Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha geen cardio hoor.. Alleen zeer strikt eten en hard trainen! Nu even rust.. Lekker met de hondjes in het bos..

Elke dag lekker wandelen met haar..heerlijkleuk die percentages maar als ik iemand op het strand zie lopen dan denk ik niet O dat is 17% en dat is 20% en dat is enz enz.
Het gaat om de proporties en de shape op zich - het is mooi of niet
Wat het bij jou ook echt is in percentages maakt niet uit.... het is mooi en daar is iedereen het over eens lees ik![]()

![]()
Al een echte grote tante geworden en ze doet het super! Bedankt voor t vragen..Elke dag lekker wandelen met haar..heerlijk
---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 18:09 ----------
Haha ja je weet toch..wij vrouwen=moeilijk geslacht toch
Dank je wel grosje![]()

Ja pakwerk is idd heftig om te zien ja.. Dit is trouwens een Oud duitse herder, dwz langharig en niet een aflopende rug zoals de duitse herder.mooie herder , en idd fors voor a lady , wij zelf hebben een kleine boerenfox zo'n felle rakker - heerlijk beesie , af en toe een beetje te waaks maar overal is hij met iedereen goed
Bepaalde terreinen bij ons worden bewaakt door honden - vaak herders - De herders die me meest zijn bijgebleven qua fysiek , kracht en omvang waren de wolfsgrauwe herders - pff wat een beulen liepen daar tussen + zo'n vrouwtje heeft me tijdens een nachtdienst eens wat pakwerk laten zien van haar honden - grote volwassen kerels vielen om als poppetjes
mooi om te zien![]()

Ja pakwerk is idd heftig om te zien ja.. Dit is trouwens een Oud duitse herder, dwz langharig en niet een aflopende rug zoals de duitse herder.
Ze is echt super lief en ook naar alle andere honden, t mooie is dat de mensen die we tegen komen altijd hun adem zowat in houden als ze komt aanlopen..haha ze ziet er ook natuurlijk heel eng uit
Maar een herder is zeker mijn hond..heerlijk op de baas en luisterd fantastisch!
och te erg..heerlijk ontbijtje, geglazuurde chocolade eieren,drop, patat en kroket..moet ik nog doorgaan
Ik mis het nu al terwijl ik gister echt misselijk was
En the day after, die is zwaar..
Vandaag ook even bij mijn schoonouders geweest en die hadden lekkere verse appelflappen en toastjes..maar we zijn sterk gebleven
en die kleine jongen van mij kreeg wel een lekkere appelflap..pffff
smiddags nog even naar mijn moeder geweest, maar die kent mij inmiddels goed genoeg en bood gelukkig niks aan..behalve kopje groene thee
En nu..heb ik honger..heel veel zelfs..
Maar goed..dan weet ik dat t goed gaat..
Morgen weer lekker met borst-tri beginnen!! Zin in![]()
nu weer 6 dagen vastenMijn junkdaggie was bier, bier, bier, chips pinda's en stokbrood met allerlei lekkers... Jammer genoeg was ik zo dronken dat ik me niet meer kan herinneren hoe alles smaakte![]()

Haha bart.. Dat is wel zonde.. Lol.. Toch niet ook nog s alles uituitgekotst?![]()