- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flinke workout weer, soort van pre-junk-workout
Heb je genoten van al het lekkers....
zeker weten!! en vies dat je je daarna voelt ahahaha maar kan het toch echt niet laten..1xtje per week..thnks ik vind t ook een heerlijke oefening..waarschijnlijk omdat ik er wel redelijk sterk in ben
Lol.. is gewoon lekker
Nee dan pak je hem toch weer net ff anders en ik voel het wel lichtjes maar niet zo zodat ik de oef niet kan doen..Heb je bij cable flyes geen last van je elleboog?
Borst blijft sterk bij jou he. Kon je toen op foto's ook wel zien. Gaaf lijkt me dat!

)
) maar nu kunnen we tenminste bouwen
laatste keer 72,5kg.. en ik had eigenlijk verkeerd geteld en wat bleek?? haha weer zwaarder..voelde wel echt zwaar nu..

Ja vanuit de bench press

Dacht het wel ja, thnkssso dat is weer a fine workout, sterke benen! Moet motiveren als je zo snel progressie boekt!
hoe komt dat je nu progressie maakt t.a.v een tijd geleden
schemaopbouw sets/reps ? of iets anders
wel prettig
zeker prettigJa vanuit de bench press
Dacht het wel ja, thnkss
Ja denk toch doordat ik nu 5x5 aanhou..Yoeeeehoeezeker prettig

Het gekke is echt dat ik dus wel aan het zakken ben in mijn % maar toch steeds sterker word, sterker nog..elke training bijna zit er wel een pr bij..
Mijn mannetje staat er echt van te kijken..
Ik stond hiervoor natuurlijk al een lange tijd vast maar nu ga ik echt als een idioot..Luv it![]()

hahah altijd

Wats Loos??

Yep, en thksNiet gek hoor, ik heb precies hetzelfde. Ik geloof er heilig in dat als je voeding optimaal is en je rond de training goed hebt gegeten; je gewoon kan maxen.
Nou goed, je ervaart het zelf!
Bij mij hangt het er wel om, 2x slecht eten en dat voel ik ook gelijk.
Mooie training btw.![]()

Marcel steelt mijn tip gewoon, ik wil de creditshahah altijd
Wats Loos??
Marcel had deze manier van squatten al gezegd maar vond t niks..maar ik deed m verkeerd..dus ik d8 nadat ik het jou ook weer hoorde zeggen van miss moet ik het toch maar weer proberen en..dus ja..t werkt wel
Yep, en thks
Gisteren en vandaag niet getraind ivm zware verkoudheid en last van benauwdheid..
Dus aangezien ik nog niet zo heel lang geleden enen longontsteking heb gehad, vond ik het beter ff rustig aan te doen om beter te herstellen.
Transpireer ook gigantisch snachts..dus lekker virusje in het lichaam aanwezig..
Morgen gaan we weer wat proberen, het is niet anders.. maar anders ben ik straks verder van huis![]()