Fitness Seller

LOG: Miss H..

Het schijnt zo te zijn dat bij een vetpercentage van rond de 14 % een vrouw niet meer vruchtbaar is en dit zal dus ook invloed hebben op je cyclus!
Ik merk dat ik juist minder last heb van de kwaaltjes (pms) als ik goed in mijn voeding zit (gezond eten) en veel sport! En visoliecapsules helpen mij ook erg!
Helaas zit ik nog niet zo laag in mijn vetpercentage dat het achterwege blijft ;)

• Topic Starter Topic Starter
Aan de ene kant best fijn dat het gewoon weg blijft,babietjes krijgen ken ik allang niet meer..;)

Maar wat je zegt..63 kilo..gewicht niet zakken..dat punt zit ik dus nu..Herkenbaar! Ik merk dat het korter aanwezig is en als het er is ik ook onzettend veel vocht vast houd..(meer als normaal)
Ik zit nu zelf ook weer op een strak schema..as maandag wordt ik weer gemeten..Mijn huisweegschaal zegt bijna niets,spiegel gelukkig wel ;)

Thx voor je info!

De spiegel is ook eigenlijk het belangerijkst..ik hoop eigenlijk dat ik geen gram meer afval en alleen maar % maar dat zal wel een illusie zijn ben ik bang.. succes verder ook met je strenge schema Mel!

Het schijnt zo te zijn dat bij een vetpercentage van rond de 14 % een vrouw niet meer vruchtbaar is en dit zal dus ook invloed hebben op je cyclus!
Ik merk dat ik juist minder last heb van de kwaaltjes (pms) als ik goed in mijn voeding zit (gezond eten) en veel sport! En visoliecapsules helpen mij ook erg!
Helaas zit ik nog niet zo laag in mijn vetpercentage dat het achterwege blijft ;)

Oh ok..14 % dus..hmm das nog 1,5 % verwijderd..nou we zien t wel weer..Het is ook niet echt bevorderlijk om standaard zo laag in je % te zitten denk ik..je voelt op een gegeven moment toch wat slapper worden maar miss gaat het bij mij nu meevallen..het valt op dit moment reuze mee gelukkig!!

Zo gister lekker mijn junk gehad maar moet eerlijk zeggen dat mijn lichaam dat niet helemaal lekker vond..au buik man..volgende week toch maar iets minder vet eten..maar ja..ik had zo'n trek in patat...
Nou nu zit ik alweer lekker aan mijn havermout en eitjes..voel gelijk rust in mijn lijf..
Straks werken, we hebben een open dag op het werk en normaliter sta ik achter de bar maar ze hadden nu niemand voor de fitness dus daar is mijn plekje nu..(hihi ga iederaan aan de kt helpen ..)
En er werd al gezegd, neem lekker je trainingskleren mee dan kan je ook lekker gaan trainen..nou ok dat laat ik geen 2 keer zeggen..
Mijn spinning ging ook lekker gister..ik kon al 20 min achtereen staan, dus was best trots.
Ben benieuwd hoe t straks gaat..

Iedereen aan de KT! :thumb:

Haha lekker he die junk :)
Moet kunnen, hoewel ik hem deze week heb overgeslagen wat eten betreft, maar heb me wel gezondigd aan wat wodka'tjes. :(

Ik ben gisteren uit eten geweest. Rampzalig lekker gegeten, alleen is mijn buik dat niet meer gewend. En toen ik thuis kwam (paar uur later) had ik weer honger... *zuch*

Mijn lichaam houdt ook niet altijd van junk en kan er ook hele erge buikpijn van krijgen.
Nu ik weer schoon eet zit ik een stuk beter in me vel en ben minder moe.

