Fitness Seller

LOG: Miss H..

Ziet er heel goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
wat heerlijk dat je lekker de cardio kunt skippen en lekker met de hond kan wandelen, hij is echt heel mooi! Hele mooie abs heb je
Haha hond of niet, maar heb zon hekel aan de cardio dus als het ff kan skip ik die toch wel..:roflol:

Ik zal maar niet gaan opnoemen wat er dit weekend bij mij is doorgegaan :D
Er is in ieder geval 3kg erbij ineens :roflol:
ineens?? hmm makes me wonder:p Maarre dat is dinsdag dan meestal wel weer eraf toch?? Bij jou ook??

Dank u:o

En nog een keer: dank u:)

• #1.103
Vandaag toevallig een keertje met Demian getraind..kwam net boven lopen toen ik net wilde beginnen met borst..ach dan een keertje samen..alleen de training liep best klote..
Ik begin meestal met vlakke bench..bezet:mad:
incline bench..bezet:mad: en zo ging het nog even door..godverdegodverrr

Anyway..dit is het dus geworden:

Incline db press:
5x14kg
5x16kg
5x19,5kg
5x22kg
5x24kg

bench press:
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x60kg (spot aanwezig..)
2x62,5kg, 3x62,5kg met spot

db pullovers:
5x5 met 16kg

Incline bp:
5x30kg
5x34kg
5x36kg
5x40kg
5x44kg

Cable flyes:
8x stnd 2
8x stnd 3
8x stnd 3
8x stnd 4

Tricep dippen bw:
8xbw
8xbw
8xbw+5kg extra
8xbw+10kg extra
8xbw+10kg extra..ja gaat lekker..nu al 2de setje met 10kg extra:cool:

supersetje skullcruchers+smal bankdrukken:
8x13 en 8x13kg dat 5x

daarna nog even one arm cable extension gedaan ..
5x5 om en om per arm even lekker volgemaakt..

Matige training.. irriteerde mij eigenlijk best aan iedereen die in de weg liep maar ok..:rolleyes:

We wilden dus gaan dippen, staat er een ventje te dippen..ok kan gebeuren..
Dus ik leg mijn spullen beetje naast de dip en vraag ondertussen aan hem: moet je nog veel??
Waarop hij zegt: ik ben net begonnen..ik zeg okee maar hoeveel sets moet je nog?
Zegt ie; ja nog een setje of 10??? ik zeg nou, dan vind je het vast niet erg als ik even tussendoor ga..
Blijkbaar wel, want hij was gelijk weg..hmm ook goed:rolleyes:
Echt op zon irritante manier van ik ben voorlopig niet van plan om dit apparaat af te staan..wtf??

Morgen nieuwe dag nieuwe kansen...

:roflol:
wat train je morgen?

Voor jou voelt het misschien als een matige training, maar het ziet er gewoon goed uit!
En je foto in de gallery, wauw, ziet er echt goed uit!

• #1.106
Morgen ga ik weer oud en vertrouwd in mijn uppie.. met spotten wil ik je altijd wel ff helpen hoor maar met trainen ben ik echt eigenwijs en doe ik liever in mijn eentje (tenzij ik een spotter even mis) En op donderdag en vrijdag altijd met mijn mannetje samen maar dat voelt zo vertrouwd..tja :p

Voor jou voelt het misschien als een matige training, maar het ziet er gewoon goed uit!
En je foto in de gallery, wauw, ziet er echt goed uit!

Ja..ach, vorige week ging t zo lekker en nu mwah mwah..maar bedankt:D
En nog een keer bedankt..die foto staat ook ergens in mijn log..maar heb m daar geplaatst zodat ik straks over een maand makkelijker vergelijkingsfoto erbij kan zetten en de verschillen kan zien..tenminste dat hoop ik:D

Morgen ga ik weer oud en vertrouwd in mijn uppie.. met spotten wil ik je altijd wel ff helpen hoor maar met trainen ben ik echt eigenwijs en doe ik liever in mijn eentje (tenzij ik een spotter even mis) En op donderdag en vrijdag altijd met mijn mannetje samen maar dat voelt zo vertrouwd..tja :p

Ja..ach, vorige week ging t zo lekker en nu mwah mwah..maar bedankt:D
En nog een keer bedankt..die foto staat ook ergens in mijn log..maar heb m daar geplaatst zodat ik straks over een maand makkelijker vergelijkingsfoto erbij kan zetten en de verschillen kan zien..tenminste dat hoop ik:D

Ik ga ook niet op je zitten als je het niet erg vind :trollface:

• #1.108
??? lost it:P

Super mooie training. Respect:)

• #1.111
Je hebt die arme jongen gewoon weg gepest bij het dippen, schaam je! :D

• #1.113
echt? Ik schaam mij diep.. Echt waar..maar ik vond t wel prettig dat ik kon dippen Haha

Hij was geintimideerd door je muscles :cool:

ha ha ha goed gedaan bij t dip station ;)
Lekker in je 1tje trainen, vind het zelf ook fijner gewoon je ding doen en weer richting huis

• #1.117
Mooie training dame! Ik train ook het aller liefste alleen. Gewoon mp3 op, opgaan in de muziek en los. Elke vorm van stoorzenders raak ik heel erg chaggie van.

Ik het momenteel ineens steeds meer 'spotters' tot mijn beschikking..ook ongevraagd. Grrrrr...
Opzouten, laat me trainen, ik red mij wel en anders ben ik heel mondig.

Ik snap wat je bedoelt ;)
Weg pesten mag..Betekend dat jij serieuzer traint dan hij.

Benen..goed zo lekker weer spierpijn voor 3 dagen ofzo :)

• #1.120
zo maar mensen die je ongevraagd met je training bemoeien? Hell no! Gelukkig geen last van.. En Ja.. Tuurlijk ben ik serieuzer:p:p.. Nu maar hopen dat de desbetreffende persoon het niet leest.. Lol

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 22:49 ----------

Seppe.. Dat zit er dik in Ja..lekker!

Terug
Naar boven