Fitness Seller

LOG: Miss H..

ik zag je gewoon afgeschoten worden met die pulldowns...

Ja is mooi en goed voor de motivatie om af en toe terug te kijken na het prille begin. Dan blijk je toch altijd meer progressie te hebben geboekt dan dat je zelf dacht, of heb je dat nooit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
ik zag je gewoon afgeschoten worden met die pulldowns...

Ja is mooi en goed voor de motivatie om af en toe terug te kijken na het prille begin. Dan blijk je toch altijd meer progressie te hebben geboekt dan dat je zelf dacht, of heb je dat nooit?

Haha oh zo..ja daarom heb ik ook echt die schijf van 10kg op mijn buik nodig..lekker is anders maar ok..
'Was geen instructeur aanwezig dus maar even mijn collega achter de bar gevraagd:)

Ja echt terug kijken naar t begin niet echt..maar wel als ik bv ineens vooruit ga en dan mezelf bedenk dat ik al echt maanden niet vooruit ging..dan denk ik Yes..ik word toch sterker!!:p
Wat zijn we ook erg hé..

Hahaha die pulldown idd.... hilarisch! :D

Maar dat is wel als je op of voorbij je eigen lichaams gewicht gaat.
Ik moet e'm altijd een flinke sleur geven, mezelf met m'n benen onder het bankje slingeren en dan kan ik pas beginnen.
Maar dan heb ik al 3x adem moeten happen voor ik 1 rep gedaan heb :P

Lomp sterke training weer chick!!! :)

• #1.265
Haha.. Gelukkig maar;) straks naar de gym voor een borst en tri training.. Samen met mannetje. Kijken of we nog een pr kunnen zetten!

respect voor je training

trainze vandaag!

• #1.268
:cool:

Gelukt dank je:)

Vandaag Borst-tri

Bench press:
6x40kg
6x50kg
6x55kg
7x57,5kg
7x60kg helemaal alleen en dat voor de 2de keer deze week! Me happy

Incline bench press:In een vage smith machine..

5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg

Incline db press:
6x16kg
6x19,5kg
6x22kg
5x24kg alleen
4x24kg alleen en laatste met spot

Cable halve press/fly:
5xstnd 2
5xstnd 3
5x stnd 4
5xstnd 4
5xstand4

Db pull overs:
6x14kg
6x14kg
6x16kg
6x16kg
6x19,5kg

Triceps dippen bw:
8xbw +2,5kg
8xbw+ 5kg
8xbw+7,5kg
8xbw+7,5kg
7x bw+10kg

Triceps rope pushdown:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x30kg

triceps overhead rope extension:
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x30kg
en toen wilde ik ze even volmaken met 20kg..en voelde ik ineens wat in mijn elleboog..hmm gelukkig waren we klaar..

Pepto pro erin en finished for today;)

Net mijn potje noxi binnen gekregen en een andere sample pre workout..ben benieuwd.

Net mijn % weer laten meten met 4 puntsmeting..ik zit nu op 18,5mm..dus ongeveer zon 16%..
Vanmorgen woog ik 64,7kg.
Dus gaat eigenlijk best lekker..2 weken terug woog ik 63,5.. maar nu en vooral tijdens het trainen staan mijn buikspieren er steeds aardiger op!

Morgen zijn de benen weer aan de beurt en zaterdag als het goed is, een dagje trainen samen met Stuiter..

jeetje meid, 16% is erg netjes! Geknalt op de chest ook zie ik.

Die andere sample is in zo;n zakje zeker? oranje poeder, die voelde ik beter dan de noxi:)

Goede training weer! En netjes joh je %!!! Petje af :)

16%? Hatsikidee seg !

Dus zwaarder geworden en minder vet%
Dat is heel mooi toch
geef even je geheime formule door :)

Ik was zelf ook nog geen gewicht kwijt ondanks dat ik al een maandje minder eet
75kg gisteren. Doe nu wel een soort van IF (van jou afgekeken) na het avond eten (van 19.00 uur) probeer ik tot een uur of 10.00 niets te eten (moeilijk hoor) en sinds deze week ook minder melkproducten. Het lijkt alsof dat helpt - maar dus niet lichter op de weegschaal

*droom droom 16% ;)

Heel mooi, hoor

• #1.274
jeetje meid, 16% is erg netjes! Geknalt op de chest ook zie ik.

Die andere sample is in zo;n zakje zeker? oranje poeder, die voelde ik beter dan de noxi:)
Dank je wel weer.. en die smaple was van Maximize..werkte voor mij btw hetzelfde ongeveer als Noxi..best lekker dus..
In tegenstelling tot Shotgun, daar voelde ik helemaal niets van..

