Fitness Seller

LOG: Miss H..

Idd weer mooie gewichten. Damn! Echt heel netjes.

doe je altijd zulke korte rust tussen de sets H?

Netjes weer!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.304
Idd weer mooie gewichten. Damn! Echt heel netjes.
dank u, ik moet ook zeggen hij ging best lekker..

doe je altijd zulke korte rust tussen de sets H?
meestal een sec of 40 ofzo.. Maar door die noxi word ik ongeduldig.. Maar nooit langed als 1min.. Dat duurt mij gewoon te lang.. Ik moet er echt aan denken voldoend rust te houden Haha
Thanks..vanacht wel waardeloos geslapen Bah.. Maar goed.. Nieuwe dag nieuwe kansen..

Ai bummer.... :(
Vanavond lekker op tijd naar bed als dat lukt :)

• #1.306
Lekkere training! Hier ook rug/schouders gehad + pre wo pill :D
Optrekken gaat goed, straks 8xBW :cool:
hee jij ook rug schouders tegelijk? Zie je niet veel.. Wel lekker hè? ! En Ja daar werken we naar toe Haha

Ja ging ook eigenlijk wel goed! Dank je

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 09:54 ----------

gaat niet lukken mireille.. Helaas:( ik heb oudercursus.. Word latertje..

klasse training weer Miss H. Mooi zo met die 5 reppers, zit er aan te denken om dat ook een tijdje te gaan doen.

volgens mij kan je nog meer uit je shoulder presses halen als je ze meer naar voren zet
maar dan ben je denk ik geen voorstander van - netjes miss h - very strong

Ja, beste combo imo, afwisselend met spiergroepen starten, ene keer beginnen met rug.., andere keer schouders.

• #1.310
klasse training weer Miss H. Mooi zo met die 5 reppers, zit er aan te denken om dat ook een tijdje te gaan doen.
aanrader:) word je nog sterker:p en wederom bedankt:o

volgens mij kan je nog meer uit je shoulder presses halen als je ze meer naar voren zet
maar dan ben je denk ik geen voorstander van - netjes miss h - very strong
Hoe bedoel je de presses meer naar voren?? Ik zit recht met mijn rug tegen bankje aan..

Ja, beste combo imo, afwisselend met spiergroepen starten, ene keer beginnen met rug.., andere keer schouders.

Ja doe ik ook, soms wissel..is echt lekker..niet iedere keer..maar wel om ff schouders niet buiten te sluiten;)

Vandaag keihard getraind!!
Borst-tri

Bench press:
6x40kg
6x50kg
6x55kg
6x57,5kg
7x60kg ging echt zo lkker, en dat helemaal alleen. was wel een spotter just in case maar niet nodig;)

Incline bench press:
5x36kg
5x40kg
5x46kg
5x50kg
4x52,5kg:cool:

Incline db press:
5x16kg
5x19,5kg
5x22kg
5x24kg (instructeur gevraagd, niet nodig..) hij zegt die ging makkelijk..ééntje zwaarder proberen?? Allright:o
3x26,5kg (was echt te zwaar, spotter moest veel helpen)
Maar goed, toch even aan t gewicht mogen wennen..
Vrijdag een retry, dan met mijn mannetje

db pullovers:
3x6 met 16kg
2x6 met 19,5kg

cable flyes semi press:
5xstnd 3
5xstnd 3
5xstnd 4
5xstnd 4
5xstnd 5

Triceps stangetje pushdown:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg

los dippen extra weighted:
8xbw+5kg
8xbw+7,5kg
8xbw+10kg
8xbw+12,5kg
8xbw+12,5kg..yeahh ging weer goed..laatste keer lukte t niet met die 12,5, nu weer wel..lekker

one arm cable extension:
10x10kg
10x10kg
3x10 met 15kg

Toen dacht ik dat ik klaar was, maar eenmaal thuis had ik eigenlijk in mijn hoofd dat ik 4 tri-oef had gedaan..ach 3 was ook wel s lekker:)

