MuscleMeat

LOG: Miss H..

Haha tja als je logt op een bb forum..en foto's post..dan is er vroeg of laat wel s iemand die je herkent..
Maar gelukkig valt ie reuze mee hoor;)

En thknss..

Oh..ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:p

Dat is het voordeel van in een uithoek wonen: geen herkenning hier :cool:

Mooie training! Lekkere shrugs!:eek:

krijg je het hongergevoel niet weg met thee drinken? Je hebt lekkere kruidentheetjes daarvoor

• Topic Starter Topic Starter
@Thanks nitwit.. Voelde ook zo lekker@fluevog.. Ja maar dat ben ik soms ook zat.. Drink al de hele dag groene thee Haha. Nu lekker ff 100gr biefstuk eten.. Jammie!!

Ziet er allemaal goed uit Miss, zit je weer een beetje in het ritme met trainingen?

Ja t gaat momenteel echt super! Heerlijk.. Thnx

waarom doe je eigenlijk eerst je shrugs voor je schouders?

waarom doe je eigenlijk eerst je shrugs voor je schouders?

ik weet dat ie eigenlijk als 1 van de laatste oef moet..dat was ik ook wel van plan.. Maar het losse halter was vrij.. Dus ik vond het wel weer lekker om shrugs los te doen ipv in de smith..Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat ik het wel lekker vind om hem lekker zwaar te doen en als ik hem als laatste doe.. ;p

ik weet dat ie eigenlijk als 1 van de laatste oef moet..dat was ik ook wel van plan.. Maar het losse halter was vrij.. Dus ik vond het wel weer lekker om shrugs los te doen ipv in de smith..Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat ik het wel lekker vind om hem lekker zwaar te doen en als ik hem als laatste doe.. ;p

Hehehehe ... tempted by the weights :D

that's for sure:)

Training van gisteren:

Borst:

3x8 opdrukken

Bench press:
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
4x57,5kg..(spotter erbij, voelde als lood:mad:)

incline bench press:
5x30kg
5x34kg
5x36kg
5x40kg
5x44kg

Incline db press:
5x12kg
5x14kg
5x16kg
5x19,5kg
5x22kg

flyes
2x8 met 8kg..maar voelde wederom mijn elleboog weer..

toen nog 4x5 gedaan aan de cable.

Triceps:

5x8 dippen bw (lekker dat word volgende keer weer weighted dips..oehh yeah:cool:)

tricep stang:
5x11,5kg
5x11,5kg
5x11,5kg
5x13,5kg
5x13,5kg

tricep extensie:
met een schijf van 10 kg achter mijn hoofd: 5x8

en toen nog aan een kabel met zo'n triangeltje: 5x5 stand 2..

Tricep was eigenlijk een k.u.t. training want er stond een pannenkoek al zón 40min aan het multistation!!:mad:
Gewoon te whatsappen..ik zeg dat doe je maar lekker ergens anders..hij beetje dommig lachen..ik zeg..er zijn mensen die hier wel serieus trainen en je houd het apparaat nu al te lang bezet, met niksdoen..
in ieder geval ik was al ****ed up, dus deed van alles wat..

Pff zo klote is dat, jij bent serieus bezig,.maar wat lopen er toch een hoop..ehh hoe zeg ik t netjes..kansloze rond:rolleyes:..die nooit een streep vooruit gaan maar wel een behoorlijke stoorzender kunnen zijn..

Training van vandaag:

Benen:

Squat losse stang:
6x27kg
6x31kg
6x35kg
6x37kg
6x41kg..ik had zwaarder kunnen squatten maar wilde het niet in de smithmachine doen..maar 41kg vanaf de grond eerst voorgooien, omhoog stoten en vervolgens in je nek..word t beetje vanaf de 40kg..lastig:o

Sldl:
6x40kg
6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x72,5kg pr:cool:

Leg press:
5x61kg
5x70kg
5x79kg
5x88kg
5x97kg

Leg extension:
5x49kg
5x56kg
5x63kg
5x70kg
5x77kgpr:cool:

Kuiten in de smith op een step:
12x24kg
12x28kg
12x30kg
12x35kg
12x40kg

Biceps:

ez bar:
5x17kg
5x21kg
5x23kg
5x25kg pr:cool:
5x25kg pr:cool:

