MuscleMeat

LOG: Miss H..

Omdat je elke dag traint, vind ik het volume behoorlijk aan de hoge kant..Soms is minder beter (wilde ik ook nooit horen, maar zie nu wel de voordelen: vooral energieker rest van de dag en nu hopen op ook meer opbouw van spiermassa)..
Voor de rest natuurlijk: sterk as usual:D.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat je elke dag traint, vind ik het volume behoorlijk aan de hoge kant..Soms is minder beter (wilde ik ook nooit horen, maar zie nu wel de voordelen: vooral energieker rest van de dag en nu hopen op ook meer opbouw van spiermassa)..
Voor de rest natuurlijk: sterk as usual:D.

Ja dat weet ik ook.. maar wil het gewoon eens tijdje uitproberen..ik voel mij er echt super bij en ben ook best energiek..
Ik zit goed in mijn eiwitten, doe geen cardio meer..
dus ga gewoon eens kijken of ik nu progressie maak met dit schema..zie ik weinig verandering of heb ik straks helemaal geen energie meer dan zal ik het ongetwijeld wat rustiger aan gaan doen..
Maar ik weet dat dit idd aardig wat volume is..
ook beetje eigenwijs hé

haha weer zo'n lekkere training, ik kan me ook wel voorstellen dat er toch wat jongens rondlopen in jullie gym die niet boven jou gewichten uit komen:D

haha weer zo'n lekkere training, ik kan me ook wel voorstellen dat er toch wat jongens rondlopen in jullie gym die niet boven jou gewichten uit komen:D

Joh ik werk en train in een fitness centrum dus ja..echte stoere boys zijn er weinig en al pakken ze meer gewicht dan mij, dan is de uitvoering vaak(niet altijd) bagger..:rolleyes:
Niet om stoer te doen ofzo..maar zijn er ook gewoon niet zo mee bezig, ja t enige wat ze boeit is hoeveel ze pakken met Benchen en dan beginnen ze vaak al zo zwaar dat gelijk bij de eerste de beste rep geholpen moet worden..;)

Ha, ha, hoe herkenbaar...zie het elke maandag weer....

SCHOUDERS+ BENEN:

SHRUGS:
8x60kg
8x80kg
8x90kg'
8x100kg
7x102,5 kg Pr

POWERCLEAN:
8x17,5kg
8x17,5kg
8x17,5kg
8x20kg
6x20kg

DB SHOULDER PRESS:
8x11,5kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg
6x16kg (ja ging nou gewoon bewust en hij ging weer!!)

BENT OVER SIDE RAISE:
8x7kg
8x7kg
8x7kg
8x7kg
8x8kg als ik zwaarder zou gaan met deze dan ga ik echt gooien dus dan maar max 8 kg voor nu:)

MACHINE SIDE LATERAL:
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg
3x30kg..was echt leeg..

SQUAT:
8x40kg
8x46kg'
8x50kg
8x56kg
8x60kg heel rustig opbouwen..anders kan ik echt niet meer lopen..

SLDL:
8x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg
8x65kg, jaa gaat lekker iedere keer ietsje meer

LEG EXTENSION:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg

LEG CURL:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x56kg

STANDING CALVE RAISE:
5x10 met 35 kg, maar ik hield m extra lang vast boven..en hij ging echt goed branden..so ik was tevreden..
Lekker getraind vandaag:)

Ik kan geen smilies trouwens gebruiken en ook geen kleurtjes...:(

Ja dat weet ik ook.. maar wil het gewoon eens tijdje uitproberen..ik voel mij er echt super bij en ben ook best energiek..
Ik zit goed in mijn eiwitten, doe geen cardio meer..
dus ga gewoon eens kijken of ik nu progressie maak met dit schema..zie ik weinig verandering of heb ik straks helemaal geen energie meer dan zal ik het ongetwijeld wat rustiger aan gaan doen..
Maar ik weet dat dit idd aardig wat volume is..
ook beetje eigenwijs hé

Ik er even over heen gelezen dat je geen cardio meer doet..wat zal jij het staandvspinnen missen,haha.

kiek ze goan dan
respect weer miss h
10 oefeningen - jeetje
wat zal jij een honger hebben gehad

@ Aradev, ja ik mis het zoooo erg..(kan geen smilie gebruiken, maar je kan je wel wat indenken hé..)@Ove,ja ik ben sinds 2 weken weer op schoon voedsel over en heb giga honger..neem 2 aminotabs met een halve ltr water na mijn training en dan gauw naar huis en lekker een heerlijke tonijnsalada met balsamicoazijn gegeten,,mjummie

Wauw, goed getraind! :) Lekker zeg.

zo wat een training, damn

Harde training wow! x

Over twee weken is het hongergevoel minder. er is nog hoop (smiley).
Doorzetten, doorzetten.

pfff lekkere training weer zeg!;)

geen shake na de training?

Wauw, goed getraind! :) Lekker zeg.
dank je wel:p
ja we blijven ons best doen..

thnxx

Over twee weken is het hongergevoel minder. er is nog hoop (smiley).
Doorzetten, doorzetten.
ja komt goehoedd;)

pfff lekkere training weer zeg!;)
ik dank u:o

Voor t trainen 1 shake en na het trainen 2 aminotabs..en dan ga ik binnen het half uur,45min eten..dan savonds voor t slapen gaan nog een caseineshake..

Damn je gaat weer lekker meis! :D Fijn hoor! Zulke trainingen heb ik gemist hierzo haha

Trouwens vandaag getracht rug-tri te doen..
Maar ik moest eerst even langs de phonehouse om een nieuwe tel uit te zoeken..word ik daar toch beroerd zeg..dus snel afgehandeld..
Ik d8 dat het kwam omdat t daar zo warm was en ik mijn jas nog aan had..dus snel naar buiten,maar hielp niks:(
Naar de gym gegaan, nou ik heb nog niet zo'n waardeloze training gehad zeg..
Nu nog steeds beroerd, heel misselijk en dizzy..
Dus ga lekker even rustig op de bank met mijn nieuwe foontje:)
Morgen weer een nieuwe(lekkere) dag..i hope

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Damn je gaat weer lekker meis! :D Fijn hoor! Zulke trainingen heb ik gemist hierzo haha

Thnxx Sanne:o, om maar even over jouw trainingen te zwijgen dan hé:p

Misschien heb je een virusje opgelopen, dat is meestal snel weer weg.
Kan ook zijn dat je net iets te weinig had gegeten..?

Lekker spelen met nieuwe foontje he;)

Het zal mij niks verbazen als het te weinig eten is, wat Gert jannetje:D:D zegt. Lekker slapen en morgen weer gewoon aan de brinta. en iets meer eten. Volgens mij bedoel ik dat met "ziek"zijn. rusten en toch rusten.

Terug
Naar boven