XXL Nutrition

LOG: Miss H..

sterk hoor die incline's - nice work

Heb je bij cable flyes geen last van je elleboog?

Borst blijft sterk bij jou he. Kon je toen op foto's ook wel zien. Gaaf lijkt me dat!

• Topic Starter Topic Starter
flinke workout weer, soort van pre-junk-workout:roflol:

Heb je genoten van al het lekkers....
:lick: zeker weten!! en vies dat je je daarna voelt ahahaha maar kan het toch echt niet laten..1xtje per week..

sterk hoor die incline's - nice work
thnks ik vind t ook een heerlijke oefening..waarschijnlijk omdat ik er wel redelijk sterk in ben:wl: Lol.. is gewoon lekker:cool:

Heb je bij cable flyes geen last van je elleboog?

Borst blijft sterk bij jou he. Kon je toen op foto's ook wel zien. Gaaf lijkt me dat!
Nee dan pak je hem toch weer net ff anders en ik voel het wel lichtjes maar niet zo zodat ik de oef niet kan doen..

Ja borst is idd wel 1 van mijn sterke punten ook..lekker
Maar tevreden..dat nooit..is miss ook tevens wel weer t leuke aspect aan de sport..The sky is the limit:p
Maarre zelf ga jij ook behoorlijk vooruit dus..:cool:

Training vandaag Benen+biceps:

Losse squat (yes i found a way;))

5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x55kg Was wel weer ff wennen..ipv altijd in de smith:( ) maar nu kunnen we tenminste bouwen

SLDL:

5x60kg
5x65kg
5x70kg
5x75kg:cool: laatste keer 72,5kg.. en ik had eigenlijk verkeerd geteld en wat bleek?? haha weer zwaarder..voelde wel echt zwaar nu..
4x77,5kg..:cool:

Leg Extension:

5x56kg
5x63kg
5x70kg
5x77kg
5x84kg

Leg press:

5x61kg
5x70kg
5x79kg
5x88kg
5x97kg

kuiten in smith:

5x12x 40kg

Biceps:

ez barbell curl:

5x21kg
5x21kg
5x23,5kg
5x25kg:cool:
4x27kg:cool:

optrekken:
5x5 bw gaat wel steeds lekker, komt zeker omdat ik steeds minder weeg:p

Arm curl machine:
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x25kg
5x25kg

Het gekke is echt dat ik dus wel aan het zakken ben in mijn % maar toch steeds sterker word, sterker nog..elke training bijna zit er wel een pr bij..
Mijn mannetje staat er echt van te kijken..
Ik stond hiervoor natuurlijk al een lange tijd vast maar nu ga ik echt als een idioot..Luv it:D

Losse squat.. hoe?

so dat is weer a fine workout, sterke benen! Moet motiveren als je zo snel progressie boekt!

hoe komt dat je nu progressie maakt t.a.v een tijd geleden
schemaopbouw sets/reps ? of iets anders
wel prettig

Ja vanuit de bench press;)

so dat is weer a fine workout, sterke benen! Moet motiveren als je zo snel progressie boekt!
Dacht het wel ja, thnkss
hoe komt dat je nu progressie maakt t.a.v een tijd geleden
schemaopbouw sets/reps ? of iets anders
wel prettig

Ja denk toch doordat ik nu 5x5 aanhou..Yoeeeehoee:p zeker prettig

Ja miss toch goeie tip van marcel hè:p

Mooi dat je voor 5x5 gaat ;)
Voel je al spierpijn...:D

Het gekke is echt dat ik dus wel aan het zakken ben in mijn % maar toch steeds sterker word, sterker nog..elke training bijna zit er wel een pr bij..
Mijn mannetje staat er echt van te kijken..
Ik stond hiervoor natuurlijk al een lange tijd vast maar nu ga ik echt als een idioot..Luv it:D

Niet gek hoor, ik heb precies hetzelfde. Ik geloof er heilig in dat als je voeding optimaal is en je rond de training goed hebt gegeten; je gewoon kan maxen.

Nou goed, je ervaart het zelf!

Bij mij hangt het er wel om, 2x slecht eten en dat voel ik ook gelijk.

Mooie training btw. :)

Mooi dat je voor 5x5 gaat ;)
Voel je al spierpijn...:D
hahah altijd:)

Wats Loos??
Marcel had deze manier van squatten al gezegd maar vond t niks..maar ik deed m verkeerd..dus ik d8 nadat ik het jou ook weer hoorde zeggen van miss moet ik het toch maar weer proberen en..dus ja..t werkt wel:)

Niet gek hoor, ik heb precies hetzelfde. Ik geloof er heilig in dat als je voeding optimaal is en je rond de training goed hebt gegeten; je gewoon kan maxen.

Nou goed, je ervaart het zelf!

Bij mij hangt het er wel om, 2x slecht eten en dat voel ik ook gelijk.

Mooie training btw. :)
Yep, en thks

Gisteren en vandaag niet getraind ivm zware verkoudheid en last van benauwdheid..
Dus aangezien ik nog niet zo heel lang geleden enen longontsteking heb gehad, vond ik het beter ff rustig aan te doen om beter te herstellen.
Transpireer ook gigantisch snachts..dus lekker virusje in het lichaam aanwezig..

Morgen gaan we weer wat proberen, het is niet anders.. maar anders ben ik straks verder van huis:)

Beterschap meid, in jou geval is het idd verstandig om ff te wachten met trainen tot je weer beter bent. Longontsteking is geen kattepis.

hahah altijd:)

Wats Loos??
Marcel had deze manier van squatten al gezegd maar vond t niks..maar ik deed m verkeerd..dus ik d8 nadat ik het jou ook weer hoorde zeggen van miss moet ik het toch maar weer proberen en..dus ja..t werkt wel:)

Yep, en thks

Gisteren en vandaag niet getraind ivm zware verkoudheid en last van benauwdheid..
Dus aangezien ik nog niet zo heel lang geleden enen longontsteking heb gehad, vond ik het beter ff rustig aan te doen om beter te herstellen.
Transpireer ook gigantisch snachts..dus lekker virusje in het lichaam aanwezig..

Morgen gaan we weer wat proberen, het is niet anders.. maar anders ben ik straks verder van huis:)
Marcel steelt mijn tip gewoon, ik wil de credits :D

en sterkte!

Thanks bart! En demian.. Ik zal het tegen marcel zeggen;) Thanks

Beterschap, doe maar rustig aan ja!

Beterschap!

Wie zijn al die nieuwe mensen aan de bar? Nieuwe lading ofzo?!

Terug
Naar boven