Fitness Seller

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
2 jaar geleden demian..

• #1.003
Grapje :roflol:

Ga je ooit nog wat doen of ben je er volledig klaar mee?

:hamer: hahaha, of ik ooit nog wat ga doen?? Geen idee..voorlopig niet..
Maar ooit Duo poseren lijkt mij ontzettend gaaf! Who knows.. samen met mijn mannetje dan.
Voor nu ben ik lekker aan t bouwen en wat de toekomst brengt..dat zien we dan wel:)

Net benen-biceps getraind..en 1 dadel en 1 vijg en een pre-workout genomen..ging erg lekker!!
Maar ik moet zo weg dus post wat later vanaaf mijn training nog wel..
Mijn abs komen zachtjes door..nu doorzetten...

:hamer: hahaha, of ik ooit nog wat ga doen?? Geen idee..voorlopig niet..
Maar ooit Duo poseren lijkt mij ontzettend gaaf! Who knows.. samen met mijn mannetje dan.
Voor nu ben ik lekker aan t bouwen en wat de toekomst brengt..dat zien we dan wel:)

Net benen-biceps getraind..en 1 dadel en 1 vijg en een pre-workout genomen..ging erg lekker!!
Maar ik moet zo weg dus post wat later vanaaf mijn training nog wel..
Mijn abs komen zachtjes door..nu doorzetten...

Ik las duo poseren, mijn hart lichtte zachtjes op, todat ik met mijn mannetje las :sad:

• #1.005
Jammer joh:p

Training today: Benen-biceps

even opwarmen 5minuutjes crosstrainer..

small optrekken:

6xbw
6xbw
5xbw
5xbw
5xbw

barbell curl ez bar:

5x17kg
5x21kg
5x23,5kg
4x25kg
4x25kg..kortere rustpauze..ongeveer 20 sec..maar hij was loodzwaar

db curl:

12x7kg
12x8kg
12x9kg
12x10kg
12x10kg

One arm cable curl van bovenaf aan de multi(per arm)

5x15kg
5x15kg
5x15kg
5x20kg
5x20kg

toen nog even volgemaakt met ropecurl (20kg) herhalingen geen idee, todat het ging branden..lol

Sldl:

5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x75kg

Losse squat:

5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x55kg

Leg press:

5x70kg
5x79kg
5x88kg
5x97kg
5x106kg

Leg extension:

5x63kg
5x70kg
5x77kg
5x84kg
5x91kg..brand brand brand:fire:

Kuiten op de leg press:

12x34kg
12x43kg
12x52kg
12x61kg
12x61kg

I feel good...tuduuuduuduuduuuduuu:cool:

Mooie training!

Jeetje wat een benen training meid.. echt sterk werk. Ik mag vanmiddag de wheels slopen...

heb jij ook altijd mega spierpijn na een benentraining? Ik heb dat elke keer, bij de andere spiergroepen weinig last maar bij de benen, pffff

Laatst bewerkt:
Sterk, vooral die leg extensions

• #1.009
Thanks

Jeetje wat een benen training meid.. echt sterk werk. Ik mag vanmiddag de wheels slopen...

heb jij ook altijd mega spierpijn na een benentraining? Ik heb dat elke keer, bij de andere spiergroepen weinig last maar bij de benen, pffff
Ja behoorlijk Ja.. Vooral als je een trap op moet..lol

Sterk, vooral die leg extensions
Haha Ja klopt.. T grappige is dat de laatste keer dat ik samen met mijn mannetje ging trainen en hij zag dat ik behoorlijk wat pakte op de leg extension.. Hij ook echt weer de drive had om weer zwaarder te gaan.. Dus gister gingen er bij hem extra plakken op.. Lol..
Want tja.. Als t vrouwtje zo dicht in de buurt dreigt te komen...:p

Dat kan natuurlijk niet:P

Ga je nog mee doen aan de DBB COntest?

