AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Hmm, lees ik daar een jaloerse grosje...

Ik kan het echt niet hebben dat Miss H veeeeel sterker is als ik.
Weer een vrouw die ik niet aan kan (mijn eigen vrouw ook al niet)

Dacht je nu echt dat ik dat serieus meende :rolleyes:
Als dat zo is dan kennen jullie mij nog niet na al die jaren

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Aahhhhh, je doet het te goed:-(

dank je wel,tja ik weet t ook niet hoor:o

Fijn is dat als je zo'n goeie progressie maakt, geeft je vast en zeker een beregoed gevoel
Ja echt super..jarenlan beetje zelfde gewichten gepakt en nu..ga ik echt snel vooruit:)

je slikt toch geen vreemde pilletjes he :)
Kan je nagaan als ik dat wel zou doen..dan ben ik helemaal niet meer te stoppen:p
Ik weet echt niet wat er aan de hand is,maar ik ga mijn kop er niet over breken..ik vind het nl erg lekker:D:D

Hmm, lees ik daar een jaloerse grosje...
:p

:p

Ik kan het echt niet hebben dat Miss H veeeeel sterker is als ik.
Weer een vrouw die ik niet aan kan (mijn eigen vrouw ook al niet)

Dacht je nu echt dat ik dat serieus meende :rolleyes:
Als dat zo is dan kennen jullie mij nog niet na al die jaren
Ik weet wel dat het als geintje is bedoeld hoor, desalniettemin..als iemand mij daar van zou verdenken..zie ik dat alleen maar als positief..if you know what i mean;)
I'm all natural baby:cool:

• #1.165
Sldl:(hex bar)
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg dikke pr:cool:
5x92,5kg nog dikkere pr:cool:
Vorige keer deed ik 5x8 setjes nu 5x5 er ontsnapte hier en daar wel wat geluid..lol:eek:

squat (smith) (maar wel een zware smith)
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x66kg
5x70kg volgens mij net iets boven paralel..maar goed..(nog steeds aan t opbouwen)

leg extension:
5x77kg
5x84kg
5x91kg
5x98kg
5x100kg nu wel correct hoor.. ja hij is loodzwaar maar t zag er toch wel aardig uit:)

Leg curl:
5x35kg
5x42kg
5x49kg
5x56kg
5x63kg

Leg extension:
5x70kg
5x79kg
5x88kg
5x97kg
5x106kg

Ez bar bicep curl:
5x17kg
5x21kg
5x23,5kg
5x26kg
5x26kg

optrekken smal:
5xbw met 2,5kg extra
5xbw met 5kg extra:cool:
5xbw met 2,5kg extra, begon alweer aardig leeg te raken.

one arm cable curl:
5x5 om en om stand 2 en de laatste set stnd 3

Bicep curl stangetje aan de multi:
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg'
5x40kg

Een woord: KAPOT..
echt blij dat t weekend is dat ik even kan herstellen..

Misschien dat ik zo sterk word omdat ik het ook nu 5x5 doe..
En miss goed op de pepto en de pre workout reageer ofzo..
Hoewel ik hiervoor ook al steeds vooruit ging..
Het word bijna ongeloofwaardig..iedere training pr's..
Als ik niet beter zou weten zou ik ook denken dat ik aan de verboden middeltjes zou zitten..maar ik weet gelukkig wel beter..

Morgen: Junk!!
Savonds oook een gezellige bbq op de planning staan, zin in!

Miss als ik er een keer aan denk, een keer filmpje maken van eea aan oefeningen..

Zeker lekkere training miss h.
Fijn dat het in rood is btw,kan ik het snel terugvinden haha :D

Pfff sterk hoor je incline ,gaat lekker met je pr's laatste tijd! Geniet van je junkdagje morgen :meal:

edit :ik reageerde op je vorige training. Sterke bicepscurls,nice en die legextensions:killing. Haha,echt lekker!

• #1.167
Lijkt mij ook het beste, is een beetje tegenstrijdig, sporten moet gezond zijn

Je bent prachtig :D nog een lange weg te gaan voor mij, maar ik kom er wel, zien wat jij doet is een extra duwtje in de rug :)
dank je..:o ben blij dat het je een xtra zetje geeft! Het is allemaal mogelijk..;)

Zeker lekkere training miss h.
Fijn dat het in rood is btw,kan ik het snel terugvinden haha :D

Pfff sterk hoor je incline ,gaat lekker met je pr's laatste tijd! Geniet van je junkdagje morgen :meal:

Ja daarom zet ik het ook in t rood..zoveel uitzoekerij anders:D
Ja het gaat zeker lekker...
Junkdag gaat zeker goed komen, croissantjes liggen ook al in de koelkast, eveneens de chocotoffs van vorige week nog, dropjes..tzaziki..chips..pff is het al morgen??

