- Waardering
- 120
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..Zelf vind ik dat deze maanden wel erg geschikt zijn om wat losser met een voedingsschema te zijn. Gebruik de extra calorien gewoon voor wat sterkere trainingen
..Hoewel jou kracht al niet om te klagen is, blijft meer kracht toch altijd de uitdaging,toch?
..Ja maar moet van de week even en ik vergeet steeds om fototoestel mee te nemen naar de gym..want thuis foto's maken is echt een drama ten opzichte van licht etc..Dat heb je soms dat je meer gewoon wil eten dat had ik ook van de week die dip, en als ik niet train heb ik helemaal geen zin in eiwitten en kwark dan al helemaal niet.
Als je fotos hebt plaats ze dan ook meteen, zou wel leuk zijn om de resultaten weer te zien.
Ja dat denk ik ook wel ja, ups en downs en punt is met deze sport dat je eigenlijk steeds kritischer word naar je lijf en als t buiten t beeld wat ik in mijn hoofd heb is, dan vind ik dat heel vervelend..Ups en downs horen geloof ik erg bij deze sport..Zelf vind ik dat deze maanden wel erg geschikt zijn om wat losser met een voedingsschema te zijn. Gebruik de extra calorien gewoon voor wat sterkere trainingen
..Hoewel jou kracht al niet om te klagen is, blijft meer kracht toch altijd de uitdaging,toch?
..

Dat hoort er zeker bij.
Er zijn ook wel mensen die echt altijd keurig kunnen eten en zo'n periode niet meemaken maar ik denk dat de meeste wel last hebben van eet dipjes.
Ik vind ook eigenlijk trainen het makkelijkste van allemaal maar dat heeft iedereen wel.
Het zijn meer de "fitnessers" (ik hou er niet van om mensen in een hokje te plaatsen en zo bedoel ik het niet) die eerder geneigd zijn om een training over te slaan.
Hopelijk valt de schade mee.
Ik ben er verder van overtuigd dat het weer goed gaat komen.
Fijn weekend!

Maar goed, respect voor ieder die altijd schoon kan eten..ik kan dat dus niet..persoonlijk heb ik er gewoon soms ook echt tabak van..en neem ik die extrawel voor lief..putjessss
En op t moment dat ik voor mezelf die streep trek dan ga ik ook rigoreus aan de slag en krijg ik het er ook wel af..

nog steeds nette trainingen Miss?
niet te veel in de 'put' zitten he![]()
voordat ze mocht gaan..
je volgende succesvolle wedstrijddeelname draag je dus op aan je verloren maatje?
ga weer stevig aan de slag. veel suc6 met behalen van je doelen
hoeveel BF heb je nu eigenlijk
haha