Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is te erg..Ow ik dacht in love with sterretje...
nee hoor dacht ik niet
Ik heb laatst wat ingelezen over effectief biceps trainen. komt er op neer dat je een korte, een normale en een lange oefening moet doen voor effectief aanpakken.
Kan je best is proberen. IE: Preacher curls, barbell curls. incline hammer curls.

zwaar en de tri's trilden als een rietje maar kon m helemaal uitvoeren..lekker toch!
vol op zon hier hoor.. Ben helaas aan t werk vandaag..Jemig wat ben je sterk op je borst!
Zon? Welke zon? Ik zou op het strand gaan liggen vandaag..maar het is hier mistig..en koud.
dank u maar ik ga morgen pas t water opSterk presswerk Miss H.
Veel plezier met jumpen en alle andere gekke trucks vandaag![]()

Haha.. Ik moet nog even geduld hebben helaas..
Ja heerlijk!tof, wakeboarden, heb ik al eerder gezegd geloof ik, en er is heerlijk weer voorspeld, hier al volop zon![]()
vol op zon hier hoor.. Ben helaas aan t werk vandaag..
dank u maar ik ga morgen pas t water op
Haha.. Ik moet nog even geduld hebben helaas..
Ja heerlijk!
We nemen 2 mensen mee die het nog moeten leren.. Dus ben benieuwd.. Ik hoor ook dat het mooi weer blijft..

thanks, en ja wakeboarden is zooo gaafWakeboarder? Heb ik vroegah jaaaaaren gedaan! Echt mooie sport he!
Je bent flink sterk in je borst, nice!

dank u

Ja die voel je ook wel goed..daarom doe ik ze gelijk na mijn borst anders kom ik niet meer omhoog

Zo inderdaad.... nondeknetters wat een kracht

Mooie training zeg! Die dikke bench van je..wow.
Mooie pullovers ook trouwens!
thank you
die pull overs zijn eigenlijk best lekker..ik deed ze nooit maar ben wel blij dat ze nu bij mijn schemaatje horen..ook lekker voor de abs

Says who??
dank je wel hoor