Sterke sldl, en pull ups zeg

Lekker hoor! Bazige training, in heel veel mannen logjes zou het niet eens misstaan ;)

Sterke vrouwen altijd +1!

Heb sinds kort wat met een meisje van 173 en 57kg, zij kan mij gewoon optillen. Stond er best wel van te kijken! Leren kennen op de sportschool :D

• #1.170
Die leg extension is idd ook heel zwaar maar ik wil gewoon een keer het hele pakketje pakken..daar ben ik nog 3 plakken van verwijderd hahaha
Zal nog wel een tijdje duren maar t gaat lukken..(hoop ik)

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 18:09 ----------

Sterke sldl, en pull ups zeg
thnk you:cool:

Lekker hoor! Bazige training, in heel veel mannen logjes zou het niet eens misstaan ;)

Sterke vrouwen altijd +1!

Heb sinds kort wat met een meisje van 173 en 57kg, zij kan mij gewoon optillen. Stond er best wel van te kijken! Leren kennen op de sportschool :D

Hahaha..nu maar hopen dat ik er niet mannelijk uitzie:p
Das een sterk dametje dan ook:)
Ik ben ook 173 en vanmorgen 63,5kg..
Zal morgen wel weer anders zijn na de junkdag, maar das dinsdag wel weer weg:)

wat een sterke poten heb je ook he! erg netjes miss H.

Morgen heb ik ook junkdagje, eindelijk een echte, hele week is goed gegaan:) beetje kip bij de mac vergeef ik mezelf gewoon, haha

• #1.172
wat een sterke poten heb je ook he! erg netjes miss H.

Morgen heb ik ook junkdagje, eindelijk een echte, hele week is goed gegaan:) beetje kip bij de mac vergeef ik mezelf gewoon, haha

dank je wel Bart, en vooruit ik vergeef je de kip bij de Mac ook:p

Ik heb 10x full stack gedaan op leg extension, ben je nu blij coach? :D

• #1.174
  • #1.176
Hey mevrouw, hoe zit het met de calves?

Ik ga nu ineens gigantisch omhoog na jaren van hetzelfde te hangen..hoor je; Na JAREN;)..so be patience..

Járen? Okee, goed dit te lezen. Ik kom er op het moment maar niet verder mee, al een behoorlijke tijd. Toen ik dat zat was, drukte ik mezelf een schouderblessure, dus dat was keistom natuurlijk.
Nu voel ik de training nog steeds, elke keer weer, maar verhogen, ho maar.

Lees ik de gewichten van andere dames hier, kruip ik blozend onder de tafel, haha.

• #1.179
Hey mevrouw, hoe zit het met de calves?
oh gewoo vergeten op te schrijven.. Die doe ik in de smith. 5x12 met 40kg.. Niks bijzonders wel zwaar Haha

Járen? Okee, goed dit te lezen. Ik kom er op het moment maar niet verder mee, al een behoorlijke tijd. Toen ik dat zat was, drukte ik mezelf een schouderblessure, dus dat was keistom natuurlijk.
Nu voel ik de training nog steeds, elke keer weer, maar verhogen, ho maar.

Lees ik de gewichten van andere dames hier, kruip ik blozend onder de tafel, haha.
geduld dat is echt het enige.. En hard trainen en goed eten. Meer dan dat kan je niet doen.. Vooruitgang is er zeker alleen miss niet zoveel als waar je op hoopt;)
en blozend onder de tafel kruipen? Echt niet.. T motiveert mij alleen maar als ik zwaardere gewichten voorbij zie komen:) dus doe je best en meer dan dat kan toch niet..

en blozend onder de tafel kruipen? Echt niet.. T motiveert mij alleen maar als ik zwaardere gewichten voorbij zie komen:) dus doe je best en meer dan dat kan toch niet..

heb je gelijk in, hoor. Het was dan ook bij wijze van spreken. Ik ben bij ons ongeveer de enige vrouw die traint en de paar die het doen, pakken echt veel minder dan ik. Dus dan denk je al gauw dat je het best leuk doet......tot je het hier leest, hahaha.
Maar goed, op zich weet ik best dat het niets zegt en dat je moet trainen naar eigen kunnen. En daar doe ik dan ook mijn best voor, hoor. ;)

Terug
Naar boven