Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
the****?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja echt super..jarenlan beetje zelfde gewichten gepakt en nu..ga ik echt snel vooruitFijn is dat als je zo'n goeie progressie maakt, geeft je vast en zeker een beregoed gevoel

Kan je nagaan als ik dat wel zou doen..dan ben ik helemaal niet meer te stoppen

Ik weet wel dat het als geintje is bedoeld hoor, desalniettemin..als iemand mij daar van zou verdenken..zie ik dat alleen maar als positief..if you know what i meanIk kan het echt niet hebben dat Miss H veeeeel sterker is als ik.
Weer een vrouw die ik niet aan kan (mijn eigen vrouw ook al niet)
Dacht je nu echt dat ik dat serieus meende
Als dat zo is dan kennen jullie mij nog niet na al die jaren

nog een lange weg te gaan voor mij, maar ik kom er wel, zien wat jij doet is een extra duwtje in de rug 
hex bar)

dank je..Lijkt mij ook het beste, is een beetje tegenstrijdig, sporten moet gezond zijn
Je bent prachtignog een lange weg te gaan voor mij, maar ik kom er wel, zien wat jij doet is een extra duwtje in de rug
![]()
ben blij dat het je een xtra zetje geeft! Het is allemaal mogelijk..
Zeker lekkere training miss h.
Fijn dat het in rood is btw,kan ik het snel terugvinden haha
Pfff sterk hoor je incline ,gaat lekker met je pr's laatste tijd! Geniet van je junkdagje morgen![]()

thnk you

Lekker hoor! Bazige training, in heel veel mannen logjes zou het niet eens misstaan
Sterke vrouwen altijd +1!
Heb sinds kort wat met een meisje van 173 en 57kg, zij kan mij gewoon optillen. Stond er best wel van te kijken! Leren kennen op de sportschool

wat een sterke poten heb je ook he! erg netjes miss H.
Morgen heb ik ook junkdagje, eindelijk een echte, hele week is goed gegaanbeetje kip bij de mac vergeef ik mezelf gewoon, haha

Ik heb 10x full stack gedaan op leg extension, ben je nu blij coach?![]()

Netjes Demian!
Gewoon niet de kantjes ervan af lopen en dan is t goed toch?!
Je gaat hartstikke goed..en nu..geduld..trainen en geduld hebben![]()

..so be patience..Ik ga nu ineens gigantisch omhoog na jaren van hetzelfde te hangen..hoor je; Na JAREN..so be patience..
oh gewoo vergeten op te schrijven.. Die doe ik in de smith. 5x12 met 40kg.. Niks bijzonders wel zwaar Haha
geduld dat is echt het enige.. En hard trainen en goed eten. Meer dan dat kan je niet doen.. Vooruitgang is er zeker alleen miss niet zoveel als waar je op hooptJáren? Okee, goed dit te lezen. Ik kom er op het moment maar niet verder mee, al een behoorlijke tijd. Toen ik dat zat was, drukte ik mezelf een schouderblessure, dus dat was keistom natuurlijk.
Nu voel ik de training nog steeds, elke keer weer, maar verhogen, ho maar.
Lees ik de gewichten van andere dames hier, kruip ik blozend onder de tafel, haha.
dus doe je best en meer dan dat kan toch niet..en blozend onder de tafel kruipen? Echt niet.. T motiveert mij alleen maar als ik zwaardere gewichten voorbij zie komendus doe je best en meer dan dat kan toch niet..