MuscleMeat

LOG: Miss H..

qua tijdgebrek geen mogelijkheid om naar andere gym te gaan.. I wish.... Mijn zoontje is bijna 5 maar is autistisch.. Dus momenten van tillen komen toch nog regelmatig voor.. Vorm v aandacht Etc.. Anyway.. Morgen weer rug en schouders trainen!

Gosh, welke vorm? Waarschijnlijk regelmaat, regelmaat, regelmaat......, lastig hoor, maar vast een heerlijk kind :-)

• Topic Starter Topic Starter
Pdd_nos.. En Ja t is verder ook een heerlijk manneke! Maar Ja die regelmaat...pff.. Maar das lastiger dan je denkt.. Ach we leren steeds meer;)

Gewoon goed met rechte rug er onder zitten, vingers op de ringen, er af stappen, voren lopen, squatten, terug lopen, zitten en naar achteren laten vallen :D

Ja i know.. maar t voelt vreemd.. We zien wel met de volgende been training.. Thanks anyway

mooie training miss h - zijn we ook gewend van je

Thanks mr Ove;) straks naar de gym.. Als het hier s opschiet bij de gemeente.. Bah.. Ik wil trainen niet hier mijn tijd verdoen..maar Ja we willen ook op vakantie dus toch maar even wachten dan...

Vandaag een rug-schouders training op het programma..
Nadat ik met rug klaar was begon ik mij wel steeds zwakker te voelen want er zat te lang tussen mijn volgende maaltijd..
Maar al met al..wederom goeie training samen met mijn mannetje getraind.

Rug-schouders:

Lat pully wide grip:
6x35kg
6x42kg
6x49kg
6x56kg
6x56kg..ik merk vooral in deze oef dat ik gewicht aan t verliezen ben..**** wat word ie zwaar zeg..

seated pull down (ofzo..aan de multi,helemaal van bovenaf naar beneden naar je borst trekken met triangel)
6x45kg
6x50kg
6x55kg
6x60kg..dan moet mannetje altijd mij naar beneden duwen anders vlieg ik omhoog:)
4x65kg..(1kg meer dan dat ik momenteel weeg:cool:)

Straight arm pull down:
5x35kg
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg

Pull ups wide grip:
5x assisted 20kg
5x ass 15kg
5x ass 15kg
5x ass 10kg
5x ass 10kg

Bor:
6x27kg
6x31kg
6x37kg
6x41kg
6x41kg

Schouders:

shrugs (los met het olymisch halter)
6x60kg
6x70kg
6x80kg
5x85kg
8x90kg..(ging ineens ff heel lekker..dus ik dacht dan gooi ik er nog even 2 extra uit:)

Shoulder press:
5x12kg
5x14kg
5x14kg
5x14kg
5x16kg

front raises:
5x12 met 2db's van 6kg per arm

Machine shoulder press:
6x15kg
6x20kg
6x25kg
6x25kg
6x30kg..pff auwww

side lateral machine:
5x20kg
5x25kg
5x25kg
5x30kg
4x35kg..nog meer auw..wat is dit toch voor een machine loodzwaar zeg:cool:

Morgen weer borst-tri en dan zijn we weer klaar voor deze week..
Yihaa weer een week lekker getraind!!:cool:

Wow training weer zeg, en meer dan je eigen bw na beneden trekken is inpressive dame!

Thanks mr Ove;) straks naar de gym.. Als het hier s opschiet bij de gemeente.. Bah.. Ik wil trainen niet hier mijn tijd verdoen..maar Ja we willen ook op vakantie dus toch maar even wachten dan...

Dat denk ik ook de hele dag als ik met die paspoorten bezig ben :p
train jij trouwens ook tijdens de vakantie? zonder gewichten ofzo?

Dat denk ik ook de hele dag als ik met die paspoorten bezig ben :p
train jij trouwens ook tijdens de vakantie? zonder gewichten ofzo?

Haha lol.. ik mag volgende week terugkomen omdat mijn zoontje er helaas bij moet zijn..maar toen ik zei dat hij een ass-stoornis heeft, mag ik volgende week tussendoor en hoef ik niet te wachten..TOP

Ehmm tijdens vakanties geen kt, dan zijn we voornamelijk aan het waterskien,wakeboarden etc..en veel zwemmen..maar dan raak ik normaliter geen db aan hoor..ff lekker rust is dan ook wel s lekker..
Geen pressing elke dag dat er getraind MOET worden;)

Jij wel dan op vakantie??

das ook wel heel veel bewegen in de vakantie :-)

Ja, bij het aanvragen en ophalen moet hij erbij zijn, levertijden onbekend vanwege de drukte bij de fabrikant in Haarlem voor alle kinderen jonger dan 13, wel voor de zomervakantie klaar mits voor 1 mei aangevraagd :)

Ja, bij het aanvragen en ophalen moet hij erbij zijn, levertijden onbekend vanwege de drukte bij de fabrikant in Haarlem voor alle kinderen jonger dan 13, wel voor de zomervakantie klaar mits voor 1 mei aangevraagd :)

heuj, jij trained niet bij onze sportschool :D

Heb net je foto's zitten bekijken. Prachtig, alle respect!
Zal binnenkort eens je log doorlezen als ik meer tijd heb, want ik ben erg benieuwd hoe je het allemaal gedaan hebt!

Heerlijk om te doen, wakeboarden, etc.. vorig jaar leren monoskien dus daar gaan we dit jaar mee verder:)
Dus met bewegen zit t wel goed tijdens de vakantie..

Heb net je foto's zitten bekijken. Prachtig, alle respect!
Zal binnenkort eens je log doorlezen als ik meer tijd heb, want ik ben erg benieuwd hoe je het allemaal gedaan hebt!
Dankje wel:o en welkom..

Had ik toch net al mijn hele training gepost..komt er ineens een storing..gdvrrrr:mad::mad::mad:
Nog maar één keeer zo proberen..

Zat net op de site van de ifbb en kwam ik op een filmpje van de bikini klasse tercht..what the **** zeg..lijkt wel een auditie voor één of andere film..heeft mi niks meer met sport te maken..maar t heet ook bikini klasse natuurlijk.. zo jammer

training vandaag:

Bench press:
10x40
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
2x60kg alleen:cool: en 3x 60 met spot

Incline bp:
5x34kg
5x36kg
5x40kg
5x44kg
5x46kg

Incline db press:
5x12kg
5x14kg
5x16kg
5x19,5kg
5x22kg

Db flyes:
3x8 met 8kg (gewicht is per db uiteraard)
2x8 met 9kg.. deze oef blijft lastig omdat ik m iedere keer voel in mijn elleboog..hoe lang ik deze oef ook niet heb gedaan..

Cable flyes:
8x stand 2
8x stand 3
8x stand 3
8x stand 4
8x stand 4

Triceps:

tricep extension (stangetje)
5x25kg
5x30kg
5x40kg
5x40kg
5x45kg, ik kan wel merken dat ik minder reps maak want ben echt sterker:p

bw Dips:
4x8 bw
1x8 met 5 kg extra..Naiiisss:cool: long time ago

Rope extension:(uiteindes helemaal naar buiten draaien)
5x20kg
5x25kg
5x25kg
5x25kg
5x30kg

overhead rope extension:
3x5 met 20kg
2x5 met 25kg

Nog wat buik gedaan en vond het genoeg..morgen eindelijk zaterdag..junk come to mommy:p

Hahha.. Snackse!
Lekkere training. Ik ben jaloers op jouw gewichten ;)

flinke workout weer, soort van pre-junk-workout:roflol:

Heb je genoten van al het lekkers....

Terug
Naar boven