XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Haha, is inderdaad zo. Ken in het echt ook geen vrouwen die zo zwaar trainen. DBB is slecht voor je ego ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Haha dat bij wijze van spreken had ik wel door hoor;).. Zo jammer dat vrouwen gelijk denken dat ze van een beetje kt gelijk schwarzenegger worden.. Was t maar waar;)

Hoe doe jij je kuiten in de smith dan?
Bij ons hebben ze alleen maar 1 apparaat voor de kuiten en dat is de staande extensie :(

• #1.185
Ja idd gewoon op een step eronder staan idd en dan gaan;)

Lekker hoor! Bazige training, in heel veel mannen logjes zou het niet eens misstaan ;)

In de mijne wil ik die trainingen wel hebben maar dit gaat helaas ver boven mijn pet :)
Ik denk dat ik ook maar 5x5 trainingen moet gaan doen
Ga me daar toch maar eens in verdiepen (misschien iets als ik na de vakantie weer meer ga eten dan ook maar weer iets nieuws proberen)

Fantastische trainingen weer trouwens miss H

• #1.190
In de mijne wil ik die trainingen wel hebben maar dit gaat helaas ver boven mijn pet :)
Ik denk dat ik ook maar 5x5 trainingen moet gaan doen
Ga me daar toch maar eens in verdiepen (misschien iets als ik na de vakantie weer meer ga eten dan ook maar weer iets nieuws proberen)

Fantastische trainingen weer trouwens miss H

Gewoon gaan doen Grosje, zoieso lekker voor de verandering:) en bedankt weer

Dacht misschien zittend ofzo :)
miss ook wel mogelijk, nog nooit geprobeerd..
Zo jammer dat ze bij ons de seated calve weg hebben gedaan:(

Wat een luxe, doe het met een hout plankje hier +)
*standing calf raises*
Houten blok hebben we ook hoor:p tis maar net welke het eerst voor handen is:D

Toen ik nog bij de Budget trainde idem hoor. Daar hadden ze houten balkjes waar ik op stond. Eerlijk gezegd stond dat wel beter :D
houten blok, step..what ever if it works im happy:)

Jaa ik lees net de weerberichten en weet je wat?? het gaat vanaf morgen al een stuk beter worden! Zelfs donderdag 27gr!! Yes..dat word weer wakeboarden!!:D

• #1.191
missh003.jpg

fotootje van mijn arm..hij moet groter...tips:p

Test, deca, sust, dianabol, winstrol, anavar, hgh, slin, tren, mast... Moet ik door gaan? :roflol:

Armen gaan bij mij ook niet hard vooruit, ik heb een tijdje 2 x per week supersets biceps/triceps gedaan en had er binnen 2 maanden een dikke cm bij op de armen, ik hiel het alleen niet vol, supersets is zwaar afzien en ik kreeg er veel pijntjes in de guns, aangezien ik ook nog aan darten doe kon ik niet anders dan stoppen met supersets.

anyway, supersets deden het goed bij mij.

En hoe voel je je nu, de day after....? ik heb een abbo op de toilet en voel me dik :roflol:

• #1.195
Armen gaan bij mij ook niet hard vooruit, ik heb een tijdje 2 x per week supersets biceps/triceps gedaan en had er binnen 2 maanden een dikke cm bij op de armen, ik hiel het alleen niet vol, supersets is zwaar afzien en ik kreeg er veel pijntjes in de guns, aangezien ik ook nog aan darten doe kon ik niet anders dan stoppen met supersets.

anyway, supersets deden het goed bij mij.

En hoe voel je je nu, de day after....? ik heb een abbo op de toilet en voel me dik :roflol:

nu ik 4 a soms 5 of doe voor mijn biceps ben ik wel van 32cm naae 32.3 gegaan dus er zit langzame groei in maar ja..wil altijd sneller hé..

