XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Dat heb je soms dat je meer gewoon wil eten dat had ik ook van de week die dip, en als ik niet train heb ik helemaal geen zin in eiwitten en kwark dan al helemaal niet.
Als je fotos hebt plaats ze dan ook meteen, zou wel leuk zijn om de resultaten weer te zien.

Ups en downs horen geloof ik erg bij deze sport:(..Zelf vind ik dat deze maanden wel erg geschikt zijn om wat losser met een voedingsschema te zijn. Gebruik de extra calorien gewoon voor wat sterkere trainingen;)..Hoewel jou kracht al niet om te klagen is, blijft meer kracht toch altijd de uitdaging,toch?:)..

Dat hoort er zeker bij.
Er zijn ook wel mensen die echt altijd keurig kunnen eten en zo'n periode niet meemaken maar ik denk dat de meeste wel last hebben van eet dipjes.
Ik vind ook eigenlijk trainen het makkelijkste van allemaal maar dat heeft iedereen wel.
Het zijn meer de "fitnessers" (ik hou er niet van om mensen in een hokje te plaatsen en zo bedoel ik het niet) die eerder geneigd zijn om een training over te slaan.
Hopelijk valt de schade mee.
Ik ben er verder van overtuigd dat het weer goed gaat komen.

Fijn weekend!

• Topic Starter Topic Starter
Dat heb je soms dat je meer gewoon wil eten dat had ik ook van de week die dip, en als ik niet train heb ik helemaal geen zin in eiwitten en kwark dan al helemaal niet.
Als je fotos hebt plaats ze dan ook meteen, zou wel leuk zijn om de resultaten weer te zien.
Ja maar moet van de week even en ik vergeet steeds om fototoestel mee te nemen naar de gym..want thuis foto's maken is echt een drama ten opzichte van licht etc..
Maar t word wel weer een keer tijd ja..

Ups en downs horen geloof ik erg bij deze sport:(..Zelf vind ik dat deze maanden wel erg geschikt zijn om wat losser met een voedingsschema te zijn. Gebruik de extra calorien gewoon voor wat sterkere trainingen;)..Hoewel jou kracht al niet om te klagen is, blijft meer kracht toch altijd de uitdaging,toch?:)..
Ja dat denk ik ook wel ja, ups en downs en punt is met deze sport dat je eigenlijk steeds kritischer word naar je lijf en als t buiten t beeld wat ik in mijn hoofd heb is, dan vind ik dat heel vervelend..:rolleyes:
weet je iedere keer dan is het weer "de volgende dag"en dan denk ik nu weer netje eten maar al naar de dag vordert ga ik ergens de fout in..:o

Dat hoort er zeker bij.
Er zijn ook wel mensen die echt altijd keurig kunnen eten en zo'n periode niet meemaken maar ik denk dat de meeste wel last hebben van eet dipjes.
Ik vind ook eigenlijk trainen het makkelijkste van allemaal maar dat heeft iedereen wel.
Het zijn meer de "fitnessers" (ik hou er niet van om mensen in een hokje te plaatsen en zo bedoel ik het niet) die eerder geneigd zijn om een training over te slaan.
Hopelijk valt de schade mee.
Ik ben er verder van overtuigd dat het weer goed gaat komen.

Fijn weekend!

Ja niet om idd te bagataliseren maar ik denk ook dat mensen die maar 1 a 2 keer aan te trainen zijn eerder geneigd zijn hun training over te slaan..en zich daar ook niet schuldig over voelen..ten op zichte van de kt'ers en die zich dus ook gelijk mega-schuldig over voelen..:rolleyes:
Maar goed, respect voor ieder die altijd schoon kan eten..ik kan dat dus niet..persoonlijk heb ik er gewoon soms ook echt tabak van..en neem ik die extra
putjessss
wel voor lief..:D
En op t moment dat ik voor mezelf die streep trek dan ga ik ook rigoreus aan de slag en krijg ik het er ook wel af..
Niet dat t nu zo ernstig is hoor..maar wil eigenlijk gewoon standaard een keiharde buik hebben..helaas..

Jullie ook allemaal fijn weekend!!

Vandaag nog benen-biceps gedaan..deze week wel aardige trainingsweek en maandag mag ik weer beginnen met rug-schouders..oh nee..chinnen:p

Maar goed, respect voor ieder die altijd schoon kan eten..ik kan dat dus niet..persoonlijk heb ik er gewoon soms ook echt tabak van..en neem ik die extra
putjessss
wel voor lief..:D
En op t moment dat ik voor mezelf die streep trek dan ga ik ook rigoreus aan de slag en krijg ik het er ook wel af..

nog steeds nette trainingen Miss?

niet te veel in de 'put' zitten he:D

nog steeds nette trainingen Miss?

niet te veel in de 'put' zitten he:D

Nee komt wel goed, hoop ik..

