Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus nu 32,3cm bicep=finally it's growing!!
gewicht is per dumbbell)

lol.. Een 24kg dumbbell laten vallen? Nou ik geloof nooit dat ze daar blij van worden Haha. ik ben blij dat ik nu sinds een jaar of 8 eindelijk vooruit ga met banken.. En in vet percentage aan t zakken en sterker worden met banken.. Wat wil een mens nog meer?
Hahahahaha i knowGaat super hier zeg, ik wil ook sterker worden en vet verliezen
Klasse training weer Miss H, ik ben ook een voorstander van veel sets maken. Voeld altijd heerlijk

)volgens mij ben je echt op alle spiergroepen sterker geworden na je "pauze"
kan het blijven zeggen, klasse training weer

:
best zwaar, maar wederom deze nog nooit gedaan

weer zwaarder
ik schrok me te pletter en dacht gelijk daar gaan we weer..maar dat zeg ik, vandaag godzijdank geen last.
Haha Ja is goed hoor.. Maar die spierpijn heb ik Zoieso.. Eigenlijk altijd wel.. Lekker![]()

ik niet echt, alleen als ik echt spotter heb en veel tot fail train...![]()

Haha Ja is goed hoor.. Maar die spierpijn heb ik Zoieso.. Eigenlijk altijd wel.. Lekker![]()
, wel een beetje vermoeid gevoel soms in mijn spieren. Terwijl ik in het verleden toch ook echt wel spierpijn gehad heb! Heerlijk gewoon geen spierpijn!Ik heb eigenlijk nooit meer spierpijn, wel een beetje vermoeid gevoel soms in mijn spieren. Terwijl ik in het verleden toch ook echt wel spierpijn gehad heb! Heerlijk gewoon geen spierpijn!