XXL Nutrition

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
daar heb ik geen id van abfab of je minder vet rond je organen hebt als je sport. Waar het mij om gaat is wat meetbaar is.. Ik heb met een 4 punt meting 20.6mm huidplooi..Hoeveel % heb ik dan? Zelf denk ik ook aan 17 % . Maar als ik nu 5jr jonger in tik.. Dan kom ik 3% lager uit.. Maar de meting is hetzelfde dus klopt niet. Het gaat erom wat meetbaar is toch?

met jou mooie lichaam mag je leeftijd 17 invoeren :kiss:

• #1.063
everybody is missing the point.. Thanks demian.. Lol

daar heb ik geen id van abfab of je minder vet rond je organen hebt als je sport. Waar het mij om gaat is wat meetbaar is.. Ik heb met een 4 punt meting 20.6mm huidplooi..Hoeveel % heb ik dan? Zelf denk ik ook aan 17 % . Maar als ik nu 5jr jonger in tik.. Dan kom ik 3% lager uit.. Maar de meting is hetzelfde dus klopt niet. Het gaat erom wat meetbaar is toch?

vanaf welke leeftijden bekijken ze het? Kan je dat zien? Die sprongen in leeftijd mtb vp?
edit. ik zie de tabel nu.. Ben op internet aan het kijken voor logische verklaringen maar die worden niet echt gegeven.

Laatst bewerkt:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=6512131&highlight=fat+age

Hier bijvoorbeeld dezelfde vraag miss H. Enigste antwoord dat ik heb kunnen vinden en op meerdere sites staat.
Is dus dat het inwendige vet meer word naarmate je ouder bent en dit dus automatisch is ingecalculeerd in die grafieken. Maar die grafieken zijn denk ik niet gebaseerd op mensen die veel sporten etc, dus ik vraag me af of veel sporten (bijvoorbeeld bodybuilders: eten toch gemiddeld anders/gezonder dan een gemiddeld persoon en sporten meer dan een gemiddeld genomen persoon) dan ook invloed heeft op het vet dat rond je organen word opgeslagen.

• #1.066
dank je feedback.. Is toch allemaal beetje vaag..

• #1.067
Over een paar jaar heb ik je ingehaald:D
u sure??:nowai: ik ga nog harder trainen:p

Jee.. wat sta je er super bij. *ikisjaloers*
Netjes hoor!! Druk leven en dan toch zo er voor gaan. Top!
thks.. zullen we mekaar een handje geven:clap:

Vet mooi, ik zie dat je super goed bezig bent.
dank je Stuiter, fijn dat je toch weer terug bent..;)

Thanks voor de foto's! Super mooi!! Indérdaad komen de abs al erg door. Ik begrijp niet waarom dat bij mij altijd zo achter blijft, snik...
En mijn eerlijike mening: vetpercentage is niet minder dan 17%.... maar dat is natuurlijk al behoorlijk droog, dus gewoon heeeeel blij mee zijn!!:D
Oh maar ik ben er ook blij mee hoor.. had ik nu maar foto's gepost hoe t was..maar die vond ik niet geschikt zeg maar..
We gaan gewoon door..behalve vandaag want nu heb ik een lekkere junkdag:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 08:44 ----------

Net even zitten kijken in mijn foto bestand, maar nee helemaal niets meer te vinden..
Wel nog 1 foto van de jbc 2jaar geleden..daar wil ik toch wel weer naar toe (qua shape) maar dan met meer massa;)

Laatst bewerkt:
Inderdaad wordt er in de tabellen uitgegaan van gemiddelden..ik neem dan vaak ook de leeftijd die past bij het lichaam dat je hebt. Dus jij mag er zeker wat jaren afdoen:D.
Maar dan het volgendeprobleem: hoe 'eerlijk' is een vetpercentage meting. Deze meting zegt nl alleen iets over het vétpercentage op de punten waarop hetgemeten is en alweer op basis van gemiddelden. Dus naar mijn mening moet je het alleen gebruiken als een referentie punt om te zien of je vetpercentage toe of afneemt. ( er van uitgaande dat je vet ongeveer overal gelijknamig af of toeneemt;)).

