Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je wel Joellen, fijn dat je ook weer terug bent

ehmm niet om te eten hoor

Zal t??

Mooie training! Zo'n hexbar hebben wij ook niet. Vraag me af hoe dat in zijn werking gaat!

Haha ja cool héfoei foei, ik denk dat jij de enige vrouw ben die ik ken die 100 kilo leg extensions doetsterk miss!
, maar ik denk dat dit voorlopig wel mijn max is ben ik bang.. ach who knows..miss werkt die pepto pro wel zo goed
Ja echt tof.. we hebben hem net deze week binnen gekregen hoorDamn, ben jaloers dat jij zo'n hex bar beschikbaar hebt op je gym!![]()
Jeeejjj
Zie filmpjeMooie training! Zo'n hexbar hebben wij ook niet. Vraag me af hoe dat in zijn werking gaat!

Sterke sldl zeg, vooral met die hexbar! Heb die één keer gebruikt, vond het echt raar aanvoelen.
ofcourse ik heb geen zin om gewicht minder te pakken door gripverlies..Damn, je wordt steeds sterker.
Gebruik je straps voor je sldl?
ik hoor wel van je bevindingenHmm, ik ga dat ook eens een keer ergens proberen. Ben benieuwd.

ofcourse ik heb geen zin om gewicht minder te pakken door gripverlies..
ik hoor wel van je bevindingen![]()

Ja ik snap al die heisa niet om geen straps te gebruiken.. ik heb geen zin om kgs minder te pakken doordat ik mijn grip verlies.. .. Lekker belangerijk..Thanks mack

oh dat valt wel mee toch.. wel bedankt voor t complimentpffff aardige gewichten weer waar je mee loopt te smijten
krijg een heel klein beetje een minderwaardigheids complex van jou
Vrouwen zijn hier dus blijkbaar wel het sterke geslacht![]()
lolik heb pepto pro van mdy.. Kan ik voor inkoop krijgen maar die is zonder smaakje.. Ja er zit wel smaak aan.. Een hele gore.. Net kots blegh.. En Ja ben ook echt blij met die bar! Eindelijk positief puntjehttp://www.bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/super-duo
in beidde zit pepto bro - dus je merkt er weinig van of het een smerig goedje is
nice zo'n hex bar -dat soort bb missen wij toch op onze gym - fitnesssportschooltje he
mooie stevige training zeg

hoewel de laatste 2reps niet echt correct waren te noemen..
)

)