AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Spierpijn die je krijgt als je te lang niks gedaan hebt is vreselijk..maar de spierpijn die ik ervaar is een stuk minder maar zeker wel lekker hoor:)
Ach elk lijf reageert dus duidelijk anders.. i like it, zal wel afwijking zijn:D

Ik heb ooit een pauze gehad van 5 jaar, toen weer de 1e dag trainen, ben natuurlijk een man en wilde mij niet al te hard laten kennen. 80kg bankdrukken en voor de rest nog een redelijk volume. Was ook gelijk de laatste dag die week dat ik heb getraind (t*ring wat een spierpijn)!

Kan wel voelen dat ik heb getraind (voel je ook eens dat daar spieren zitten :D), maar moet meer mijn voldoening halen uit het progressieve trainen. Zaterdag train ik alle drie de onderdelen en voel mij heerlijk als alle doelen weer zijn behaald :)

Ik heb elke dag spierpijn:(

Maar mevrouw H, hoe kan je bench hoger liggen dan je squat?

• Like
Waarderingen: DG80
dat zijn weer 2 mooie trainingen. Lekker junkdaggie:) ik heb deze week weer te vaak te slecht gegeten:) Ik hou daarom ook maar geen junkdaggie deze keer...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb elke dag spierpijn:(

Maar mevrouw H, hoe kan je bench hoger liggen dan je squat?
meneer mack..:p. Ik heb denk ik een half jaar geen benen getraind alleen wat cardio.. In de hoop dat mijn benen slanker zouden worden.. Was niet t geval dus nu sinds een ruime maand ofzo.. Weer begonnen.. Komt goed..ik vind t zelf ook frustrerend Haha.. Volgende week weer 2x benen op t menu.. Ik heb alleen toch besloten om het maar in de smith te doen.. Want vanuit een drukbank.. Is verre van optimaal..hopelijk komt er een keer een squatrek: )

dat zijn weer 2 mooie trainingen. Lekker junkdaggie:) ik heb deze week weer te vaak te slecht gegeten:) Ik hou daarom ook maar geen junkdaggie deze keer...

okee nou dan succes met het niet junken:(

Maar mevrouw :p waarom wil je dunne benen? Wees blij dat je wheels hebt i.p.v die lelijke toothpicks voor benen;)
Als je ze wat dunner wilt hebben, moet je je voeding aanpassen.

Maar mevrouw :p waarom wil je dunne benen? Wees blij dat je wheels hebt i.p.v die lelijke toothpicks voor benen;)
Als je ze wat dunner wilt hebben, moet je je voeding aanpassen.
Ja heb je gelijk in, ik ben daar ook nu al een tijdje mee bezig.. Met de voeding dan.. En t gaat goed.. Wel langzaam maar ben steeds beetje meer tevreden;).
fijn weekend ;)

Vandaag rug-schouders..gelukkig geen last van mijn bicep waar ik zo bang voor was..

Pull ups:
5x assisted 15kg
5x ass 10kg
5x ass 10kg
5x ass 5kg (dat is eigenlijk niks want de hele tijd gaat dan bankje dan langzamer dan dat je je pull ups doet maar ok..)
5x ass 5kg

Cable row billen op de grond schuin naar beneden trekken:
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x63kg..lastig als er niemand is die je even op de grond kan houden:cool:

Bor:
5x30kg
5x40kg
5x45kg
5x47,5kg
5x47,5kg

one arm db row:
5x14kg
5x16kg
5x19,5kg
5x22kg
5x24kg

front Press:
5x17kg
5x22kg
5x27kg
5x33kg
5x33kg erg zwaar maar kon mij even heel goed kwaad maken;)

Db shoulder press:(gewicht is per db)
12x12kg
12x14kg
12x14kg
10x16kg
10x16kg

Bent over side raises:
6x6kg
6x7kg
6x7kg
6x8kg
6x8kg

Barbell shrugs met Olympisch halter los:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x85kg
8x90kg

Stom, ik zie nu pas in dat ik vergeten ben de lat pull wide grip te doen..:rolleyes:
naja, next time..
Tomorrow we do some chest! Lekker

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 21:57 ----------

****, ik zie net dat ik vrijdag al borst heb getraind..(ik was t kwijt) dat betekend morgen dus benen-biceps..

Lekkere training.
Een vrouw die shrugs doet :heart: :D

Traps tot aan je oren! :p

Nou ben in de veronderstelling dat het nooit te groot kan worden..
mits natural als vrouw;)

morgen samen borst tri doen?

morgen benen dag.. Woensdag borst..

Haha woensdag kan ik wel.. anders volgende week maandag;)

wel verstandig om na je rug -dag weer biceps te trainen , vanwege je pijntje wat nu wel over is . wel een mooie training hoor miss H

Heerlijke training dame, heb je het junkfood weer mee verbrand. :)

was die jbc vorig jaar? Of zijn het oudere fotos?

Terug
Naar boven