Fitness Seller

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Dan was je echt een buffel geweest als je nog na die benen training zou gaan spinnen!!! Ja dat snap ik, maar ben het nu nog aan t opbouwen dan was ik dood van mijn fiets afgevallen!! hahhaha
Kan je niet ergens anders ietsje lager in KH zodat je wel shakes kan drinken? Of heb je geen behoefte aan een shake?
Ja tuurlijk wel behoefte aan een shake dat klinkt nu als muziek in de oren maar dit zijn Liona's orders en daar gaan we niet tegenin:D

Heej topper, lekker bezig weer.
Ben je ook al aan de eieren geslagen? :D
Vrijdag gaat ze je begeleiden bij het trainen? leuk zeg!
Ben benieuwd , zal je wel hard aanpakken :twitch:

Trusten alvast;)
Ja ben heel benieuwd..ook hoeveel mijn % zijn gezakt..maar nog even afwachten maar..:rolleyes:

Heel herkenbaar helaas dat misselijk gevoel bij benen.
Ik hoop dat je vandaag kon spinnen.

Zelf mag ik geen eieren en dat mis ik wel.
Als je weken achter elkaar er zoveel moet eten snap ik wel dat je ze dan zat begint te raken.:(

Ja weet je wat het ook is..als je iets niet mag dan wil je het juist! en overal waar te voor staat is niet lekker meer.. en ik ga vanavond trainen dus dan gaan we gewoon weer spinnen..
heftig:eek:

S6 en veel sterkte;) Gaat helemaal goed komen:D
Dank je wel..ik ben benieuwd wat er hopelijk onder vandaan gaat komen...:D

Klopt daar heb je gelijk in kwa dieet.
Hoe ging je training?
Alvast succes morgen bij Liona!

Hé MissH, ik doe gedeeltelijk met je mee: ontbijt met 4 eieren... doe mij ook maar wat verschillende kruiden! ;)
(ik mag nu nog hele eieren eten :D)

Klopt daar heb je gelijk in kwa dieet.
Hoe ging je training?
Alvast succes morgen bij Liona!

Ja training ging lekker..spinning ging ook weer iets beter maar dat kan zomaar per dag verschillen..
Lekker schouders gedaan en omdat ik alleen schouders heb op dag 4 lekker goed aangepakt!

Hé MissH, ik doe gedeeltelijk met je mee: ontbijt met 4 eieren... doe mij ook maar wat verschillende kruiden! ;)
(ik mag nu nog hele eieren eten :D)

Ja nou ook succes dan maar hé..ik ben zo benieuwd joh straks..maar goed ik moet eerst nog een stukkie rijden hahaha
Die eieren komen je op een gegeven moment echt je keel uit..die kleine van mij komt zo af en toe s om de hoek kijken en zegt..mmm lekker eien..ja schat idd lekker eieren hahaha;) hij weet natuurlijk ook niet dat ik heerlijk 16 van die lekkere eieren mag eten..:D

Het mooie van eetschema's is dat ze bij een volgend bezoek aan je begeleider zo opeens omgegooid kunnen gaan worden ;)

Ik ga vanavond wel schrikken bij het boodschappen doen denk ik, zal aan je denken want tegen die tijd sta jij bij Liona gok ik zo ;)

Dank je wel..ik ben benieuwd wat er hopelijk onder vandaan gaat komen...:D

Dat is "the ultimate kick" toch??!!! Ik ben ook benieuwd bij mezelf!! Hahahah! Net een kadootje wat je met heel veel kracht, discipline en doorzettingsvermogen mag uitpakken! (gek eigenlijk, m'n eigen lijf maar nog never nooit m'n eigen buikspieren mogen aanschouwen)

Girl!!!! Go 4 It!!!!

nou, veel succes vanavond met trainen! We gaan het horen hoe levend jij het er van brengt :p
Oh... goed weekend!!!

Hey hallo..

Nou net terug van Liona, wat een gaaf mens is dat toch!!
Ik moest dus borst+triceps doen..nou dat heb ik geweten ook!
Ze wou dus mijn intensiteit van training weten en die was hoog..(pff gelukkig maar want harder trainen zou moeilijk worden maar dat vond ze dus ok)
Eerst bankdrukken, vervolgens schuin drukken in superset met dumbbell press en ik ging stuk..pff helemaal shaken hahaha
Toen nog peck deck en daarna triceps..ging ook goed!
Ze was tevreden over mijn progressie in 1 week..ik ben van 16,8% naar nu 15,5% gegaan!! Was er zelf erg blij mee en qua gewicht was er maar 3 ons af..dus gelukkig maar.
Verder mijn borst vond ze erg goed, triceps allemaal ok..ze heeft er zin in om samen rug te gaan trainen( in ieder geval ik trainen onder toeziend oog van Liona;))
Ik heb echt een goed gevoel bij haar dus dat zit wel goed, tis een stukkie rijden maar dan heb je ook wat..in ieder geval mijn kt zit erop dus straks nog even spinnen en dan weekend..en dan geen kracht maar alleen spinnen.
Qua Junk mag ik morgenochtend broodontbijt..mjammie en sávonds lekker junk..(hmm patat zal t wel worden met lekker kroket!!)
Nou iedereen zet m op en lekker weekend!!
Phoeh tijdens het tikken op de comp voel ik gewoon mijn triceps..:D

Hey hallo..

