- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima training!
Je gaat weer lekker knallen en cutten.![]()
Morgen samen benen.![]()

en bij jou??Wat een stomme type fouten ( is mijn iPad waar ik nog niet helemaal goed mee overweg kan)..
Ja en echt lachen: ik en bulken...
(eerlijk gezegd kan ik er nog steeds niet om lachen)
Ik vond jouw triceps trouwens altijd juist sterk? Je dipte toch altijd al met extra gewicht?

Ik ook.
squat en lunges doe ik zeker mee.
Ik zal aan je denken.![]()
Waarschijnlijk pak ik hamstrings mee.sldl
![]()

Joehoee...
Phoee er staat bij mij oa op het menu: sldl,squat,lunges..ik voel het nu al.....
?
..slappe schouder, voelen echt als pudding..

)
Ja wou je soms zeggen dat het niet zo waswat een volume en sterk ....11 oefeningen, en dan mij een fanatiekeling noemen
netjes hoor!
, maar dit was idd best heftig..5 om 5 en nog 1 kuitoef erbij..haha wel nice though

Gaat aardig 1 kg per week, zit nu in de 4e week. Was eerst rond de 104 en nu rond de 100/100,5. Aders op de onderarm komen te voorschijn en dat is toch wel een goed teken
Hoop dit tempo vast te houden en dan rond de 95/96 droog uit te komen, ik zal nieuwe pics posten als ik 1 jaar bezig ben half maart of misschien wel na de cut

Damn nice schrugs, die zwaar pakken voelt echt goed
en of het cutten goed gaat?Gaat aardig 1 kg per week, zit nu in de 4e week. Was eerst rond de 104 en nu rond de 100/100,5. Aders op de onderarm komen te voorschijn en dat is toch wel een goed teken
Hoop dit tempo vast te houden en dan rond de 95/96 droog uit te komen, ik zal nieuwe pics posten als ik 1 jaar bezig ben half maart of misschien wel na de cut
![]()
En uiteindelijk door knallen naar de 110 and beyond![]()

Nette training!![]()
Hoezo doe je eigenlijk 5 sets iedere keer? Ik denk dan, pak ze iets zwaarder en doe er 4haha