Goede training weer! En netjes joh je %!!! Petje af :)
Thnk u:)

Whaha Hatsikidee..dat zei volgens mij de vos uit de fabeltjeskrant ook steeds..LOL.. maar ik moet ook wel zeggen dat ik best blij ben ja..;)

Dus zwaarder geworden en minder vet%
Dat is heel mooi toch
geef even je geheime formule door :)

Ik was zelf ook nog geen gewicht kwijt ondanks dat ik al een maandje minder eet
75kg gisteren. Doe nu wel een soort van IF (van jou afgekeken) na het avond eten (van 19.00 uur) probeer ik tot een uur of 10.00 niets te eten (moeilijk hoor) en sinds deze week ook minder melkproducten. Het lijkt alsof dat helpt - maar dus niet lichter op de weegschaal

Geheime formule: clean eten..om de 2,5 a 3 uur.. en 1 junkdag in de week;)
Mijn laatste maaltijd is rond half 10 , en dat is vanavond lekker stukkie biefstuk!! Jammie..

Wat had je trouwens van mij afgekeken Grosje??
En ze zeggen van melkprodukten dat het een laagje tussen je spieren en je huid kan leggen waardoor je dus vetter oogt..miss dat dat het is:)

Mijn eetschema is dit ongeveer:

O: brinta+whey magere melk
T: magere kwark,walnoten, 1 stuk fruit./ of bakje huttenkase gemengd met tonijn en wat yoghurt..beetje peterselie,peper en op een cracotte..
L:tilapia+broccoli/ 2 br boterhammen tonijn en beetje ketchup
T: 2 dadels+pre workout= trainen, en tijdens trainen shake pepto pro en ook direct na training.
A: 1x per week aardappels en voor de rest..redelijk schoon.
T: Schaaltje kwark,/2 crackers met smeerkaas of komkommer ..net waar ik trek in heb..

*droom droom 16% ;)

Heel mooi, hoor
Dank u Marina:)

• #1.275
Benen+biceps met een pre workout van Maximize:

Bicep curl touwtje multi:uiteindes helemaal uitrekken naar buiten
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg

Db bicep curl:
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x12kg per arm

Small pull ups:
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
7xbw nu even zonder xtra gewicht maar meer hh..**** verzuurde als een idioot..ik kwam die laatste echt niet meer omhoog..
Rest was netjes hoog.

One arm cable curl:
4x8 stand 2
1x8 stnd 3

Leg extension:
8x77kg
8x84kg
8x91kg
8x98kg
6x105kg!! ja de twee na laatste van total package:cool:
Normaal doe ik deze pas als derde oef..haha
En ipv 5 hh nu even voor de verandering wat meer..moeten niet lui worden hé?!

Sldl in de hexbar..(de zwaardere kant..dat je dieper kan zakken)
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x85kg
8x85kg..zo voelde mij hams weer lekker..maar ook beetje mijn onderrug..toch iets beetje geforceerd..nou ja..rust dus komt goed uit.

Squat:
6x40kg
6x50kg
6x55kg
6x60kg
6x66kg

Kuiten in de smith:
5x12 met 60kg lekker branden..

Leg press:
8x70kg
8x79kg
8x87kg
7x96kg
6x105kg

Moe, moe en moe..

In principe was t plan morgen toch nog een keer te trainen maar..ik heb daar vooralsnog niks over gehoord.. anders geen rust..en sla ik maandag training over en anders wel verdiend van mijn weekend genieten..
Hoewel ik best wel zin heb om weer te trainen..hoe bizar, ik heb 5dgn erop zitten..

jeetje wat een trainingen, en je voeding ziet er ook goed uit. Mss wat weinig gezien je trainingsintensiteit maar goed dat voel je zelf het beste natuurlijk. Ik train en leef het beste op weinig voedsel, hoe meer ik moet eten hoe moeilijker ik het trainen vind. Paar dagen rust zullen je wel goed doen denk ik. hoe dan ook, wens je een prettig weekend en junkze alvast:)

Goed bezig dame.. Jaloerssssssssssssss

Kneiter hard weer!
Top gedaan!

leuk om jouw voeding te zien, leerzaam. al snap ik niet hoe je maar 2 dadels kan eten, ik haal ze maar niet, want ik kan er niet van afblijven :-P

Hihi dat heb ik met alles..... :o :o :o

Terug
Naar boven