MuscleMeat

LOG: Miss H..

Nou een negatieve spiraal hier..
Gister 1 van mijn Maine Coons in moeten laten slapen van nog geen 11mnd oud..
Ze had Fip (dodelijke ziekte) en waarschijnlijk heeft haar zusje het ook maar dat gaat mijn da nog testen..tis nl erfelijk en haar zus heb ik dus ook..

Verder heb ik natuurlijk ook een kitten(maine coon) en die heeft serieuze afwijking aan zn pootjes..alleen de fokker wil hier niks van weten..dus weer een hele hoop gezeik..

Ik denk dat ik in he nieuwe jaar weer serieus begin met trainen..ik heb t nog wel een paar keer geprobeerd maar verder dan 3 keer kwam ik niet..
Ik probeer wel als ik mij goed voel wat te doen maar met zoveel shit..staat mijn kop er echt niet naar..

Zo wat een gedoe met erfelijkheid van die katten, terwijl je er zo goed voor bent, maar dat haalt niet veel uit, om ze langer te laten leven.

Wat naar Miss H, sterkte...

Trainen kan een goede afleiding zijn, maar soms werkt het idd totaal niet, wellicht is het idd nu juist beter om het op een laag pitje te zetten en in het nieuwe jaar het weer op te pakken.

Ook al heb je zoveel aan je hoofd, je moet niet vergeten dat trainen wel leuk is! Dat je nu niet geconcentreerd kan trainen begrijp ik wel, maar ik hoop dat je dan ieder geval wel ´gewoon´ wat spiergroepen of oefeningen doet die een beetje leuk zijn. Trainen is meestal wel een goede afleiding.
Sterkte in ieder geval!

• Topic Starter Topic Starter
hey iedereen,
Ik dacht ik zal maar een keer wat laten horen..
Ik ben af en aan aan het trainen..maar vaak niet vaker dan 3x per week..
Afgelopen maand is en mijn herder overleden en ook 1 van mijn maine coons..(11mnd oud) en 1 van de maine coon kittens die ik heb, heeft een afwijking aan zn poten en ben ik druk met de fokker in discussie..en dat trekt je helemaal leeg..

Momenteel hebben wij sinds afgelopen woensdag weer een oud duits herder pupje erbij..want zo zonder hond is niks voor ons..

Plus dat er ook wat xtra stress nog erbij kwam van het 1 en ander..dat zal je altijd zien..dat je alles tegelijk krijgt..

Maandag gaan we weer proberen t schema op te pakken..;)

goed dat je er weer bent miss h
het kan zomaar ineens tegen zitten in real life
wel leuk een herderpup

nou ja, 3x trainen is toch eigenlijk ook normaal:D..Ohh leuk zo´n pup..toch een vorm van cardio moet je maar denken;)

Succes en sterkte - en weer snel plezier met trainen hoor!
Uiteindelijk komt alles goed moet je maar denken.

Hey thanks,

Ja een pup valt zeker wel onder cardio jah..hahaha
Ik moet zeggen dat het nu wel weer rustiger aanvoelt hier..en ik dus echt wel weer zin heb om te gaan trainen..weer serieus bedoel ik dan..
Dus vanaf morgen beginnen we weer met borst-tri en post ik mijn trainingen ook weer..

Over 2 weken ga ik ook met die pup op cursus dus dan ben je toch ook weer druk in de weer:)

Fijn dat er hier zo weinig veranderd hahaha
Ik ga vanavond, weer even bij de anderen spieken..even kijken welke progressies er zijn geboekt:)

Fijn dat je weer iets laat horen... Ik dacht nog aan je een paar dagen geleden. Wat een ellende joh, met de dieren... Succes met trainen weer!

Fijn dat je weer iets laat horen... Ik dacht nog aan je een paar dagen geleden. Wat een ellende joh, met de dieren... Succes met trainen weer!

Dank je wel:)
Ja ik denk ook wel vaak genoeg aan dbb maar heb dan gewoon geen fut om te posten..maar we zijn dr weer hoor!
(ik voel me vereerd:p)

Wat fijn om je hier weer te zien.
Echt niet leuk wat je allemaal hebt mee gemaakt met de dieren en prive.
Ik hoop dat je weer lekker kan knallen morgen.
Succes en sterkte met alles.

Ik heb mijn schema eens omgegooid..

Vanmorgen op de weegschaal 67kg..:eek: dus er is weer wat werk aan de winkel:p

Ik heb nu:

dag1: borst-biceps

dag2:schouders-benen

dag3:rug-triceps

Vandaag Borst-biceps

begonnen met 5min op de crosstrainer

BP:8x30kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
4x55kg (fail..)kan wel merken dat ik een tijdje wat minder heb gedaan

Incline BP: 8x30
8x30
8x32,5
8x34
8x36,5

db flyes : 8x6kg(gestrekte armen)
8x6
8x7
8x8
8x9 deze oef durf ik niet zo zwaar te doen..voel iedere keer licht mijn schouder..dus rustig opbouwen..

