MuscleMeat

LOG: Miss H..

sodeju wat een grote poezen
oke uhm lekker volume training H

Hoe gaat het met je progressie miss? Meer massa al? Foto?:D

• Topic Starter Topic Starter
sodeju wat een grote poezen
oke uhm lekker volume training H
Hahahaha..ehhm dank je wel..:p

Hoe gaat het met je progressie miss? Meer massa al? Foto?:D

Tja ik weet niet qua progressie eigenlijk..ik voel mij eigenlijk wel lekker zo..foto eeyy..hmm zal eens over nadenken..:p
Ik vind dat je met massa aankomen nooit zo heel snel progressie ziet, proces van jaren..en als je het wel al heel snel ziet ben ik toch bang dat er een aardige pluk vet bij zit..
Maar tis alweer een tijdje geleden en ik zit niet in een cut dus..ja miss wel fotootje..kunnen jullie beoordelen alweer..:D

Gister Borst-triceps

vlakke benchpress
8x40
8x50
8x55
8x55
6x60 vorige keer 4 dus t word weer wat

schuine bank in de smith

8x30
8x35
8x40
8x44
8x44

schuine db press

8x14kg
8x16kg
8x18kg
8x20kg
8x20kg moest ik weer op inleveren omdat ik wat meer had gegeven met banken:o

db flyes
5x10 8kg helemaal gestrekte armen

dips
5x8bw

triceps extension
10x25
10x30
10x35
10x35
6x40

one arm cable extension
5x10 elke arm met 15kg

toen nog even met touwtje volgemaakt, half uurtje spinning en dat was m voor de maandag:D

training van vandaag:

Rug-schouders

Shrugs
8x40
8x60
8x80
8x90
8x100 eindelijk weer!

powercleans
5x10 met 17,5 kg..echt kapot weer..

db neck press

10x10kg
10x12kg
8x12kg
8x12kg
8x14kg

bent over side raises

5x8 db van 7kg

side lateral machine

8x20
8x25
8x25
8x25
8x25

chinnen

5xbw
4xbw
4xbw
4xbw
4xbw..punt is dat mijn handen ervan af glijden echt ruk is dat..die breedte van die stang is gewoon te dik..:mad:

lat pully
3x8 42kg maar ben er mee gestopt want ik voelde mijn schouder..op naar de volgende..

seated row

8x28
8x35
8x42
8x49
8x56..niet helemaal correct maar mwah niet slecht..

straight arm pull down

8x30
8x35
8x40
8x45
8x50

Toen stonden we eigenlijk te lang te ouwehoeren met wat mensen en had ik geen tijd meer om op mijn oh zo geliefde spinbike or what so ever te zitten:p

Morgen weer benen-biceps

• Like
Waarderingen: bezi
heerlijke trainigen Miss, en een keertje socializen moet kunnen:)

Je straight arm pull down ziet er sterk uit! Doe ik nooit, maar ga ik van de week ook eens uitproberen:D--enne, over foto´s begin ik maar niet meer;)

Nette trainingen weer.
Ik heb nog nooit een neckpress met dummbells gedaan, goed om te weten dat dit ook het proberen waard is. :)
Dat vond je vast heel erg dat je niet op de spinbike kon.:p
Ik snap het precies want de laatste tijd heb ik de grootste moeite met cardio en begin ik na 5 minuten al te mopperen in mezelf.:(

leuke trainingen..stevige schrugs
heb je een wedstrijd in het vooruitzicht ?

training van woensdag: Benen-biceps

Ez bar
5x10 stang met 10kg

cable curl met stangetje
10x20
10x25
10x30
10x35
10x35

db curl
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x10kg

cc curl
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg

Squat

8x40
8x50
8x60
8x70
8x70 ging wel weer redelijk, niet tot uierste gegaan..rustig weer wennen

leg press

8x79
8x88
8x97
8x106
8x115 pr rtje

leg extension

10x42
10x49
10x56
8x63
8x70kg

leg curl

8x35
8x42
8x56
8x63
8x63

abbductie

15x35
15x40
15x45
15x45
15x50

adductie
15x45
15x50
15x55
15x55
13x60

standing calve raise

12x35
12x42
12x49
12x56
12x56

lekkere training eigenlijk wel..

