- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je wel
ja duurde wat langer maar ok..we zijn beter..
thnkxx
Dank je, tja keelontsteking is toch niet zo lekker met trainen..maar we hebben weer getraind vandaag en gelijk met benen begonnen, hoppa..ging goed!!Heel veel beterschap!
Hoe gaat het met jou en de poezebeessies?
dank je wel..we zijn er ook heel blij mee
Ja gaaf hé,wist ook niet dat ze zo'n eigen karakter hadden..hahah ja had die foto de tweede wel s voorbij zien komen ja..gaaf!! Die eerste ken ik niet, maar ook al een flinke coon!!Dam wat een hok!
Maine coons zijn echt relaxt. Was nooit van katten maar toen mij ouders in hun huis 2 main coons hadden gehaald was ik toch wel om. Erg lieve beesten met een eigen persoonlijkheid.
Heb je al eens ooit de 'super'soort onder de coons gezien?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cats on roids haha!
Dank je wel, jaaa lopen ook binnen in huis, gezellig juist, lekker knuffelen en zacht dat ze zijn hahahahaFijn dat je weer beter bent!
En dat mannetje van je weet wel hoe je mooie hokken bouwt!Echt mooi..Ik ben geen kattenliefhebber, maar van deze word ik welff stil. Heb je ze ook binnen in huis?
Dank je welMooie ren zeg! En mooie katten natuurlijk... Leuk dat ze nu gewoon naar buiten kunnen.

Goeie rope pushdown
En damn die katten lijken wel halve tijgers![]()
Hier ff niet geweest, maar gaat lekker zo te zien!! nog wedstrijdplannen?

(alvast) gefeliciteerd met je mannetje!
Geniet van de verjaardagsjunkies of doe je daar niet aan mee?
Benen training ziet er top uit.
Ga je nu weer de gewone squats doen?