Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
ja is ook miss wat weinig maar als ik meer eet..gebeurd er bar weinig..en dit gaat gewoon lekker en voel mij er lekker bij..mits ik mijn junkdag heb hahaha en tzelfde Bart!jeetje wat een trainingen, en je voeding ziet er ook goed uit. Mss wat weinig gezien je trainingsintensiteit maar goed dat voel je zelf het beste natuurlijk. Ik train en leef het beste op weinig voedsel, hoe meer ik moet eten hoe moeilijker ik het trainen vind. Paar dagen rust zullen je wel goed doen denk ik. hoe dan ook, wens je een prettig weekend en junkze alvast![]()

haha Says She

We hebben alleen maar sterke tantes tegenwoordig die Loggen!! Leuk..en dank u
Zou het kunnen helpen daar ik niet gek ben op dadels maar ik er gewoon lekker op train?? Mijn collega had ze een keer mee en dacht ach why not..gezond en bomvol kh's..maar lekker..mwahleuk om jouw voeding te zien, leerzaam. al snap ik niet hoe je maar 2 dadels kan eten, ik haal ze maar niet, want ik kan er niet van afblijven :-P
haha dat heb ik morgen..dat vreet ik mij smorgen al helemaal vol
Rest van de week kan ik mij goed inhouden gelukkigYeahhh bijna junkDAG.. croissantjes liggen alweer klaar hoor

Straks lekker mijn bedje opzoeken..dan heb ik ook ff geen honger meer..ik kan nl meestal wel slapen met honger..
En morgenavond lekker uit eten met mijn mannetje..onverwachts bood mijn moeder aan om op onze kleine jongen te passen

gewicht is per db)