Training van donderdag 11-11

borst-triceps

bench press
8x40
8x45
8x50
8x55
8x55 ik had even geen spotter, just in case dus hield het maar hierbij..vanaf volgende week..minder hh en nu echt serieus proberen om met banken zwaarder te kunnen..mijn mannetje snapt er niks van dat ik met banken niet sterker word, zowel vlakke als schuine bank niet.

schuine bank smith
8x30
8x34
8x36
8x40
8x44

db press
10x14kg
10x16
10x18
10x20
8x22kg ging eigenlijk soepel..en dat terwijl ik altijd even vraag of mijn mannetje erbij wilt blijven..gewoon t gevoel want hij hoft 9 van de 10keer niet te helpen maar..nu was ik alleen en ging als een speer:)

machine flyes

10x28
10x35
10x35
10x42
8x42

triceps pushdown

10x25
10x30
10x35
8x40
8x40

triceps touwtje pushdown

8x20
8x25
8x25
8x25
8x30

dips

5x10 bw ging ook lekker

dat was m..fijn weekend allemaal

netjes heel dat rode stuk vanaf de leg extensions. vind je dat gewoon fijn biceps trainen voordat je benen doet. zou liever eerste de grote groep doen + dat benen trainen ook niet echt zo geweldig leuk is?

Nette trainingen weer.
Ik heb nog nooit een neckpress met dummbells gedaan, goed om te weten dat dit ook het proberen waard is. :)
Dat vond je vast heel erg dat je niet op de spinbike kon.:p
Ik snap het precies want de laatste tijd heb ik de grootste moeite met cardio en begin ik na 5 minuten al te mopperen in mezelf.:(
Haha ja aan de ene kant vind ik het lekker dat ik even geen cardio kan doen maar aan de andere kant....:p

leuke trainingen..stevige schrugs
heb je een wedstrijd in het vooruitzicht ?
nope, nog niet kan zomaar veranderen..

netjes heel dat rode stuk vanaf de leg extensions. vind je dat gewoon fijn biceps trainen voordat je benen doet. zou liever eerste de grote groep doen + dat benen trainen ook niet echt zo geweldig leuk is?

Als ik biceps voor mijn benen train ben ik al aardig stuk voordat ik biceps kan doen..dus dan gaat t weer ten koste van mij biceps..maar soms wisselen we wel eens af hoor..
En ja benen is zwaar maar wel lekker hoor...:)

Mijn training nog van gister:

Rug-schouders

Powercleanen
5x10 met 18kg

side lateral machine
8x20
8x25
8x25
8x25
8x25

bent over side raises
8x6
8x7
8x8
8x8
8x8kg

shrugs
10x40
10x60
10x80
10x90
8x100 kg

Bent over rowing

8x30kg
8x40kg
8x40kg
8x45kg
8x45kg

chinnen
5xbw
4xbw
4xbw
4xbw
4xbw

seated row
8x28
8x35
8x42
8x49
8x49

one arm db row
8x12
8x12
8x14
8x14
8x14kg

wederom lekker getraind, weer lekker 5 keer geweest en dat bevalt mij toch t beste..maar ja soms..komt er wel s wat tussen maar dan voel ik mij niet echt lekker..
Nu aan t werk,,jaaa druk hé hahaha
En maandag weer beginnen met borst, heb er nu al zin in hahaha
We gaan beginnen om weer wat minder hh te maken met banken..proberen wat meer kracht te ontwikkelen...;)

Haha ja aan de ene kant vind ik het lekker dat ik even geen cardio kan doen maar aan de andere kant....:p

Klinkt erg bekend. :o :D
Succes met kracht opbouwen.
Jij doet toch vaak zowel bank als schuin bankdrukken in 1 training?
Misschien moet je eens proberen om bijvoorbeeld 3 weken alleen schuin te doen en dan weer een keer normaal.
(wel na het bankdrukken dan igg 1 dumbbell press oefening doen)
Geen idee of het werkt maar misschien werkt het tegen je als je allebei de oefeningen in 1 training doet.
Zelf doe ik maar heel weinig aan normaal bankdrukken en als ik het doe ben ik vaak wel sterker dan de keer ervoor...

