DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Spierpijn die je krijgt als je te lang niks gedaan hebt is vreselijk..maar de spierpijn die ik ervaar is een stuk minder maar zeker wel lekker hoor
Ach elk lijf reageert dus duidelijk anders.. i like it, zal wel afwijking zijn![]()
Ik heb ooit een pauze gehad van 5 jaar, toen weer de 1e dag trainen, ben natuurlijk een man en wilde mij niet al te hard laten kennen. 80kg bankdrukken en voor de rest nog een redelijk volume. Was ook gelijk de laatste dag die week dat ik heb getraind (t*ring wat een spierpijn)!
Kan wel voelen dat ik heb getraind (voel je ook eens dat daar spieren zitten
), maar moet meer mijn voldoening halen uit het progressieve trainen. Zaterdag train ik alle drie de onderdelen en voel mij heerlijk als alle doelen weer zijn behaald 

. Ik heb denk ik een half jaar geen benen getraind alleen wat cardio.. In de hoop dat mijn benen slanker zouden worden.. Was niet t geval dus nu sinds een ruime maand ofzo.. Weer begonnen.. Komt goed..ik vind t zelf ook frustrerend Haha.. Volgende week weer 2x benen op t menu.. Ik heb alleen toch besloten om het maar in de smith te doen.. Want vanuit een drukbank.. Is verre van optimaal..hopelijk komt er een keer een squatrek: )