Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja ging ook wel lekker, dank je

Brute dropsets. Wil dit ook eens gaan proberen voor de afwisseling! Wel met wat minder gewicht dan
Maar wat is nu exact het doel ervan?
Heb even zitten googlen en kom bijvoorbeeld veel stelling in de trant van deze tegen:
Dropset: andere prikkel, spieren moeten weer even hun best doen. Constant piramidetraining gaat niet uitdagend worden, constant 5*5 ook niet...

Gaat weer lekker zo miss!Geen last meer van je elleboog voor de rest?

thank u

ja klopt en ja ik weet ook dat jij er wel van houd..Omgooien hoeft ook niet - maar af en toe een andere prikkel is wel lekker
Ik houd wel van omgooien trouwens![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]en dan helemaal naar buiten trekken..dan brand ie lekkah!!Lekker dat je vooruit bent gegaan op de bench! Wat is tricep extension aan touwtje ?
goeie basic training H , dat je op je derde borstoef minder pakte
was logisch , het was je derde press oef dus het kan alleen maar minder gaan
hard gewerkt hoor![]()
triceps extensions is boven je hoofd
dit is idd een pushdown.

Die 2 dames zullen ook wel heel lief zijn.Ik had liever ook een kitten gewild maar ja..toen kwamen deze twee dames op ons pad en tja, toen kon ik niet meer weigeren..
Ik moest mij er echt even toe zetten om nog even in mijn logj te posten.zo erg..maar zat echt superlui op de bank met mijn mooie coontje![]()

Wat een opluchting was dat. 

Die 2 dames zullen ook wel heel lief zijn.
Geen idee waarom ik er meteen vanuit ben gegaan dat het kittens zijn.
Leuk dat je er ook 2 hebt.
Ik ga ook extra veel aandacht aan mijn katten geven.
Gister moest er 1 naar de dierenarts en heb ik net weer gehaald.
Gelukkig is het goed gekomen en heeft hij net weer thuis gegeten.
Ik had echt verdrietig geweest als het niet meer zou goedkomen en zijn zusje ook.
Helemaal in de stress gezeten , kreeg geen hap door me keel, vandaag niet getraind en o zo blij was ik toen de dierenarts met goed nieuws kwam.Wat een opluchting was dat.
Super trainingen weer.
Ik merk dat ook wel heel erg dat soms al de 2e oefening zwaar kan aanvoelen bij borst.
En soms heb je dan ineens een PR bij de laatste oefening terwijl je allang leeg bent.
Ach ja het voelt gewoon heerlijk om kapot te gaan en dat ga jij ook wel met zulke trainingen.![]()