• #1.011
Dat kan natuurlijk niet:P

Ga je nog mee doen aan de DBB COntest?
Haha nee natuurlijk niet.. Ach t houd je scherp toch?! En nee geen contest voor mij dit jaar hoor.. Ik ga lekker op dit moment zonder druk.. Ik ken mijzelf..beter van niet..;)

Is je avatar nieuw? Ziet er goed uit zeg, wat gaat dat hard. Nu al weer op 19% en je kracht gaat ook prima.

• #1.013
Is je avatar nieuw? Ziet er goed uit zeg, wat gaat dat hard. Nu al weer op 19% en je kracht gaat ook prima.

Foto is paar maanden geleden genomen maar ik zit nu lager qua % hoor als op die foto;) Thank you..

Vandaag
sorry word eentonig..HEERLIJK getraind:p
borst-triceps:

Bench press

20 x losse stang ff opwarmsetje
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x60kg 3x alleen, 2met spot
2x65kg spotter zeer aanwezig maar wilde even voelen aan t gewicht..:cool:

Incline db Press;

5x16kg
5x19,5kg
5x22kg
5x24kg ALLEEN:cool:
4x24kg ook alleen..scheelde dat het nu mijn 2de oef was want de smith machine waar ik de incline bench doe was bezet.

Incline bench press:

5x36kg
5x38,5kg
5x40kg
5x44kg
5x46kg

Cable flyes:

5xstand 2
5xstand 3
5xstand 3
5xstand 4
5xstand 4 geen idee hoeveel de kg's zijn:mad:

Pull overs:

5x12kg
5x14kg
5x16kg
5x16kg
5x16kg nog bijna nooit gedaan..voelde wel lekker

Rope extension:

5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x35kg..uitvoering niet netjes

one arm cable extension:
5x10kg
4x5 met 15kg

Dippen los met extra gewicht:

8xbw
8xbw+5kg
8xbw+7,5kg:cool:
8xbw+10kg:cool:
8xbw+10kg:cool: zo'n tijd geleden weer die 10kg en zo lekker..
Alleen een hoop geklooi met die musketonhaken en kabeltjes en die weer aan je riem fabriceren..maar goed..we did it again:p:p

Morgen samen met ventje rug-schouders trainen en vanaf de middag Bhv-training..dus ben morgen wel dagje zoet..

Damn, die incline DB press, heavy.
Ook gewoon dippen met extra weight.
Nog nooit een vrouw zien doen.

BHV stelt niks voor, als je aanwezig bent haal je hem:p

• #1.015
Ja en die presses gewoon netjes tot de borst laten zakken hoor.. Zoals t hoort;). De meeste gasten bij mij op de gym pakken ook minder.. Zegt ook wat over de gym denk ik. Haha. Wat betreft Bhv.. Dit word al de zoveelste herhaling hoor.. Maar heb er gewoon niet zoveel trek in.. Duurt vrij lang zon dag.. Maar komt wel goed.. Dan zijn we weer even geupdate Haha

Netjes! Mooie gewichten. Damn.

• #1.017
Thanks nitwit;)

Ja en die presses gewoon netjes tot de borst laten zakken hoor.. Zoals t hoort;). De meeste gasten bij mij op de gym pakken ook minder.. Zegt ook wat over de gym denk ik. Haha. Wat betreft Bhv.. Dit word al de zoveelste herhaling hoor.. Maar heb er gewoon niet zoveel trek in.. Duurt vrij lang zon dag.. Maar komt wel goed.. Dan zijn we weer even geupdate Haha

Wederom een super training meid, sterker dan de meeste super dudes in de gym waar ik train! nice. BHV herhaling :roflol: sterkte... ik heb er ook al een stuk of 12 herhalingslessen op zitten... pffffffffff moe wordt je er van:)

• #1.020
Thanks bart.. eerst straks lekker trainen.. Rug en schouders en dan vanaf 14u Bhv..tot 20u. Maar echt zo een klotenacht gehad, honger en nieuwe buren die om 1u snachts in de tuin luid en duidelijk gingen bellenGodver..&*@€¥!.. Weer wakker..

Terug
Naar boven