Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja daarom..keuzes hénja, vervelende situatie natuurlijk, maar privé leven lijkt me net iets belangrijker..

Hey Gertje, dank je wel voor je virtuele hug hoor
..ja af een aan gaat het wel ok hier..vorige week gewoon 3keer getraind hoewel ik wel al bij de eerste de beste dag had van oh gaat lekker ik ga gewoon deze week weer 5 keer maar..lukt niet dus uiteindelijk 3x getraind..en ja..dan ga ik maar een beetje van Aradev uit, ik hoop dat t bij mij oook zo werkt..Met 3x in de week moet je ook massa kunnen bouwen hoor! Ma - wo en vrijdag (ipv dinsdag) zou dan wel wat idealer zijn, ook qua rust.
Ik trainde voor kort ook altijd 5 tot soms wel 6 x in de week..altijd bang dat het nog niet genoeg was. MAAR sinds januari dit jaar train ik dus 3x in de week en het resultaat is: meer kracht en meer mass
!!
Dus ik raad het je aan![]()

ippen

Ja ik hoop het Daan, ik hoop dat ik met dit schema beetje massa kan pakken..maar dat weten we pas over een x aantal maanden hé
Dank je wel![]()
. Veel sterkte, en 3x is ook heel goed
.
)
Thnks, ik doe ipv de shoulder press idd de side raises..Ik vind het een net schema! Denk dat je hiermee wel het belangrijkste doet - geen onzinnige oefeningen. Alleen Military Press & Db shoulder press is nagenoeg hetzelfd, zou je 1 van die 2 niet vervangen door bijv. side raises?

Eerst zo proberen, en dan kan ik altijd lager in sets..als t aslnog te zwaar is..bedankt voor t meedenkenZiet er mooi uit. Wel veel. Misschien een optie om 4 x 8 te doen.
Ik dank uProbeer het gewoon uit miss,ga je er lekker op ga je er mee door.
Word het te vermoeiend dan misschien een setje of 2 er af halen per oefening.
Succes ermee![]()

Ik heb er nog wat aan veranderd en ben er zo wel tevreden mee..13oef is idd wat aan de hoge kant ja..om hierin nog te varieren zou je bijv op vrijdag
om en om kunnen trainen
bijv 1 borstoef gevolgd door 1rugoef
hetzelfde doe je dan met biceps/triceps
ik vind 13 oefeningen wel erg veel - maar goed - het is jou keuze
Bedankt voorje meedenken, maar 2 oef voor rug en bv borst vind ik persoonlijk veel te weinig.ik zou zoiets doen:
rug - pull ups, bent over row
Borst - Incline db/bb press, cable/db flye (schuine streep is of en niet en)
Biceps- Bb curl, evt. nog 1
Triceps- dippen, skullcrusher(of een andere)
en dan de 2e dag
benen- squat/legg press, lunge, stiff legged deadlift, legg extension/legg curl(om de week), kuiten
Schouders- Press, side rais, rear delts, evt shrugs.
doe niet meer dan 3 setjes p. oefening voor het bovenlichaam.
Hoop dat je er wat aan hebt![]()