die reacties van die jongens! Hahahaha!
Ja, zo'n junk kan er best inhakken he! Wordt zelf altijd steeds meer moe gedurende de dag. Als ik dan nog bedenk om er een glaasje bij te drinken, dan slaat die moeheid ook nog door op de volgende dag! Wordt meteen afgestraft

Trainse deze week!
Ja geweldig toch.. ja ik ga denk ik aankomende junk toch iets anders eten denk ik..hahaha ik drink niet dus daar heb ik geen problemen mee.. maar ik ben zzoieso de volgende dag moe.. van idd het verwerken van die vetten ofzo.. jij ook trainse!
Ga zo door! Je gaat lekker snel vooruit al.
Ben niet jaloers op je eetschema

wel op je spieren!
Thnxx altijd leuk te horen maar je bent goed op weg..dus lekker door gaan!!
Was vandaag nog aan het trainen daar, je was toen druk bezig een oudere vrouw aan het helpen (die liever niet in de buurt van de dumbbells kwam)

Succes met je verdere voorbereiding, ben blij dat er een paar heel serieus aan het trainen zijn daar. Heb je ook wel eens bij Olympic getrained? Ikzelf ben er 5 jaar tussenuit geweest dus moet weer helemaal opnieuw beginnen....
Heyy, dan ben je zeker op de Open dag geweest of ben je zoieso lid?? Ik weet nl ff niet wie je bent..

Ja ik ben begonnen bij Olympic..dat weet Ben ook nog wel..samen met mijn mannetje, alleen nu hebben we een kleintje en is het makkelijker om hier te trainen qua opvang enzo..
Maar succes met opbouwen, goed schema en voldoende inzet dan volgt de rest vanzelf..nouja vanzelf..je snapt me wel hé
Vandaag trouwens lekker schouders getraind.. ging lekker en een record qua spinning want ik stond nu al 35min staand te spinnen zonder te zitten dus t gaat steeds beter gelukkig..
Wel gek dat ik nu "maar" 4 kt heb in de week ipv 5 maar goed..daarentegen wel 7dgn in de week spinning en das ook best pittig..anders dan kt maar toch..

Morgen lekker borst-triceps trainen..lekkerrrr
Wie heeft er een tip voor het doorslikken van die GIGANTISCHE aminotabs??
blehh ze blijven echt hangen in mijn strot..en doorsnijden was volgens Liona niet zo'n heel groot succes want dat had zij ook een keer gedaan maar ze had erna gelijk een week last van dr keel omdat de pil dan scherper word..en je keel dus stuk kan maken..( en nee ik ga de pil niet vijlen..

)
Ps ik zie nu pas dat ik wel eens wat karma heb gekregen, bij deze bedankt dus..ik weet nog niet helemaal hoe t werkt maar die berichten die in de gebruikerscp staan die zijn voor mij bedoeld of hoe zit t precies?? sorry tis al laat, snap m niet helemaal geloof ik..