Klinkt erg bekend. :o :D
Succes met kracht opbouwen.
Jij doet toch vaak zowel bank als schuin bankdrukken in 1 training?
Misschien moet je eens proberen om bijvoorbeeld 3 weken alleen schuin te doen en dan weer een keer normaal.
(wel na het bankdrukken dan igg 1 dumbbell press oefening doen)
Geen idee of het werkt maar misschien werkt het tegen je als je allebei de oefeningen in 1 training doet.
Zelf doe ik maar heel weinig aan normaal bankdrukken en als ik het doe ben ik vaak wel sterker dan de keer ervoor...

Ja klopt wij doen altijd vlak en schuin en een press oef..maar ik ga nu weer tijdelijk setjes doen van 3hh miss dat dat werkt..so maandag gelijk ten uitvoer brengen..

Ik heb de katten nu pas gezien, wat een byzondere soort, mooi ook die ren buiten, ze hebben een dikke vacht zeg!
Fijn weekend!

5 x getraind - poe poe
animal ben je ( of het een vrouwelijk woord is weet ik eigenlijk niet ? )
onzijdig denk ik

Ik heb de katten nu pas gezien, wat een byzondere soort, mooi ook die ren buiten, ze hebben een dikke vacht zeg!
Fijn weekend!
dank je wel;

5 x getraind - poe poe
animal ben je ( of het een vrouwelijk woord is weet ik eigenlijk niet ? )
onzijdig denk ik

Haha dank je wel, ik train in principe altijd 5x in de week, werkt voor mij t lekkerste, hoewel er soms wel iets tussenkomt waardooor mijn training niet door kan gaan, maar dan baal ik flink..

ik ben nog herstellende van een handoperatie
vandaag na 10 dagen verplichte rust mocht ik weer wat gaan doen
lb , want ik mag mijn hand nog niet gebruiken

JA! Sterk!!! Netjes!!!
DB row moet je ook wel zwaarder kunnen volgens mij... :D

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

oja... coole poezies!!!

lekkere training weer, je bent sterk! En van die katten zou ik echt bang zijn!!....ja ik.

ik ben nog herstellende van een handoperatie
vandaag na 10 dagen verplichte rust mocht ik weer wat gaan doen
lb , want ik mag mijn hand nog niet gebruiken
Balen dan, dat wist ik niet, maar wel klein lichtpuntje dat je al wel wat mag gaan doen al is het dan maar lb..

JA! Sterk!!! Netjes!!!
DB row moet je ook wel zwaarder kunnen volgens mij... :DDank je, en ja dat klopt ook wel ja van die row..maar was beetje laksigheid denk ik:o

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

oja... coole poezies!!!

lekkere training weer, je bent sterk! En van die katten zou ik echt bang zijn!!....ja ik.
Whaha meen je niet..:)

Deze week wel gewoon getraind..ma-di en woensdag en ga straks weer voor de 4de keer..
Normaliter train ik alleen doordeweeks maar ik moet morgen naar de gym om een klant te begeleiden dus d8 nou dan ben ik er toch en train ik wel als ik klaar ben met werk.

Van de week de eerste keer gebankt met setjes van 5x3hh en ben geeindigd op 65kg..
Maar dit gaat een lang proces worden ben ik bang..bah
Ik heb ook echt even een motivatiedip met eten..bah t lijkt wel of ik alleen nog maar bende naar binnen wil gooien ipv de oh zo gewenste eiwitten..pff zal hopelijk snel weer overgaan!!
Trainen vind ik heerlijk maar t eten valt mij echt even zwaar..
Maar goed, komt wel weer in orde..
Fijn weekend en zal mijn training nog wel plaatsen denk ik zo..hoewel er ook leuke tv komt en als ik eenmaal achter de pc zit......:D

Terug
Naar boven