Ze wou dus mijn intensiteit van training weten en die was hoog..(pff gelukkig maar want harder trainen zou moeilijk worden maar dat vond ze dus ok)
Eerst bankdrukken, vervolgens schuin drukken in superset met dumbbell press en ik ging stuk..pff helemaal shaken hahaha
Ze was tevreden over mijn progressie in 1 week..ik ben van 16,8% naar nu 15,5% gegaan!! Was er zelf erg blij mee en qua gewicht was er maar 3 ons af..dus gelukkig maar.
Verder mijn borst vond ze erg goed, triceps allemaal ok..ze heeft er zin in om samen rug te gaan trainen( in ieder geval ik trainen onder toeziend oog van Liona;))
Ik heb echt een goed gevoel bij haar dus dat zit wel goed, tis een stukkie rijden maar dan heb je ook wat..in ieder geval mijn kt zit erop dus straks nog even spinnen en dan weekend..en dan geen kracht maar alleen spinnen.
Qua Junk mag ik morgenochtend broodontbijt..mjammie en sávonds lekker junk..(hmm patat zal t wel worden met lekker kroket!!)

Jij hebt je dagje wel weer gehad zo te lezen :D
Goh jeetje 1,3% gezakt in 1 week? Dat heb je goed gedaan :bow:

Geniet van je junk en je broodmaal morgen :D
Goed weekend

Hey hallo..

dus 3 oefeningen borst? en hoe beviel het?;)

Danoontjepower: Ja het was lekker maar..ze was erg tevreden over mijn borst..en dat heb ik toch echt in de jaren opgebouwd met 5 oef borst..
Nu weer verandering en das lekker, weer ff anders belasten..
Voordeel: ik ben wel snel klaar met trainen zo..:D

Wauw! Dat gaat hard zo!

Toppie zeg :thumb:

Danoontjepower: Ja het was lekker maar..ze was erg tevreden over mijn borst..en dat heb ik toch echt in de jaren opgebouwd met 5 oef borst..
Nu weer verandering en das lekker, weer ff anders belasten..
Voordeel: ik ben wel snel klaar met trainen zo..:D
mooi;)!

Toppie!!! Toppie!!! Toppie!!! Kan niets anders zeggen.....

Dat klinkt heel goed, echt super gedaan!
Het is ook gewoon echt belangrijk dat je een goed gevoel over je begeleiding hebt anders red je het samen echt niet.
Geniet van je junk morgen en een fijn weekend.

Super! Dat geeft ook weer extra motivatie om door te gaan, keep up the positive thinking!!!!
Have a nice wknd!!

Zo te lezen ga je erg goed op je dieet..Erg netjes hoor 1,3% in een week!

Vraagje..Ik vroeg me af of jij iets kon vertellen over als je laag in je % komt te staan over de maandelijkse periode's..dat schijnt te veranderen..heb jij dat ook?

Zo te lezen ga je erg goed op je dieet..Erg netjes hoor 1,3% in een week!

Vraagje..Ik vroeg me af of jij iets kon vertellen over als je laag in je % komt te staan over de maandelijkse periode's..dat schijnt te veranderen..heb jij dat ook?

Ja nou bij mij blijft ie gewoon weg..en bij mij is/was de grens toen zo rond 63kg dat weet ik nog en toen wou mijn gewicht ook niet zakken..toen dat dus eenmaal wel gebeurde bleef mijn periode ook weg..
Maar op hoeveel % dat nu gaat gebeuren weet ik niet( hoewel ik nu dus ook 63kg weeg en mijn gewicht wederom niet zakt,% gelukkig wel..)
Het is eigenlijk overlevingsmechanisme van je lijf die daarmee dus eigenlijk zegt dat als je lichaam zo weinig %vet bevat het niet verantwoord is om eventueel Babietjes te krijgen..(slim hé zó'n lichaam;))
Bij jou gaat alles wel goed verder??

Ja nou bij mij blijft ie gewoon weg..en bij mij is/was de grens toen zo rond 63kg dat weet ik nog en toen wou mijn gewicht ook niet zakken..toen dat dus eenmaal wel gebeurde bleef mijn periode ook weg..
Maar op hoeveel % dat nu gaat gebeuren weet ik niet( hoewel ik nu dus ook 63kg weeg en mijn gewicht wederom niet zakt,% gelukkig wel..)
Het is eigenlijk overlevingsmechanisme van je lijf die daarmee dus eigenlijk zegt dat als je lichaam zo weinig %vet bevat het niet verantwoord is om eventueel Babietjes te krijgen..(slim hé zó'n lichaam;))
Bij jou gaat alles wel goed verder??

Aan de ene kant best fijn dat het gewoon weg blijft,babietjes krijgen ken ik allang niet meer..;)

Maar wat je zegt..63 kilo..gewicht niet zakken..dat punt zit ik dus nu..Herkenbaar! Ik merk dat het korter aanwezig is en als het er is ik ook onzettend veel vocht vast houd..(meer als normaal)
Ik zit nu zelf ook weer op een strak schema..as maandag wordt ik weer gemeten..Mijn huisweegschaal zegt bijna niets,spiegel gelukkig wel ;)

Thx voor je info!

• Like
Waarderingen: Sue
Terug
Naar boven