Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Grapje
Ga je ooit nog wat doen of ben je er volledig klaar mee?
hahaha, of ik ooit nog wat ga doen?? Geen idee..voorlopig niet..
hahaha, of ik ooit nog wat ga doen?? Geen idee..voorlopig niet..
Maar ooit Duo poseren lijkt mij ontzettend gaaf! Who knows.. samen met mijn mannetje dan.
Voor nu ben ik lekker aan t bouwen en wat de toekomst brengt..dat zien we dan wel
Net benen-biceps getraind..en 1 dadel en 1 vijg en een pre-workout genomen..ging erg lekker!!
Maar ik moet zo weg dus post wat later vanaaf mijn training nog wel..
Mijn abs komen zachtjes door..nu doorzetten...

Thanks
Ja behoorlijk Ja.. Vooral als je een trap op moet..lolJeetje wat een benen training meid.. echt sterk werk. Ik mag vanmiddag de wheels slopen...
heb jij ook altijd mega spierpijn na een benentraining? Ik heb dat elke keer, bij de andere spiergroepen weinig last maar bij de benen, pffff
Haha Ja klopt.. T grappige is dat de laatste keer dat ik samen met mijn mannetje ging trainen en hij zag dat ik behoorlijk wat pakte op de leg extension.. Hij ook echt weer de drive had om weer zwaarder te gaan.. Dus gister gingen er bij hem extra plakken op.. Lol..

Haha nee natuurlijk niet.. Ach t houd je scherp toch?! En nee geen contest voor mij dit jaar hoor.. Ik ga lekker op dit moment zonder druk.. Ik ken mijzelf..beter van niet..Dat kan natuurlijk niet
Ga je nog mee doen aan de DBB COntest?

Is je avatar nieuw? Ziet er goed uit zeg, wat gaat dat hard. Nu al weer op 19% en je kracht gaat ook prima.
Thank you..

zo'n tijd geleden weer die 10kg en zo lekker..

. De meeste gasten bij mij op de gym pakken ook minder.. Zegt ook wat over de gym denk ik. Haha. Wat betreft Bhv.. Dit word al de zoveelste herhaling hoor.. Maar heb er gewoon niet zoveel trek in.. Duurt vrij lang zon dag.. Maar komt wel goed.. Dan zijn we weer even geupdate HahaJa en die presses gewoon netjes tot de borst laten zakken hoor.. Zoals t hoort. De meeste gasten bij mij op de gym pakken ook minder.. Zegt ook wat over de gym denk ik. Haha. Wat betreft Bhv.. Dit word al de zoveelste herhaling hoor.. Maar heb er gewoon niet zoveel trek in.. Duurt vrij lang zon dag.. Maar komt wel goed.. Dan zijn we weer even geupdate Haha
sterkte... ik heb er ook al een stuk of 12 herhalingslessen op zitten... pffffffffff moe wordt je er van