Fitness Seller

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mensen;) en demian je weet toch.. Zomer komt eraan dus moet er gesport worden.. :p

Vorige week een mwah mwah weekje gehad..gezondheid niet optimaal dus had niet echt de fut om hard te trainen..maar vandaag weer begonnen met borst-tri en hij ging best aardig:)

Ik ben in ieder geval van de 21% naar 19% gezakt en maar 1kg eraf.. Bicep waar ik al tijden precies 32cm meet, is nu 3mm omhoog gegaan:)dus nu 32,3cm bicep=finally it's growing!!
Het is altijd mijn man die mij meet dus dat zit gelukkig wel goed. Er zit progressie in!

Borst:

Bench press:
10x 35kg opwarmsetje
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x52,5kg
4x55kg alleen.
Ik durfde niet weer voor de 60kg te gaan want ik was alleen en niemand in de buurt voor eventuele spot..dus ach 55kgx4..vond ik eigenlijk wel netjes:)

Incline bp:
5x30kg
5x34kg
5x36kg
5x40kg
5x44kg

Incline db press:(gewicht is per dumbbell)
5x12kg
5x16kg
5x19,5kg
5x22kg
5x22kg (wederom geen spot dus maar niet de 24 geprobeerd:(

Machine bench press:
5x5 met oplopend gewicht..geen id hoeveel..zwaar dat was t wel..
Maar ik doe m normaal nooit, maar ff keertje for de fun:)

Machine flyes:
3x5 35kg kreeg weer last van mijn elleboog dus hield t daarbij

tricep extension:
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg

rope extension (over mijn hoofd)
5x20kg
5x20kg
5x25kg
5x25kg
5x30kg

bw Dippen:
2x8 bw dippen
3x8 bw+5kg extra dippen..heerlijk

Morgen rug-schouders en nu ff lekker op de bank met een film met Mark Wahlberg:cool:

Haha, je warmt op met mijn max zo.ongeveer :D

DBs kan je toch gewoon laten vallen als t fout gaat?

Mooie training weer!

lol.. Een 24kg dumbbell laten vallen? Nou ik geloof nooit dat ze daar blij van worden Haha. ik ben blij dat ik nu sinds een jaar of 8 eindelijk vooruit ga met banken.. En in vet percentage aan t zakken en sterker worden met banken.. Wat wil een mens nog meer?

Wel veel oef voor de borst miss h , werkt dat goed voor je

Ja eigenlijk wel.. Mijn borst is mijn sterkste punt wel.. Vind ik;)

lol.. Een 24kg dumbbell laten vallen? Nou ik geloof nooit dat ze daar blij van worden Haha. ik ben blij dat ik nu sinds een jaar of 8 eindelijk vooruit ga met banken.. En in vet percentage aan t zakken en sterker worden met banken.. Wat wil een mens nog meer?

Niks! Dat is gewoon geweldig!

Gaat super hier zeg, ik wil ook sterker worden en vet verliezen:)

Klasse training weer Miss H, ik ben ook een voorstander van veel sets maken. Voeld altijd heerlijk

Gaat super hier zeg, ik wil ook sterker worden en vet verliezen:)

Klasse training weer Miss H, ik ben ook een voorstander van veel sets maken. Voeld altijd heerlijk
hahaha i know:p

Ja 2 a 3 oef borst vind ik gewoon te weinig..
Vandaag wederom lekkere training..

Rug-Schouders

Lat pully wide grip:
5x35kg
5x42kg
5x49kg
5x56kg
5x56kg

Seated row helemaal naar beneden op de grond:
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x63kg( t grappige is dat dit 1 kg onder mijn gewicht is, en ik geen spotter had en dus eerst een paar tellen omhoog blijf hangen alvorens ik eindelijk naar beneden zak..ach lekkere lange spanning op mijn rug:p

Straight arm pull down:
5x35kg
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg

T bar row met het olympisch halter in de hoek gezet..
5x20kg
5x25kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg (dit is alleen t gewicht van de schijven)

Bor:
5x35kg
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x50kg..hehe laatste keer nog 40kg en nu eindelijk weer wat zwaarder:cool:

Shrugs (los met o.h.)
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x92,5kg:cool:
Alleen toen ik het halter terug wilde leggen op de 2 bankjes..zat mijn pink er half tussen..auww..(daar moet je van houden, maar dat doe ik dus niet:mad:)

db shoulder press:
5x12kg
5x14kg
5x16kg
5x16kg
2x16kg..kreeg er niks meer uit, iets te snel de 16kg gepakt zat niet op te letten..