DB press: 8x11,5
8x14 kg
8x16x5
7x19
7x19..kreeg laatste rep er echt niet meer uit.

cable cross over: de kg bij dit apparaat zijn volgens mij ponden ofzo..dus ik gok dat 2 staat tot 10 kg..

8x10
8x10
8x15
8x15
8x15kg

Biceps

Barbell curl met ez bar

gewicht is exl stang
8x6
8x6
8x10
8x10
8x12,5kg

optrekken (wat een drama..:mad:)

4x4 bw
1x3 bw

db bicep curl

8x7
8x7
8x8
8x8
8x9kg

concentration curl:
8x7
8x8
8x8
8x8
8x9kg

Verder was ik niet heel ontevreden..t ging eigenlijk best lekker.
Ik was binnen 60min klaar..en heb dus ook niet overal 1 min rust gehouden en ging soms na 45sec al aan de volgende set, maar dat merk je ook wel goed hoor..hahaha stond op gegeven moment helemaal te shaken..:shake:

Morgen schouders en benen..
Die gaat heel zwaar worden, dat weet ik nu al..fijn vooruitzicht hé:fire:

Ziet er helemaal niet slecht uit, en die kracht heb je toch zo weer opgebouwd. Ben benieuwd naar je training van morgen!

Nu gewoon alleen 19 kg DB presses ;) doe je toch goed. En optrekken.. Pull ups of Chin ups? Sowieso nice dan 4x4!

Wel fijn dat je weer bezig bent, ik ga je weer in de gaten houden. :p

Ziet er helemaal niet slecht uit, en die kracht heb je toch zo weer opgebouwd. Ben benieuwd naar je training van morgen!
Ja anders ik wel;)

Nu gewoon alleen 19 kg DB presses ;) doe je toch goed. En optrekken.. Pull ups of Chin ups? Sowieso nice dan 4x4!

Wel fijn dat je weer bezig bent, ik ga je weer in de gaten houden. :p

Pull ups..de chin ups zijn woensdag aan de beurt..
En ja wat db press betreft, dat vind ik echt een heerlijke oefening, waarschijnlijk ook omdat ik er wel redelijk sterk in ben..alleen ik kan een stuk zwaarder..maar ja..komt wel weer..
Dank je wel en ja leuk..:D

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Zo..mijn eerste caseineiwit staat weer voor mijn neus..ik kan niet echt zeggen lekker maar..het is wel goed dus daar doen we het voor hé..

Oke ik vind pull ups k*t.. chins vind ik lekkerder maar komt ook omdat ik daar meerdere reps mee kan. :p
Ja ik doe Incline DB Press met 20 kg... die 22 kg lukt maar niet.. :mad: Vind het ook een fijne oefening trouwens!

Oke ik vind pull ups k*t.. chins vind ik lekkerder maar komt ook omdat ik daar meerdere reps mee kan. :p
Ja ik doe Incline DB Press met 20 kg... die 22 kg lukt maar niet.. :mad: Vind het ook een fijne oefening trouwens!

Nou ik vrees nu voor de chins hoor woensdag, maar goed..ze worden vanzelf weer lichter hahaha

Ja klote is dat als je een tijdje op een plateau zit hé..dat heb ik nou met banken..:mad:

Ik doe het zelfde schema allen met iets minder oefeneningen EN met elke dag een rust een cardio dag ertussen:eek:..wel ff wennen zoveelnrust maar ik hoop zo eindelijk eens wat meer kracht telfouten...oja ben ookmnog aan het bulken:eek::eek:

Ben benieuwd of jouw lange rustperiode je misschien toch snel over je benchpress plateau brengt! Vaak wel:):)

Ik doe het zelfde schema allen met iets minder oefeneningen EN met elke dag een rust een cardio dag ertussen:eek:..wel ff wennen zoveelnrust maar ik hoop zo eindelijk eens wat meer kracht telfouten...oja ben ookmnog aan het bulken:eek::eek:

Ben benieuwd of jouw lange rustperiode je misschien toch snel over je benchpress plateau brengt! Vaak wel:):)

Okee wat grappig..

Ja ik had bedacht om mijn schouders en triceps sterker proberen te maken waardoor ik miss sterker kan worden in banken..hoewel dat meer in je hoofd zit(dat je meer wilt pakken)

En aan de bulk nog wel..das heel wat voor jou doen;) zal je vast goed doen, ben benieuwd..wat meer massa bij je..

Ik zit in een soort van cut hahaha

Prima training!
Je gaat weer lekker knallen en cutten. :)
Morgen samen benen.:D

Terug
Naar boven