XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Gaat weer lekker zo miss! :cool: Geen last meer van je elleboog voor de rest?

• Topic Starter Topic Starter
hoppa, lekker training weer Miss!!

Thnks:cool:

ja ging ook wel lekker, dank je

Ziet er weer netjes uit,ga zo door :)
:D

Brute dropsets. Wil dit ook eens gaan proberen voor de afwisseling! Wel met wat minder gewicht dan ;)

Maar wat is nu exact het doel ervan?

Heb even zitten googlen en kom bijvoorbeeld veel stelling in de trant van deze tegen:

Gewoon idd een andere trainingsprikkel, vooral omdat mijn benen mijn zwakke punt zijn..probeer ik even deze trainingvorm..moet zeggen dat t wel heel pittig i maar wel lekker!

Dropset: andere prikkel, spieren moeten weer even hun best doen. Constant piramidetraining gaat niet uitdagend worden, constant 5*5 ook niet...

Ja en toch hé,ben ik niet zo'n voortstander om echt elke 6-8 weken mijn schema om te gooien..wel bv 5x10 of 5x8..wat andere oef tussendoor maar echt rigoreus omgooien..nah valt wel mee..en ja ik ga er best goed op moet ik zeggen:o
Maar moet wel ook eerlijkheidshalve bekennen dat even andere beentraining best lekker aanvoelt maar buiten dat wil ik liever overweldigende resultaten..:D

Gaat weer lekker zo miss! :cool: Geen last meer van je elleboog voor de rest?

'Nee vandaag en gister gewoon erg lekker trainingen gehad, blessurevrij..laat ik t afkloppen..:o

Borst-Triceps

Benchpress
8x40kg
8x45kg
8x50kg
7x55kg
6x60kg

schuine bank(smith)
8x30kg
8x36kg
8x40kg
8x42kg
8x44kg

incline db press
8x12kg
8x14kg
8x16kg
8x18kg
8x20kg(ik merkte echt dat ik met banken weer wat zwaarder was gegaan als vorige keer want dan krijg je gelijk de rekening, dat je minder zwaar kan met de volgende:(

Db Flyes
5x10 db 9kg

Triceps extenion met stangetje aan de multi
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg

Triceps extenion met touwtje
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg
(niet zo heel veel gewicht maar touwtje helemaal naar buiten uitstrekken..)

Dips
5x8 bodyweight

nog wat buikoefeningen and that was it for today!!

Morgen rug-schouders op t programma.

Benchpress! :D Nette training zoals gewoonlijk. :cool:

Omgooien hoeft ook niet - maar af en toe een andere prikkel is wel lekker ;)
Ik houd wel van omgooien trouwens :cool:

Lekker dat je vooruit bent gegaan op de bench! Wat is tricep extension aan touwtje ?

Benchpress! :D Nette training zoals gewoonlijk. :cool:
thank u:p

Omgooien hoeft ook niet - maar af en toe een andere prikkel is wel lekker ;)
Ik houd wel van omgooien trouwens :cool:
ja klopt en ja ik weet ook dat jij er wel van houd..;)

Lekker dat je vooruit bent gegaan op de bench! Wat is tricep extension aan touwtje ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]en dan helemaal naar buiten trekken..dan brand ie lekkah!!

goeie basic training H , dat je op je derde borstoef minder pakte
was logisch , het was je derde press oef dus het kan alleen maar minder gaan
hard gewerkt hoor :thumbs:

goeie basic training H , dat je op je derde borstoef minder pakte
was logisch , het was je derde press oef dus het kan alleen maar minder gaan
hard gewerkt hoor :thumbs:

True, maar al je de vorige keer iets van 22kg pakte..wil ik dat gewoon altijd doen..iriitant in t hoofd hahaha

Ohh heet dat triceps extension? Dat is toch iets heel anders?
Ik doe die ook altijd maar lees overal dat die Cable Pushdown with Rope heet..???

triceps extensions is boven je hoofd ;)
dit is idd een pushdown.