Het zou beter ziijn om vetpercentage uit te drukken in biijvoorbeeld: 20% bf: slank lichaam zonder zichtbare vetophopingen...17% in ontspannen houding overal zichtbare spierdefinitie , vorm van buikspieren goed te zien bij aanspannen of gunstig licht, aders op armen, niet hele lichaam is al droog, vaak nog vet op heupen en benen...14%: buikspieren duidelijk aanwezig, maar nog geen harde sixpack, aders op schouders en onderbuik, vet op armen, schouders en borst nihil( bij aanspannen OVERAL diepe lijnen .. Dus ook op je benen )LET OP dit zijn alleen voorbeelden voor vrouwen met spiermassa;)

• #1.069
Ja ben ik helemaal met je eens:)
Mooi gezegd Aradev..
T blijft ook gisserij..om over de tanita weegschaal maar helemaal te zwijgen..
ach, spiegel is het beste.. voor nu houd ik maar gewoon mijn eigen leeftijd aan..en als t daar iedere keer zakt..ach dan gaat t goed..
Gaat het van mijn buik af, gaat het ook van de onderkant af..

Gaat inderdaad om progressie, en dat zit bij jou wel goed!

Hier wel abs, vooral zijkanten komen nu door, maar nog steeds vetophopingen, dus helemaal onduidelijk. Heb ook zo'n ander figuur dan de meeste vrouwen op dit forum en foto's. Vind dat echt lastig vergelijken.

• #1.071
Gaat inderdaad om progressie, en dat zit bij jou wel goed!

Hier wel abs, vooral zijkanten komen nu door, maar nog steeds vetophopingen, dus helemaal onduidelijk. Heb ook zo'n ander figuur dan de meeste vrouwen op dit forum en foto's. Vind dat echt lastig vergelijken.

En bij jou is de progressie ook duidelijk te zien Abfab:)
En daar doen we het voor..maar soms wil je wel s het % weten maar dat blijft altijd beetje lastig..
Tijd voor foto's ook Ab??:p

Thanks! Krijg het resultaat nooit goed op de foto, maar zal volgende week weer eens proberen.

Maak er wel vaak voor mezelf hoor. Toch leuk om terug te kijken.

• #1.073
Ja het is zeker leuk om terug te kijken..normaal maak ik liever geen foto out of shape maar nu baal ik dat ik ze niet heb..
Ach vergelijking is wel te maken met de dbb contest van vorig jaar..daar was ik ook niet in shape..lukte gewoon niet toen:(

Inderdaad wordt er in de tabellen uitgegaan van gemiddelden..ik neem dan vaak ook de leeftijd die past bij het lichaam dat je hebt. Dus jij mag er zeker wat jaren afdoen:D.
Maar dan het volgendeprobleem: hoe 'eerlijk' is een vetpercentage meting. Deze meting zegt nl alleen iets over het vétpercentage op de punten waarop hetgemeten is en alweer op basis van gemiddelden. Dus naar mijn mening moet je het alleen gebruiken als een referentie punt om te zien of je vetpercentage toe of afneemt. ( er van uitgaande dat je vet ongeveer overal gelijknamig af of toeneemt;)).

Het zou beter ziijn om vetpercentage uit te drukken in biijvoorbeeld: 20% bf: slank lichaam zonder zichtbare vetophopingen...17% in ontspannen houding overal zichtbare spierdefinitie , vorm van buikspieren goed te zien bij aanspannen of gunstig licht, aders op armen, niet hele lichaam is al droog, vaak nog vet op heupen en benen...14%: buikspieren duidelijk aanwezig, maar nog geen harde sixpack, aders op schouders en onderbuik, vet op armen, schouders en borst nihil( bij aanspannen OVERAL diepe lijnen .. Dus ook op je benen )LET OP dit zijn alleen voorbeelden voor vrouwen met spiermassa;)

+1. Ik stop met meten. Ik kijk wel in de spiegel en daar vaar ik op.
Dat gemeet en dan de discussie of het betrouwbaar is of niet, draai ik nog eens van door :rolleyes:

Ik geloof dat ik nu ook wat hoger zit dan een maand of wat terug. :( Maar goed, eerst massa bouwen.

Lekker bezig zeg! Heb je een bepaald doel waar je naartoe aan het werken bent of gewoon droger worden?

• #1.076
dank je wel.. Gewoon droger worden.. Strak de zomer in:) lol.. Als de zomer nog komt..

De zomer in met een 8pack? :D

• #1.078
zullen we een six pack doen.. Dan ben ik ook heel blij:D

Lukt je wel beest;)
Hoe zit je nu met cardio?

Terug
Naar boven