Super dat het staand spinnen nu 20 min goed
Beter dat je vandaag tijdens het werken kan trainen.:)

Haha lekker he die junk :)
Moet kunnen, hoewel ik hem deze week heb overgeslagen wat eten betreft, maar heb me wel gezondigd aan wat wodka'tjes. :(

Oeps, wodkaatjes..nou ja je hebt er van genoten toch?? das t belangerijkste..nu weer van de wodka afblijven hoor..;)

Ik ben gisteren uit eten geweest. Rampzalig lekker gegeten, alleen is mijn buik dat niet meer gewend. En toen ik thuis kwam (paar uur later) had ik weer honger... *zuch*

Ja vervelend dan hé, je ogen kunnen het wel aan alleen je lijf niet..wel vervelend.. en idd dan die honger weer erna..grrr

Mijn lichaam houdt ook niet altijd van junk en kan er ook hele erge buikpijn van krijgen.
Nu ik weer schoon eet zit ik een stuk beter in me vel en ben minder moe.

Super dat het staand spinnen nu 20 min goed
Beter dat je vandaag tijdens het werken kan trainen.:)

Ja lekker getraind tijdens mijn werk..beter!!
Kwamen op een gegeven moment een paar van de jonge binken langs..mevrouw traint u al lang u spierballen?? hahaha geweldig..en helemaal met open mond kijken...
Ik heb wederom lekker gespind..maar wel zwaar op een benendag..ging niet zo lekker als gister maar toch..hij zit er weer op..nu ff rust..

Ja lekker getraind tijdens mijn werk..beter!!
Kwamen op een gegeven moment een paar van de jonge binken langs..mevrouw traint u al lang u spierballen?? hahaha geweldig..en helemaal met open mond kijken...

Leuk toch dat een paar jonge gasten naar je toe komen met zo'n vraag?

Ik hoop trouwens wel dat ze alleen naar je spierballen stonden te kijken met open mond ... :D

Ga lekker door met trainen zo, maar pak wel je rust en je voeding op tijd!

Leuk toch dat een paar jonge gasten naar je toe komen met zo'n vraag?

Ik hoop trouwens wel dat ze alleen naar je spierballen stonden te kijken met open mond ... :D

Ga lekker door met trainen zo, maar pak wel je rust en je voeding op tijd!

Ja waar zouden ze anders naar moeten kijken.. met mijn 15,5% vetmassa heb ik "nergens" wat anders wat eventueel leuk zou zijn om naar te kijken..buiten gewoon meer spierdefintie dan..:rolleyes:
Maar met die rust en voeding zit t wel goed, ik heb mijn schema en voeding van Liona dus no prob..:D

• Like
Waarderingen: Sigi
die reacties van die jongens! Hahahaha!
Ja, zo'n junk kan er best inhakken he! Wordt zelf altijd steeds meer moe gedurende de dag. Als ik dan nog bedenk om er een glaasje bij te drinken, dan slaat die moeheid ook nog door op de volgende dag! Wordt meteen afgestraft :p
Trainse deze week!

Ga zo door! Je gaat lekker snel vooruit al.
Ben niet jaloers op je eetschema :eek: wel op je spieren! :D

Was vandaag nog aan het trainen daar, je was toen druk bezig een oudere vrouw aan het helpen (die liever niet in de buurt van de dumbbells kwam) :)
Succes met je verdere voorbereiding, ben blij dat er een paar heel serieus aan het trainen zijn daar. Heb je ook wel eens bij Olympic getrained? Ikzelf ben er 5 jaar tussenuit geweest dus moet weer helemaal opnieuw beginnen....

die reacties van die jongens! Hahahaha!
Ja, zo'n junk kan er best inhakken he! Wordt zelf altijd steeds meer moe gedurende de dag. Als ik dan nog bedenk om er een glaasje bij te drinken, dan slaat die moeheid ook nog door op de volgende dag! Wordt meteen afgestraft :p
Trainse deze week!

Ja geweldig toch.. ja ik ga denk ik aankomende junk toch iets anders eten denk ik..hahaha ik drink niet dus daar heb ik geen problemen mee.. maar ik ben zzoieso de volgende dag moe.. van idd het verwerken van die vetten ofzo.. jij ook trainse!