Het gaat echt lekker..mensen vragen bij mij in de gym of ik weer in wedstrijdprep zit ofzo..dus betekend dat ik er weer steeds beter uit ga zien, denk ik;)

Sinds ik sinds vorige week die pre workout gebruik merk ik wel dat ik echt op moet letten om mezelf voldoende rust te geven tussen de sets, want ik sta echt op scherp..hahaha
Merk ook de hele tijd vage tintelingen(koude rillingen) dat voelt beetje vaag..
Maar verder gaan de trainingen super dus ik gebruik t denk ik week of 6 en dan kappen we er weer ffies mee.
Morgen benen-biceps weer aan de beurt..
Hebben jullie trouwens wel eens van de Goji-bessen gehoord?
Schijnt echt 17soorten aminozuren te bevatten en bomvol anti-oxidanten etc..vandaag maar een bakje gekocht..lekker niet echt maar als t zo gezond is..ach:)
Miss lekker door de kwark ofzo, iemand ervaring ermee??

Ik heb het weleens een paar weken geprobeerd vol te houden met het eten ervan, maar ik vond het echt te goor voor woorden, sorry. ;)

• #1.312
Waar koop je dat?
Die BP van jou..Damn woman! :D

• #1.314
goji bessen.. Kan je online bestellen Maar ik heb ze op de markt gekocht bij de notenboer.. Moet je maar googlen.. Heel intressant! En dank je.. Ik ben daar echt blij mee dat die zo lekker gaat nu! Jaren mee bezig geweest! Haha een soort van..;)

Hoppetaaaaaa doet ze even!!! Die DB press!!!!! Haha gruwelijk!!! :D nette training girl!

Geen ervaring met die bessen. Als ze niet te kanen zijn dan misschien beter animo sups? :P

Sterk hoor.
Kan je wel beetje slapen met die pre workout?

PWO & le me gaan niet zo lekker samen. Mijn god: hartslag op standje veel te hoog en concentratie echt 0,0 :mad:

Dan lijk ik met recht een ADHDertje..:D
Draaierig en misselijk ook inderdaad..

haha en in bed lig je nog steeds te stuiteren zeker? Ken dat;)

Lekkere training en fijn om te horen dat mensen dat denken!
Ik heb hier thuis goji bessen `planten`in de tuin. Schijnt inderdaad een wonderbesje te zijn door alle verschillende animozuren. Je kan ze vers en gedroogd eten. Ik doe ze door de kwark of maak een fruitsalade met aardbei/kiwi en gooi ze daarbij. Vind ze niet super lekker maar smaakt went vanzelf en ergens doorheen proef je ze vrijwel niet.

• #1.320
Hoppetaaaaaa doet ze even!!! Die DB press!!!!! Haha gruwelijk!!! :D nette training girl!

Geen ervaring met die bessen. Als ze niet te kanen zijn dan misschien beter animo sups? :P
t ging mij er juist even om dat deze bessen echt super schijnen te zijn.. Buiten de animos om.. Thanks

Sterk hoor.
Kan je wel beetje slapen met die pre workout?
Ehm best lastig.. Ging vannacht wel iets beter maar toch even aankijken naar de rest van de week..

Lekkere training en fijn om te horen dat mensen dat denken!
Ik heb hier thuis goji bessen `planten`in de tuin. Schijnt inderdaad een wonderbesje te zijn door alle verschillende animozuren. Je kan ze vers en gedroogd eten. Ik doe ze door de kwark of maak een fruitsalade met aardbei/kiwi en gooi ze daarbij. Vind ze niet super lekker maar smaakt went vanzelf en ergens doorheen proef je ze vrijwel niet.
Ja dat dacht ik ook al.. Gewoon ergens door geen gooien.. Straks maar proberen.. Dank je en alle goeie berichten spraken mij wel aanm dus ach neus dicht en Ehh slikken;) Haha

Terug
Naar boven