Front raise:
5x12 met 6kg

Side lateral machine:
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x35kg pff zwaaarrr

Nog wat buik erachter aan

volgens mij ben je echt op alle spiergroepen sterker geworden na je "pauze"

kan het blijven zeggen, klasse training weer

volgens mij ben je echt op alle spiergroepen sterker geworden na je "pauze"

kan het blijven zeggen, klasse training weer

Ja het is ook zo..ik weet ook niet wat er aan de hand is..(niet dat ik het erg vind hoor;P)
Mijn mannetje snapt er ook helemaal niks van:p

thnks Bartje

Gisteren benen+biceps getraind, weet niet meer exact de gewichten maar doe mijn best even in mijn geheugen te zoeken;):

Biceps:

Rope curl:
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg

Db bicep curl:
12x7kg
12x8kg
12x9kg
12x9kg
12x10kg

smal optrekken:
2x6 bw
3x5 bw

one arm curl aan de multi (maar niet van onderaf)
5x5 stand 3

Squats:
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x55kg

Leg extension:
5x63kg
5x70kg
5x77kg
5x84kg
5x91kg:cool: best zwaar, maar wederom deze nog nooit gedaan:)

Sldl:
5x60kg
5x65kg
5x70kg
5x72,5kg
5x72,5kg(ik had zwaarder gekunt maar was mijn straps vergeten dus het eelt op mijn handen deed best zeer:(

Leg press:
weet niet meer hoeveel..ergens begin 90kg geeindigd..(lekker zwaarste stand)

Toen nog kuiten op de leg press gedaan, weet ook niet meer hoeveel..

vandaag:

Borst-triceps:

Bench press:
12x40kg opwarmen
5x50kg
5x52,5kg
5x55kg
5x57,5kg helemaal alleen:cool: weer zwaarder
3x60kg alleen en 2x60kg met spot

Incline bench press:
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x45kg
5x47kg

incline db press:
6x14kg
6x16kg
6x19,5kg
5x22kg
3x24kg en 2x24kg met spot(deze rep verdiende helaas niet de schoonheidsprijs maar was wel lekker om even het gewicht te voelen..dus best lekker.

Cable flyes:
5x5 stand 3

triceps extension stangetje:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg..auw..maar lekker:D

Touwtje achter je hoofd:
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Bw dips:
2x8 bw dips
3x6 bw+5kg extra..beetje moe..

Gisteren tijdens biceps was ik een arm curl aan de machine aan het doen maar tijdens het strekken voelde ik iets..en dat deed auw..gelukkig vandaag geen last gehad maar ik hoop dat ik maandag als ik weer rug-schouders moet doen ook geen last heb.
Want ik voelde het echt in mijn elleboog..:mad: ik schrok me te pletter en dacht gelijk daar gaan we weer..maar dat zeg ik, vandaag godzijdank geen last.
Morgen lekker junk-dag..jam jam..de chocotoffs liggen al klaar en de bugles ook:p

Vooralsnog, de hele week eet ik strikt en die ene dag in t weekend daar word ik niet slechter van..en het is zo lekker om naar toe te leven..

Ik weet nog wel, dat mijn mannetje en ik een keer wakker werden op een vrijdagnacht om 4uur en dat we elkaar aankeken en allebei dezelfde gedachtes hadden en dus een half uur later aan tafel zaten hahahaha
(werden gewoon wakker van de honger..)

Kunnen best een keertje samen borst-tri trainen, spot ik je -> gegarandeerd spierpijn dag erna :D

Haha Ja is goed hoor.. Maar die spierpijn heb ik Zoieso.. Eigenlijk altijd wel.. Lekker :p

ik niet echt, alleen als ik echt spotter heb en veel tot fail train... :(

Oh okee..das wel balen dan.. ik heb echt altijd wel spierpijn.. alleen niet altijd met biceps maar voor de rest mag ik niet mopperen..maar ik train ook wel veel tot fail eigenlijk, alleen als ik geen spotter heb..net ietsjes minder;)
Nu zegt spierpijn natuulijk ook niet alles maar ik vind t altijd wel lekker als ik precies voel wat ik getraind heb..

Haha Ja is goed hoor.. Maar die spierpijn heb ik Zoieso.. Eigenlijk altijd wel.. Lekker :p

Ik heb eigenlijk nooit meer spierpijn :), wel een beetje vermoeid gevoel soms in mijn spieren. Terwijl ik in het verleden toch ook echt wel spierpijn gehad heb! Heerlijk gewoon geen spierpijn!

Ik heb eigenlijk nooit meer spierpijn :), wel een beetje vermoeid gevoel soms in mijn spieren. Terwijl ik in het verleden toch ook echt wel spierpijn gehad heb! Heerlijk gewoon geen spierpijn!

Spierpijn die je krijgt als je te lang niks gedaan hebt is vreselijk..maar de spierpijn die ik ervaar is een stuk minder maar zeker wel lekker hoor:)
Ach elk lijf reageert dus duidelijk anders.. i like it, zal wel afwijking zijn:D

Terug
Naar boven