- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha..ehhm dank je wel..sodeju wat een grote poezen
oke uhm lekker volume training H

Hoe gaat het met je progressie miss? Meer massa al? Foto?![]()

Haha ja aan de ene kant vind ik het lekker dat ik even geen cardio kan doen maar aan de andere kant....Nette trainingen weer.
Ik heb nog nooit een neckpress met dummbells gedaan, goed om te weten dat dit ook het proberen waard is.
Dat vond je vast heel erg dat je niet op de spinbike kon.
Ik snap het precies want de laatste tijd heb ik de grootste moeite met cardio en begin ik na 5 minuten al te mopperen in mezelf.![]()

nope, nog niet kan zomaar veranderen..leuke trainingen..stevige schrugs
heb je een wedstrijd in het vooruitzicht ?
netjes heel dat rode stuk vanaf de leg extensions. vind je dat gewoon fijn biceps trainen voordat je benen doet. zou liever eerste de grote groep doen + dat benen trainen ook niet echt zo geweldig leuk is?

Haha ja aan de ene kant vind ik het lekker dat ik even geen cardio kan doen maar aan de andere kant....![]()

Klinkt erg bekend.![]()
Succes met kracht opbouwen.
Jij doet toch vaak zowel bank als schuin bankdrukken in 1 training?
Misschien moet je eens proberen om bijvoorbeeld 3 weken alleen schuin te doen en dan weer een keer normaal.
(wel na het bankdrukken dan igg 1 dumbbell press oefening doen)
Geen idee of het werkt maar misschien werkt het tegen je als je allebei de oefeningen in 1 training doet.
Zelf doe ik maar heel weinig aan normaal bankdrukken en als ik het doe ben ik vaak wel sterker dan de keer ervoor...
dank je wel;Ik heb de katten nu pas gezien, wat een byzondere soort, mooi ook die ren buiten, ze hebben een dikke vacht zeg!
Fijn weekend!
5 x getraind - poe poe
animal ben je ( of het een vrouwelijk woord is weet ik eigenlijk niet ? )
onzijdig denk ik
Balen dan, dat wist ik niet, maar wel klein lichtpuntje dat je al wel wat mag gaan doen al is het dan maar lb..ik ben nog herstellende van een handoperatie
vandaag na 10 dagen verplichte rust mocht ik weer wat gaan doen
lb , want ik mag mijn hand nog niet gebruiken
JA! Sterk!!! Netjes!!!
DB row moet je ook wel zwaarder kunnen volgens mij...Dank je, en ja dat klopt ook wel ja van die row..maar was beetje laksigheid denk ik
---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------
oja... coole poezies!!!
Whaha meen je niet..lekkere training weer, je bent sterk! En van die katten zou ik echt bang zijn!!....ja ik.