Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha hond of niet, maar heb zon hekel aan de cardio dus als het ff kan skip ik die toch wel..wat heerlijk dat je lekker de cardio kunt skippen en lekker met de hond kan wandelen, hij is echt heel mooi! Hele mooie abs heb je

ineens?? hmm makes me wonderIk zal maar niet gaan opnoemen wat er dit weekend bij mij is doorgegaan
Er is in ieder geval 3kg erbij ineens![]()
Maarre dat is dinsdag dan meestal wel weer eraf toch?? Bij jou ook??Dank u

En nog een keer: dank u

en zo ging het nog even door..godverdegodverrr

ik zeg nou, dan vind je het vast niet erg als ik even tussendoor ga..
Morgen ga ik weer oud en vertrouwd in mijn uppie.. met spotten wil ik je altijd wel ff helpen hoor maar met trainen ben ik echt eigenwijs en doe ik liever in mijn eentje (tenzij ik een spotter even mis) En op donderdag en vrijdag altijd met mijn mannetje samen maar dat voelt zo vertrouwd..tja

Voor jou voelt het misschien als een matige training, maar het ziet er gewoon goed uit!
En je foto in de gallery, wauw, ziet er echt goed uit!

Morgen ga ik weer oud en vertrouwd in mijn uppie.. met spotten wil ik je altijd wel ff helpen hoor maar met trainen ben ik echt eigenwijs en doe ik liever in mijn eentje (tenzij ik een spotter even mis) En op donderdag en vrijdag altijd met mijn mannetje samen maar dat voelt zo vertrouwd..tja
Ja..ach, vorige week ging t zo lekker en nu mwah mwah..maar bedankt
En nog een keer bedankt..die foto staat ook ergens in mijn log..maar heb m daar geplaatst zodat ik straks over een maand makkelijker vergelijkingsfoto erbij kan zetten en de verschillen kan zien..tenminste dat hoop ik![]()

Haha dan nog.. Een schijf van 10kg baat dan ook helpen denk ik.. GrapjasNou, als je morgen rug trained wat zou kunnen en je zwaar jou manier van high rows doet![]()

dat zal wel mee vallen maar . Altijd leuk.. Lol
uiteraard

ha ha ha goed gedaan bij t dip station
Lekker in je 1tje trainen, vind het zelf ook fijner gewoon je ding doen en weer richting huis

.. Nu maar hopen dat de desbetreffende persoon het niet leest.. Lol