Day after: bah..honger hebben en mij toch dik voelen:janken:
Ik was 2,2kg aangekomen:eek: maar dat is altijd wel zo..geloof ik..
maar hoop vocht, ik voel d druk achter mijn ogen..
En hopelijk is dinsdag het meeste weer weg..
Wees blij dat je een abbo hebt op de wc..ben je het snel weer kwijt:roflol:

:roflol: ik denk dat ik er ook wel dik 2 kilo bij heb, was epic junkfiesta gisteren... Nu weer een weekje streng en dan volgende week op maandag giga feest van mijn ouders:) dat wordt sloten bier en hapjes snacken.

Vanavond weer heerlijk met mijn meissie, ff cardio'en na al dat junken!

Dat is een beste arme Miss.
En als ik het goed zag ook een dikke lat zeg.

Sldl:(hex bar)
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg dikke pr:cool:
5x92,5kg nog dikkere pr:cool:
Vorige keer deed ik 5x8 setjes nu 5x5 er ontsnapte hier en daar wel wat geluid..lol:eek:

squat (smith) (maar wel een zware smith)
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x66kg
5x70kg volgens mij net iets boven paralel..maar goed..(nog steeds aan t opbouwen)

leg extension:
5x77kg
5x84kg
5x91kg
5x98kg
5x100kg nu wel correct hoor.. ja hij is loodzwaar maar t zag er toch wel aardig uit:)

Leg curl:
5x35kg
5x42kg
5x49kg
5x56kg
5x63kg

Leg extension:
5x70kg
5x79kg
5x88kg
5x97kg
5x106kg

Ez bar bicep curl:
5x17kg
5x21kg
5x23,5kg
5x26kg
5x26kg

optrekken smal:
5xbw met 2,5kg extra
5xbw met 5kg extra:cool:
5xbw met 2,5kg extra, begon alweer aardig leeg te raken.

one arm cable curl:
5x5 om en om stand 2 en de laatste set stnd 3

Bicep curl stangetje aan de multi:
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg'
5x40kg

Een woord: KAPOT..
echt blij dat t weekend is dat ik even kan herstellen..

Misschien dat ik zo sterk word omdat ik het ook nu 5x5 doe..
En miss goed op de pepto en de pre workout reageer ofzo..
Hoewel ik hiervoor ook al steeds vooruit ging..
Het word bijna ongeloofwaardig..iedere training pr's..
Als ik niet beter zou weten zou ik ook denken dat ik aan de verboden middeltjes zou zitten..maar ik weet gelukkig wel beter..

Morgen: Junk!!
Savonds oook een gezellige bbq op de planning staan, zin in!

Miss als ik er een keer aan denk, een keer filmpje maken van eea aan oefeningen..

stevige training voor een lady ;) twee maal legextenions , kon je er geen genoeg van krijgen - ik vind je stiff deadlift ook byzonder zwaar - sterk als altijd - idd effe herstellen - nice wekend nog

• #1.199
:roflol: ik denk dat ik er ook wel dik 2 kilo bij heb, was epic junkfiesta gisteren... Nu weer een weekje streng en dan volgende week op maandag giga feest van mijn ouders:) dat wordt sloten bier en hapjes snacken.

Vanavond weer heerlijk met mijn meissie, ff cardio'en na al dat junken!
cardio'en met je meissie..:eyebrow: hahaha succes met deze week cutten..ik heb alweer honger nu..:o

Dat is een beste arme Miss.
En als ik het goed zag ook een dikke lat zeg.
vind je?? dank je..:o ja mijn lats zijn wel okee..dank u:p

stevige training voor een lady ;) twee maal legextenions , kon je er geen genoeg van krijgen - ik vind je stiff deadlift ook byzonder zwaar - sterk als altijd - idd effe herstellen - nice wekend nog
ehrm..die tweede leg extension moest leg press zijn:)
Ja dat die Sldl zwaar was, voel ik nog:cool:
Moet echt vandaag nog even herstellen..liefst zou ik even lekker de hele dag op de bank liggen ofzo..helaas is zoonlief dat niet met mij eens:(;)

aha legpress - veel compounds en isowerk dus - goed bezig

Terug
Naar boven