MuscleMeat

LOG: Miss H..

Wat een stomme type fouten ( is mijn iPad waar ik nog niet helemaal goed mee overweg kan)..
Ja en echt lachen: ik en bulken...
(eerlijk gezegd kan ik er nog steeds niet om lachen)

Ik vond jouw triceps trouwens altijd juist sterk? Je dipte toch altijd al met extra gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
Prima training!
Je gaat weer lekker knallen en cutten. :)
Morgen samen benen.:D

Joehoee:D

Phoee er staat bij mij oa op het menu: sldl,squat,lunges..ik voel het nu al.:eek: en bij jou??

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Wat een stomme type fouten ( is mijn iPad waar ik nog niet helemaal goed mee overweg kan)..
Ja en echt lachen: ik en bulken...
(eerlijk gezegd kan ik er nog steeds niet om lachen)

Ik vond jouw triceps trouwens altijd juist sterk? Je dipte toch altijd al met extra gewicht?

Ja ik dip(te) ook met xtra kg's ja..maar omdat ik met banken maar niet vooruit ga, denk ik dat het toch miss daar ergens aan schort ofzo..weet ik ook veel..gewoon weer s wat anders:)

En..gewoon doen bulken..ben heel benieuwd

Ik ook. :eek:
squat en lunges doe ik zeker mee.
Ik zal aan je denken.:)
Waarschijnlijk pak ik hamstrings mee.;) sldl :heart:

Ik ook. :eek:
squat en lunges doe ik zeker mee.
Ik zal aan je denken.:)
Waarschijnlijk pak ik hamstrings mee.;) sldl :heart:

Pff ik weet niet hoeveel ik kan pakken met alles maar denk dat ik moet huilen morgen..(haha zo dramatisch gok ik..)
Ik durf met benen ook niet gelijk als een idioot tekeer te gaan...dan kan ik daarna niet meer lopen:):D
Ik zal ook aan jou denken..dat schept toch een band hé..maarre word je dan niet teveel afgeleid???;)

Goede training:)

Ik ben echt stuk..zelfs achter de pc zitten kost gewoon moeite:o..slappe schouder, voelen echt als pudding..:D
En over mijn benen heb ik het maar niet..pff ik baal al dat ik morgen moet werken..

Schouders

Shrugs:
8x40kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg..hij ging wel aardig, hoewel ik ook de 100 heb gepakt maar dat komt wel weer:)

Powercleanen:
8x11,5kg
8x11,5kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg

DB shoulder press:
8x11,5kg
8x11x5kg
8x11,5kg
8x14kg
7x14kg..nu al vol..pff moest nog 2 oef!

bent over side raise:
8x6kg (db)
8x6kg
8x7kg
8x7kg
8x7kg

machine lateral raise(or something)
8x20kg
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg

Benen

Ik wilde met squat beginnen..maar was druk dus even omgegooid:(

Leg extension
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg

Leg curl:
8x35kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg

SLDL met olympisch halter(gewichten is inc halter)
8x30kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg(hij ging eigenlijk best wel redelijk..volgende keer wat zwaarder proberen..:))

Squat:
8x30kg
8x34kg
8x34kg
8x40kg
8x40kg(ik durf nog niet zo zwaar te gaan..eerst weer even wennen)

Staplunges met barbell (gewicht is inc barbell)
8x14kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg(je had mij moeten zien lopen..leek net of ik zwaar gedronken had ofzo..pff wat zaten mijn benen vol zeg..auw)

Standing calve raise:
12x35kg
12x35kg
12x42kg
12x42kg
12x42kg

Nou stuk..kan niet anders zeggen..ik deed er een 1,5uur over..en ben toch echt achter elkaar doorgegaan..maar ja..sommige oefeningen kosten wat meer tijd, like powercleanen enzo..
Voelt weer oud en vertrouwd lekker!!

Morgen rug-triceps..ik heb nu al weer zin..gewoon lekker.

Ik ga zo vast mijn casseinepudding maken..dan is ie over 1,5 tenminste beetje een pudding, dan is ie toch wat lekkerder als een shake:p

• Like
Waarderingen: bezi
wat een volume en sterk ....11 oefeningen, en dan mij een fanatiekeling noemen :D

netjes hoor!

