Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank u, ik moet ook zeggen hij ging best lekker..
meestal een sec of 40 ofzo.. Maar door die noxi word ik ongeduldig.. Maar nooit langed als 1min.. Dat duurt mij gewoon te lang.. Ik moet er echt aan denken voldoend rust te houden Haha
Thanks..vanacht wel waardeloos geslapen Bah.. Maar goed.. Nieuwe dag nieuwe kansen..
hee jij ook rug schouders tegelijk? Zie je niet veel.. Wel lekker hè? ! En Ja daar werken we naar toe HahaLekkere training! Hier ook rug/schouders gehad + pre wo pill
Optrekken gaat goed, straks 8xBW![]()
Ja ging ook eigenlijk wel goed! Dank je
ik heb oudercursus.. Word latertje..aanraderklasse training weer Miss H. Mooi zo met die 5 reppers, zit er aan te denken om dat ook een tijdje te gaan doen.
word je nog sterker
en wederom bedankt
Hoe bedoel je de presses meer naar voren?? Ik zit recht met mijn rug tegen bankje aan..volgens mij kan je nog meer uit je shoulder presses halen als je ze meer naar voren zet
maar dan ben je denk ik geen voorstander van - netjes miss h - very strong
Ja, beste combo imo, afwisselend met spiergroepen starten, ene keer beginnen met rug.., andere keer schouders.

Ik heb het weleens een paar weken geprobeerd vol te houden met het eten ervan, maar ik vond het echt te goor voor woorden, sorry.![]()

t ging mij er juist even om dat deze bessen echt super schijnen te zijn.. Buiten de animos om.. ThanksHoppetaaaaaa doet ze even!!! Die DB press!!!!! Haha gruwelijk!!!nette training girl!
Geen ervaring met die bessen. Als ze niet te kanen zijn dan misschien beter animo sups?![]()
Ehm best lastig.. Ging vannacht wel iets beter maar toch even aankijken naar de rest van de week..Sterk hoor.
Kan je wel beetje slapen met die pre workout?
Ja dat dacht ik ook al.. Gewoon ergens door geen gooien.. Straks maar proberen.. Dank je en alle goeie berichten spraken mij wel aanm dus ach neus dicht en Ehh slikkenLekkere training en fijn om te horen dat mensen dat denken!
Ik heb hier thuis goji bessen `planten`in de tuin. Schijnt inderdaad een wonderbesje te zijn door alle verschillende animozuren. Je kan ze vers en gedroogd eten. Ik doe ze door de kwark of maak een fruitsalade met aardbei/kiwi en gooi ze daarbij. Vind ze niet super lekker maar smaakt went vanzelf en ergens doorheen proef je ze vrijwel niet.
Haha