Optrekken:
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw..gaat steeds lekkerder..:D

rope curl:
5x25kg
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x35kg

one arm cable curl:
5x6 per arm 15kg

daarna nog even met een stangetje wat curls gemaakt, toen kon ik mijn mijn armen niet meer buigen..goed teken toch:p

zo dat zijn weer 2 flinke trainingen zeg, hoop PR's er bij. Die leg extensions zijn erg sterk dame. Wtf met die gast die 40 min aan multistation stond... whaha dat had ie bij mij niet gered:)

Ja idd hoop pr's erbij!! Lekker..
Ja ik kwam een hele tijd niet boven de 56kg uit..en nu ik een behoorlijke tijd rust heb gehad met benen trainen..gaat het nu echt lekkah:)

Ja..ik had ook mijn hele boze blik op moeten zetten.. next time..

Je bovenlichaam is beduidend sterker he? Vette bench! Ik ben jaloers!
Lekker irritant van die wanna-be-sporters. Ik kijk altijd gewoon heullll lelijk.

Je bovenlichaam is beduidend sterker he? Vette bench! Ik ben jaloers!
Lekker irritant van die wanna-be-sporters. Ik kijk altijd gewoon heullll lelijk.
valt wel mee.. Maar ik heb denk ik een half jaar geen benen getraind.. Dus..ja nu sinds 3 weken weer en dat moet je een beetje rustig opbouwen. Vooral squatten..ook zo lullig als ik mijn kleine jongen niet kan optilen omdat ik zon spierpijn heb van t squatten Haha.. Ik moet wel zeggen dat ik borst heerlijk vind om te trainen:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 20:51 ----------

Ja lelijk kijken.. Maar ik werk er ook.. Word beetje lastig dan Haha

Haha tja als je logt op een bb forum..en foto's post..dan is er vroeg of laat wel s iemand die je herkent..
Maar gelukkig valt ie reuze mee hoor;)

En thknss..

Oh..ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:p

valt wel mee.. Maar ik heb denk ik een half jaar geen benen getraind.. Dus..ja nu sinds 3 weken weer en dat moet je een beetje rustig opbouwen. Vooral squatten..ook zo lullig als ik mijn kleine jongen niet kan optilen omdat ik zon spierpijn heb van t squatten Haha.. Ik moet wel zeggen dat ik borst heerlijk vind om te trainen:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 20:51 ----------

Ja lelijk kijken.. Maar ik werk er ook.. Word beetje lastig dan Haha

Haha, dat is heel de reden dat ik niet op mijn eigen filiaal train! Geen zin om leden in de sauna tegen te komen :p

Oh ok, op die manier, idd kalm aan opbouwen van je training. Mijn mannetje til ik inmiddels niet meer met zijn bijna 6 jaar, maar die van jou is wat jonger he?

qua tijdgebrek geen mogelijkheid om naar andere gym te gaan.. I wish.... Mijn zoontje is bijna 5 maar is autistisch.. Dus momenten van tillen komen toch nog regelmatig voor.. Vorm v aandacht Etc.. Anyway.. Morgen weer rug en schouders trainen!

Waarom squat je niet met de bench press net zoals ik?

pfff wat een sets weer Miss....wel laag in reps...voor wat kracht op te bouwen?

qua tijdgebrek geen mogelijkheid om naar andere gym te gaan.. I wish.... Mijn zoontje is bijna 5 maar is autistisch.. Dus momenten van tillen komen toch nog regelmatig voor.. Vorm v aandacht Etc.. Anyway.. Morgen weer rug en schouders trainen!

Ok, pittig ja.. :(

Waarom squat je niet met de bench press net zoals ik?
Ja één keer geprobeerd.. Maar voelde beetje klote aan.. Miss toch maar weer keer proberen..

pfff wat een sets weer Miss....wel laag in reps...voor wat kracht op te bouwen?
Ja idd.. Ik train al jaren 5x8 Haha en kreeg nu de tip om dit echt een tijdje te proberen.. Meer kracht.. Andere trainingsprikkel.. Meer massa,:p
:o

Terug
Naar boven