XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Hehe, pas cardio als het echt niet anders kan?
Komt me bekend voor:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
ik heb er zon bloedhekel aan.. Alleen in wedstrijdvoorbereiding maar daar zitten we absoluut niet in of als ik straks echt niet meer vooruit ga:p

Hoe gaat het met je hond?

Haha geen cardio hoor.. Alleen zeer strikt eten en hard trainen! Nu even rust.. Lekker met de hondjes in het bos..

lekker is dat he , wij trekken er meestal ook op uit met de hond om dan lekker een stuk met hem te wandelen - heerlijk rustig

leuk die percentages maar als ik iemand op het strand zie lopen dan denk ik niet O dat is 17% en dat is 20% en dat is enz enz.
Het gaat om de proporties en de shape op zich - het is mooi of niet
Wat het bij jou ook echt is in percentages maakt niet uit.... het is mooi en daar is iedereen het over eens lees ik ;)

• #1.086
IMG_2136.jpg

Al een echte grote tante geworden en ze doet het super! Bedankt voor t vragen..;) Elke dag lekker wandelen met haar..heerlijk

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 18:09 ----------

leuk die percentages maar als ik iemand op het strand zie lopen dan denk ik niet O dat is 17% en dat is 20% en dat is enz enz.
Het gaat om de proporties en de shape op zich - het is mooi of niet
Wat het bij jou ook echt is in percentages maakt niet uit.... het is mooi en daar is iedereen het over eens lees ik ;)

Haha ja je weet toch..wij vrouwen=moeilijk geslacht toch:p
Dank je wel grosje:o

Daar was ik ook benieuwd naar en dat is je cardio waar je zo hekel aan hebt;)
ook weer binnen:)

• #1.088
ja dat is waar..

IMG_2136.jpg

Al een echte grote tante geworden en ze doet het super! Bedankt voor t vragen..;) Elke dag lekker wandelen met haar..heerlijk

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 18:09 ----------

Haha ja je weet toch..wij vrouwen=moeilijk geslacht toch:p
Dank je wel grosje:o

mooie herder , en idd fors voor a lady , wij zelf hebben een kleine boerenfox zo'n felle rakker - heerlijk beesie , af en toe een beetje te waaks maar overal is hij met iedereen goed
Bepaalde terreinen bij ons worden bewaakt door honden - vaak herders - De herders die me meest zijn bijgebleven qua fysiek , kracht en omvang waren de wolfsgrauwe herders - pff wat een beulen liepen daar tussen + zo'n vrouwtje heeft me tijdens een nachtdienst eens wat pakwerk laten zien van haar honden - grote volwassen kerels vielen om als poppetjes

mooi om te zien :)

Hoe was je uw junkdag mevrouw?

• #1.091
mooie herder , en idd fors voor a lady , wij zelf hebben een kleine boerenfox zo'n felle rakker - heerlijk beesie , af en toe een beetje te waaks maar overal is hij met iedereen goed
Bepaalde terreinen bij ons worden bewaakt door honden - vaak herders - De herders die me meest zijn bijgebleven qua fysiek , kracht en omvang waren de wolfsgrauwe herders - pff wat een beulen liepen daar tussen + zo'n vrouwtje heeft me tijdens een nachtdienst eens wat pakwerk laten zien van haar honden - grote volwassen kerels vielen om als poppetjes

mooi om te zien :)
Ja pakwerk is idd heftig om te zien ja.. Dit is trouwens een Oud duitse herder, dwz langharig en niet een aflopende rug zoals de duitse herder.
Ze is echt super lief en ook naar alle andere honden, t mooie is dat de mensen die we tegen komen altijd hun adem zowat in houden als ze komt aanlopen..haha ze ziet er ook natuurlijk heel eng uit:p
Maar een herder is zeker mijn hond..heerlijk op de baas en luisterd fantastisch!

Hoe was je uw junkdag mevrouw?

och te erg..heerlijk ontbijtje, geglazuurde chocolade eieren,drop, patat en kroket..moet ik nog doorgaan:p
Ik mis het nu al terwijl ik gister echt misselijk was:rolleyes:

En the day after, die is zwaar..
Vandaag ook even bij mijn schoonouders geweest en die hadden lekkere verse appelflappen en toastjes..maar we zijn sterk gebleven:)
en die kleine jongen van mij kreeg wel een lekkere appelflap..pffff

smiddags nog even naar mijn moeder geweest, maar die kent mij inmiddels goed genoeg en bood gelukkig niks aan..behalve kopje groene thee:D
En nu..heb ik honger..heel veel zelfs..
Maar goed..dan weet ik dat t goed gaat..

Morgen weer lekker met borst-tri beginnen!! Zin in:D

Ja pakwerk is idd heftig om te zien ja.. Dit is trouwens een Oud duitse herder, dwz langharig en niet een aflopende rug zoals de duitse herder.
Ze is echt super lief en ook naar alle andere honden, t mooie is dat de mensen die we tegen komen altijd hun adem zowat in houden als ze komt aanlopen..haha ze ziet er ook natuurlijk heel eng uit:p
Maar een herder is zeker mijn hond..heerlijk op de baas en luisterd fantastisch!

och te erg..heerlijk ontbijtje, geglazuurde chocolade eieren,drop, patat en kroket..moet ik nog doorgaan:p
Ik mis het nu al terwijl ik gister echt misselijk was:rolleyes:

En the day after, die is zwaar..
Vandaag ook even bij mijn schoonouders geweest en die hadden lekkere verse appelflappen en toastjes..maar we zijn sterk gebleven:)
en die kleine jongen van mij kreeg wel een lekkere appelflap..pffff

smiddags nog even naar mijn moeder geweest, maar die kent mij inmiddels goed genoeg en bood gelukkig niks aan..behalve kopje groene thee:D
En nu..heb ik honger..heel veel zelfs..
Maar goed..dan weet ik dat t goed gaat..

Morgen weer lekker met borst-tri beginnen!! Zin in:D

mijn junkkavond bestond uit chips/chips en bourbon - :o nu weer 6 dagen vasten

• #1.093
en dat allemaal voor een goed lijf:o

Mijn junkdaggie was bier, bier, bier, chips pinda's en stokbrood met allerlei lekkers... Jammer genoeg was ik zo dronken dat ik me niet meer kan herinneren hoe alles smaakte :roflol:

• #1.095
Mijn junkdaggie was bier, bier, bier, chips pinda's en stokbrood met allerlei lekkers... Jammer genoeg was ik zo dronken dat ik me niet meer kan herinneren hoe alles smaakte :roflol:

Haha bart.. Dat is wel zonde.. Lol.. Toch niet ook nog s alles uituitgekotst?:p

Haha bart.. Dat is wel zonde.. Lol.. Toch niet ook nog s alles uituitgekotst?:p

volgens mij niet maar ik dacht ook dat ik niet gevallen was, toen zag ik gisterenavond mijn fiets en het stuur stond toch wel erg vreemd.... makes u wonder :roflol:

• #1.097
Whahaha.. Dat is niet best..:p

wat heerlijk dat je lekker de cardio kunt skippen en lekker met de hond kan wandelen, hij is echt heel mooi! Hele mooie abs heb je

Ik zal maar niet gaan opnoemen wat er dit weekend bij mij is doorgegaan :D
Er is in ieder geval 3kg erbij ineens :roflol:

Wauw, mooi buikje!

Terug
Naar boven