Nice miss! :D You are back on track!

Damn nice schrugs, die zwaar pakken voelt echt goed:)

en of het cutten goed gaat?:) Gaat aardig 1 kg per week, zit nu in de 4e week. Was eerst rond de 104 en nu rond de 100/100,5. Aders op de onderarm komen te voorschijn en dat is toch wel een goed teken:D Hoop dit tempo vast te houden en dan rond de 95/96 droog uit te komen, ik zal nieuwe pics posten als ik 1 jaar bezig ben half maart of misschien wel na de cut;)

En uiteindelijk door knallen naar de 110 and beyond:)

Damn nice schrugs, die zwaar pakken voelt echt goed:)

en of het cutten goed gaat?:) Gaat aardig 1 kg per week, zit nu in de 4e week. Was eerst rond de 104 en nu rond de 100/100,5. Aders op de onderarm komen te voorschijn en dat is toch wel een goed teken:D Hoop dit tempo vast te houden en dan rond de 95/96 droog uit te komen, ik zal nieuwe pics posten als ik 1 jaar bezig ben half maart of misschien wel na de cut;)

En uiteindelijk door knallen naar de 110 and beyond:)

1kg per week is netjes..en jaa aders is een goed teken hahaha
Ben benieuwd wat eronder vandaan komt strakkies, wel volhouden dan hé:p

Damn, wat een volume! :eek:

lekkere training!

leuk dat je weer "terug" bent!!

Ja das wel te merken ook..ben echt stuk na een training :zzz:

Vandaag rug-triceps gedaan:

French Press:
10x11,5kg
10x11,5kg
10x11,5kg
10x11,5kg
10x11,5kg

Dippen;
5x8 bw(die gingen dus eigenlijk wel redelijk soepel..)

Triceps pushdown:
10x25kg
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x45kg

one arm cable extension:
8x5kg
8x5kg
8x10kg
8x10kg
8x10kg

Chinnen:
5x8 (20kg assisted)

Barbell row:
8x31,5kg
8x31,5kg
8x35,5kg
8x35,5kg
8x35,5kg

front pull down:
8x35kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
7x49kg(kon gewoon niet meer..)

Seated row:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
6x49kg

straight arm pull down:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
7x45kg

Hyper extension:
4x10 niks geen xtra kg's of meer hh want ik was helemaal kapot..dus eerst weer even van de spierpijn bijkomen en dan zien we volgende keer wel weer..

trainingsduur: 75min

Nette training!:D

Hoezo doe je eigenlijk 5 sets iedere keer? Ik denk dan, pak ze iets zwaarder en doe er 4 :) haha

Zo, flinke trainingen! Lekker hoor!

Nette training!:D

Hoezo doe je eigenlijk 5 sets iedere keer? Ik denk dan, pak ze iets zwaarder en doe er 4 :) haha

Gewoonte van het beestje, mijn mannetje traint ook altijd zo..dus zo aangeleerd en ja..ik moet ook zeggen dat het lekker voelt..maar ben nu net begonnen met schema om te gooien en miss wat later wel keer proberen naar 4 setjes te gaan..even kijken hoe ik mij daarbij voel..
Ik wil eigenlijk de eerste 4 setjes correct uitvoeren en de 5de voor beetje cheaten etc..

Zo, flinke trainingen! Lekker hoor!

thnk u:D

Straks weer borst-tri op het programma..

Gisteren dus borst-tri gedaan, was niet echt super..met alles eigenlijk was zwakker als maandag..behalve met schuin drukken..dat was wel weer lekker..

Straks naar de gym en schouders-benen op het programma..
Lange sessie..
5 schouder en 6 benen oef..dus ik hoop dt ik lekker door kan gaan en dat er niet allemaal van die pannekoeken in de rondte lopen..
Kan ik mij ook zo gigantisch aan irriteren, wil je net bv gaan deadliften or so..pakt net iemand het oh voor je neus weg..en staat zelf 20min te klooien...

Woehsaaa zal wel goed komen..

Terug
Naar boven