Ik had liever ook een kitten gewild maar ja..toen kwamen deze twee dames op ons pad en tja, toen kon ik niet meer weigeren..:o
Ik moest mij er echt even toe zetten om nog even in mijn logj te posten.zo erg..maar zat echt superlui op de bank met mijn mooie coontje:D
Die 2 dames zullen ook wel heel lief zijn.
Geen idee waarom ik er meteen vanuit ben gegaan dat het kittens zijn. :o
Leuk dat je er ook 2 hebt.
Ik ga ook extra veel aandacht aan mijn katten geven.
Gister moest er 1 naar de dierenarts en heb ik net weer gehaald.
Gelukkig is het goed gekomen en heeft hij net weer thuis gegeten.
Ik had echt verdrietig geweest als het niet meer zou goedkomen en zijn zusje ook.:(
Helemaal in de stress gezeten , kreeg geen hap door me keel, vandaag niet getraind en o zo blij was ik toen de dierenarts met goed nieuws kwam. :) Wat een opluchting was dat. :eek:

Super trainingen weer.
Ik merk dat ook wel heel erg dat soms al de 2e oefening zwaar kan aanvoelen bij borst.
En soms heb je dan ineens een PR bij de laatste oefening terwijl je allang leeg bent.:D
Ach ja het voelt gewoon heerlijk om kapot te gaan en dat ga jij ook wel met zulke trainingen.:D

Laatst bewerkt:
Die 2 dames zullen ook wel heel lief zijn.
Geen idee waarom ik er meteen vanuit ben gegaan dat het kittens zijn. :o
Leuk dat je er ook 2 hebt.
Ik ga ook extra veel aandacht aan mijn katten geven.
Gister moest er 1 naar de dierenarts en heb ik net weer gehaald.
Gelukkig is het goed gekomen en heeft hij net weer thuis gegeten.
Ik had echt verdrietig geweest als het niet meer zou goedkomen en zijn zusje ook.:(
Helemaal in de stress gezeten , kreeg geen hap door me keel, vandaag niet getraind en o zo blij was ik toen de dierenarts met goed nieuws kwam. :) Wat een opluchting was dat. :eek:

Super trainingen weer.
Ik merk dat ook wel heel erg dat soms al de 2e oefening zwaar kan aanvoelen bij borst.
En soms heb je dan ineens een PR bij de laatste oefening terwijl je allang leeg bent.:D
Ach ja het voelt gewoon heerlijk om kapot te gaan en dat ga jij ook wel met zulke trainingen.:D

Ja is idd knap shit als die beesten wat mankeren..ik voel me dan ook echt klote..
Maar de meiden doen t heel goed..ik heb ze vandaag voor t eerst geborsteld maar daar moesten ze even aan wennen hahaha
Tja trainen blijft een apart iets, iedere keer reageerd je lichaam weer net iets anders..
Maar stuk gaan ja..dat principe ken ik onderhand wel ja, thnksss:D
En gelukkig dat het met jouw kattenbeest weer goed gaat!!

Ja GE-WEL-DIG toch:D
Ze zijn zo ontzettend lief en mooi!!

Vandaag rug-schouders gedaan..
Heavy maar wel lekker..eigelijk had ik geen zin, beetje last van een trainings-eet dip deze week, hopelijk volgende week beter..
as zondag naar een kickboksgala in Beverwijk..(das de sport van een vriendin van mij) dus wel zo leuk als je een beetje wederzijdse intresse toont..
Hoewel ik liever naar een bb wedstrijd was gegaan maar miss is het wel heel ehhh leuk:o

Binnenkort..mijn kattenren is bijna af zal ik fotootje plaatsen van de coons..

toedeloe en fijn weekend!

Ik herken die katten nu pas... :o
(er lopen er 3 bij ons in de buurt rond, zitten vaak in onze tuin)

Mooie beesten hoor!

Ze zijn wel mooi die grote katten, veel plezier op het gala.

Even een update..lig momenteel al een paar dagen ziek thuis..ik denk behoorlijke keelontsteking..ga straks naar de ha..
Dus soory geen specta trainingen deze week..grrr
so you know, ga nu weer even lekker op de bank.
1 voordeel is wel..ik eet heel weinig nu..en afvallen dat ik doe..hahahha

Snel beter worden dan maar weer!

Terug
Naar boven