x49kg
8x42kg
8x42kg

Ab en Adductie beide supersets
5x15 om en nabij 55kg

Standing calf raise
5x15 35kg

Toen nog 30 min gespind...
Lekker was een goeie training, ik had geen zin moet ik eerlijk zeggen maar..viel reuze mee..morgen weer een dag;)

hoppa, lekker training weer Miss!!

Super lekkere training!

Brute dropsets. Wil dit ook eens gaan proberen voor de afwisseling! Wel met wat minder gewicht dan ;)

Maar wat is nu exact het doel ervan?

Heb even zitten googlen en kom bijvoorbeeld veel stelling in de trant van deze tegen:
The "drop-set" method will not be effective if the training goal is maximal size and strength. While decreasing the weight to allow for more repetitions may provide a "burning" sensation within the muscle, the actual stimulus on the muscle fibers will be much less in comparison to a "regular" set (performed after a sufficient recovery interval).

Laatst bewerkt:
Dropset: andere prikkel, spieren moeten weer even hun best doen. Constant piramidetraining gaat niet uitdagend worden, constant 5*5 ook niet...

Terug
Naar boven