Ga zo door! Je gaat lekker snel vooruit al.
Ben niet jaloers op je eetschema :eek: wel op je spieren! :D
Thnxx altijd leuk te horen maar je bent goed op weg..dus lekker door gaan!!

Was vandaag nog aan het trainen daar, je was toen druk bezig een oudere vrouw aan het helpen (die liever niet in de buurt van de dumbbells kwam) :)
Succes met je verdere voorbereiding, ben blij dat er een paar heel serieus aan het trainen zijn daar. Heb je ook wel eens bij Olympic getrained? Ikzelf ben er 5 jaar tussenuit geweest dus moet weer helemaal opnieuw beginnen....

Heyy, dan ben je zeker op de Open dag geweest of ben je zoieso lid?? Ik weet nl ff niet wie je bent..???
Ja ik ben begonnen bij Olympic..dat weet Ben ook nog wel..samen met mijn mannetje, alleen nu hebben we een kleintje en is het makkelijker om hier te trainen qua opvang enzo..
Maar succes met opbouwen, goed schema en voldoende inzet dan volgt de rest vanzelf..nouja vanzelf..je snapt me wel hé;)

Vandaag trouwens lekker schouders getraind.. ging lekker en een record qua spinning want ik stond nu al 35min staand te spinnen zonder te zitten dus t gaat steeds beter gelukkig..
Wel gek dat ik nu "maar" 4 kt heb in de week ipv 5 maar goed..daarentegen wel 7dgn in de week spinning en das ook best pittig..anders dan kt maar toch..:D
Morgen lekker borst-triceps trainen..lekkerrrr

Wie heeft er een tip voor het doorslikken van die GIGANTISCHE aminotabs??
blehh ze blijven echt hangen in mijn strot..en doorsnijden was volgens Liona niet zo'n heel groot succes want dat had zij ook een keer gedaan maar ze had erna gelijk een week last van dr keel omdat de pil dan scherper word..en je keel dus stuk kan maken..( en nee ik ga de pil niet vijlen..:p)

Ps ik zie nu pas dat ik wel eens wat karma heb gekregen, bij deze bedankt dus..ik weet nog niet helemaal hoe t werkt maar die berichten die in de gebruikerscp staan die zijn voor mij bedoeld of hoe zit t precies?? sorry tis al laat, snap m niet helemaal geloof ik..

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
Amino-pillen heb ik geen ervaring mee, wat ik doen met grote pillen is achterin m'n mond gooien, en een hele flinke slok drinken (water) er bij, en dan het belangrijkste: kin op borst en doorslikken. Je verwacht het niet, maar dan is de opening van je keel groter dan wanneer je je hoofd achterover gooit.

Over de karma: als je een berichtje van iemand goed vindt, of een opmerking hebt die niet iedereen hoeft te lezen dan klik je op het weegschaaltje naast de post. Dan geef je karma, en kun je je berichtje typen (let op: aanpassen is helaas niet mogelijk - op enter geklikt = verzonden). Wat dus in je gebruikers cp staat zijn dus persoonlijke (soort prive)berichtjes aan jou.

Als Dwarfs methode niet werkt: pil met flinke slok innemen, hoofd naar achter gooien dat ie bijna in je keel ligt en dan doorslikken... enige manier voor mij om die stroeve knoeperds weg te werken :p

Gaat goed met je spinning!

...dan is wel je keelsgat het kleinst...

maar als het werkt...

ik denk als je dan slikt, gaat je hoofd automatisch weer naar beneden... slikken met hoofd omhoog voelt ook benauwd...

Luister naar Sue, ze heeft gelijk! ;)

Thanks ladys.. ik ben erachter dat ik die pil ook in 4 delen kan snijden.. want zelfs in 2en was t nog een probleem..brrrr

Terug
Naar boven