Ik heb gister niet getraind..dit omdat we met onze herder naar de dierenarts moesten en het echt niet goed met haar gaat..
Morgen horen we uitslag van een bloedonderzoek en daaruit moet blijken hoe t 'echt"met haar gesteld is en of het nog zin heeft om...naja je weet wel..dus ik heb vandaag wel getraind maar beetje halve kracht want als ik eerlijk ben staat mijn hoofd er niet echt naar..
Dus ik laat mij wel weer horen als ik een beetje serieuze training te melden heb..

Sterkte miss h!

Oh, arm beest... Sterkte, hoop dat de uitslag meevalt!

Gister mijn herder in moeten laten slapen..dunne darm totaal niet meer doorbloed en dikke darm was ook al aan t opgeven.. en klap op de vuurpijl..kreeg ze ook nog een maagtorsie en heeft ze dus ook nog serieus pijn gehad..:( voordat ze mocht gaan..
Snel naar de dierenarts geraced en daar heeft ze haar laatste adem uit mogen blazen..
**** wat mis ik haar verschrikkelijk..
Net 7 jr..

Heel vervelend, sterkte!

Oh wat erg voor....Ik heb van de zomer ook 1 van mijn honden in moeten laten slapen..vreselijk gevoel. Hoop dat je het van je af kunt zetten. Sterkte in ieder geval

Heel veel sterkte!

:( Sterkte..

jammer zeg, bepaalde dieren worden niet zo oud helaas.

Heel veel sterkte Miss H, echt klote zoiets... ookal is het op dat moment beter voor het beessie, liever was ie nooit ziek geworden natuurlijk... maarja... we hebben zelf katten en ook 2 verloren, flink wat impact, beessies zijn al zo lang bij je... Heb je nog andere huisdieren? Hoop dat je 't een beetje een plek kan geven...
Hoe gaat verder met je? en met trainen?

Dank jullie wel allemaal..
We hebben nog 3 huis-tuin en keuken katten en 3maine coons, en nu dus geen hond meer..:(

Ik mis haar echt verschrikkelijk...

trainen afgelopen 3 weken minimaal 3x geweest..

En gister weer begonnen met hopelijk mijn 5dgs schema..

Maandag- borst-tri

en vandaag benen-biceps
en t ging eigenlijk best lekker..

Eten gaat op en neer..ik blijf zo rond de 67kg hangen..ongeacht wat ik eet..dan paar dgn strikt dan weer wat meer cheaten..
Ik vind t wel even best tot januari zo..dan gaan we weer in t gareel..

Vandaaag wel weer de SLDL gedaan maar die doet toch echt zón auw...

je volgende succesvolle wedstrijddeelname draag je dus op aan je verloren maatje?

ga weer stevig aan de slag. veel suc6 met behalen van je doelen
hoeveel BF heb je nu eigenlijk

je volgende succesvolle wedstrijddeelname draag je dus op aan je verloren maatje?

ga weer stevig aan de slag. veel suc6 met behalen van je doelen
hoeveel BF heb je nu eigenlijk

Hahaha nou als ik ooit nog een wedstrijd ga draaien, wel ja..

En ja dat trainen blijft altijd een rooie draad door mijn leven hahaha
Mijn bf ?? geen idee..ik heb t al een tijdje niet gemeten en eigenlijk heb ik daar ook helemaal geen behoefte aan:p haha

Maar dank je wel

Nou een negatieve spiraal hier..
Gister 1 van mijn Maine Coons in moeten laten slapen van nog geen 11mnd oud..
Ze had Fip (dodelijke ziekte) en waarschijnlijk heeft haar zusje het ook maar dat gaat mijn da nog testen..tis nl erfelijk en haar zus heb ik dus ook..

Verder heb ik natuurlijk ook een kitten(maine coon) en die heeft serieuze afwijking aan zn pootjes..alleen de fokker wil hier niks van weten..dus weer een hele hoop gezeik..

Ik denk dat ik in he nieuwe jaar weer serieus begin met trainen..ik heb t nog wel een paar keer geprobeerd maar verder dan 3 keer kwam ik niet..
Ik probeer wel als ik mij goed voel wat te doen maar met zoveel shit..staat mijn kop er echt niet naar..

Arme beestjes.. :(

Terug
Naar boven