XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Haha ja begrijp ik meis ;) Ben benieuwd!

je doet hem nu als 7e oef , je hebt dus al een hoop energie verspeeld - stel je voor je doet hem na je bor's en pull ups -

ik ken die bessen niet. Ja gaat echt als een speer jij, wat een trainingen. Zou je die zonder pre workout ook redden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.324
je doet hem nu als 7e oef , je hebt dus al een hoop energie verspeeld - stel je voor je doet hem na je bor's en pull ups -
oh zo bedoel je:) ja tuurlijk heb ik dan al een hoop kracht verloren..miss volgende week een keertje beginnen met schouders..let's have a look:)

ik ken die bessen niet. Ja gaat echt als een speer jij, wat een trainingen. Zou je die zonder pre workout ook redden?

Voordat ik die pre workout gebruikte ging ik ook al echt giga vooruit..dus ik denk dat ik t wel red ook zonder die pre workout..maar was eigenlijk van plan om volgende week ff geen Noxi te gebruiken ivm de sides;)
Ik zal straks mijn training posten eerst kleine jongen ff naar bed.
Mindset was vandaag niet optimaal en ook nog licht last van mijn rug met sldl..ik was vorige week vrijdag er licht doorheen gegaan..
Maar goed, al met al een goeie training..alleen liep iedereen mij voor de voeten hoogst irritant!:mad::o

• #1.326
Benen-biceps:

Sldl:
6x40kg
6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x70kg..bah voelde echt weer die steek in mijn rug..dus ff easy going.

Leg press: diepste stand
8x70kg
8x79kg
8x88kg
8x97kg
8x106kg

Squat:
6x40kg
6x50kg
6x56kg
6x60kg
6x70kg

Leg extension:
6x77kg
6x84kg
6x91kg
6x98kg
5x105kg ja hoor..hij gaat nu gewoon..2 plakken verwijderd van t hele pakketje..hahaha lijkt me zo leuk hé

Leg curl:
6x42kg
6x49kg
6x56kg
5x63kg
5x70kg :cool: blijf altijd hangen bij de 63kg..maar met een beetje verbeelding ging hij best lekker..lol

Kuiten staand in de smith:
5x15 met 60kg..auw auw auw branden daar word ik niet vrolijk van..of wel

Optrekken smal:
8xbw
8xbw
8xbw
7xbw
6xbw helemaal met kin boven mijn handen zeg maar..ja ging goed..even geen extra gewicht eraan gehangen maar meer reps gemaakt

rope curl (uiteindes helemaal naar buiten draaien)
3x8 met 25kg
2x8 met 30kg

biceps curl stangetje:
8x25kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg
8x35kg

Overhead bicep curl:
8x10kg
8x12kg
8x15kg
8x15kg
8x20kg ja toen zaten mijn armen wel aardig vol..

Ik vond t mooi voor vandaag..nu ik zo terug kijken was in mijn hoofd de training waardelozer dan dat ie was..
Merkte ook echt totally niks van de noxipro..geen tintelingen,focus or whatever..
In ieder geval..deze training zit er weer op.
Morgen rug-schouders samen met mijn ventje en dan lekker ff relaxen in de sauna..nu al zin in..ben echt moe:p

Heb je veel sides van noxi, ik merk zo weinig van dat spul jammer genoeg.

Beste training weer in ieder geval. Geniet er van morgen meid, ff lekker stomen:)

• #1.328
Ja..opgejaagd gevoel..tintelingen..net een soort kippenvel die even aanhoud en dan weer plots weg is..en dan paar minuten later weer opkomt..heel irritant!
Slecht slapen..

Tegenover staat: super lekkere focus en uithouding tijdens trainen..
Vandaag voelde ik trouwens helemaal niets..

Dank je Bart..met Maximize zelfde effect alleen geen tintelingen..maar die had ik als sample..miss volgende keer ooit bestellen

Die kuiten he, haha. ik sta altijd te foeteren als ik bij rep 25 ben..haha

Even een foto maken bij die extension: als alle plakken er aan hangen! ;)

• #1.330
25 reps? Ik vond 15 al heel wat..:( Haha.. En Ja als ik t hele pakkie pak.. Komt er foto! Lol..

Soms doe ik die 5x15 van jou, maar vaak 3x25 en dan 50/60kg.. Burnnnn

• #1.332
oh okee.. Nou ik denk niet dat ik zover kom.. Dit brandde echt zo erg.. Wel lekker maar toch.. Weet niet hoe snel ik er dan onder uit moet stappen.. Lol

Hoppa! Goede training weer!!!

Pak je voor iedere training noxi? Als je nu een paar dagen overslaat is de trigger misschien weer groter.

Gewenning treedt inderdaad op bij NO producten.

• #1.335
Hoppa! Goede training weer!!!

Pak je voor iedere training noxi? Als je nu een paar dagen overslaat is de trigger misschien weer groter.
nou.. Ik vind t niet erg.. Als de hele scherpe kantjes eraf gaan hoor.. Maar deze week nog 2x en volgende week even zonder.. Ff kijken naar de resultaten..

Gewenning treedt inderdaad op bij NO producten.
Ja..klopt maar ik ben net 1.5week bezig.. Maar vanwege mijn reactie hierop.. Toch volgende week een stop week.. Eens even kijken..

• #1.336
Lat pull down wide grip:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x56kg

Seated row:
6x35kg
6x42kg
6x49kg
6x56kg
5x56kg

Pull ups wide grip:
5x5 bw

Bor:
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x52,5kg
5x52,5kg

Straigt arm pull down:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg heerlijke oefening is dit toch

Shrugs in de hexbar:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg Yes..lekkkkkeeerr uitvoering goed,ik blij:cool:

Db shoulder press:
5x12kg
5x14kg
5x16kg
5x19,5kg
5x19,5kg wel even mijn man als spotter gevraagd..werd beetje zwaar..2de setje, maar ging uiteindelijk toch

Bent over side raises:
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg
8x9kg

Machine shoulder press:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
5x40kg
5x40kg bij de laatste set alleen even mijn man laten helpen eerste keer omhoog te tillen zeg maar..

Side lateral machine:
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg

Toen even lekker de sauna in geweest, heerlijk!
Weer een keer mijn voeding:

O:brinta met schep whey en magere melk

T: magere kwark,15gr walnoten,5aardbeien,gojibessen,appeltje

Trainen:tijdens en direct na een shake van peptopro

L:3 cracottes met 75gr zalm en huttenkase

A: stokbrood met tartaar (dit is onze enige broodmaaltijd van de week en zooooo lekker..

T: magere kwark en miss nog wat augurk erna denk ik..geen top combi maar als je honger hebt..is het al heel snel erg lekker

Morgenavond lekker massage..naja lekker..in ieder geval..goed voor de beentjes!!

Wow, wat een lekkere training weer miss! Gaat echt lekker hé laatste weken. Vooral je shrugs nice. Enige reden waarom je die met hexbar doet of vind je dat fijner? Was het te doen die gojibessen? Je voelt het gelijk hé die wonderbessen :p haha grapje hoor! Weeg je je brinta trouwens af of doe je het ongeveer? Verder lekker schoon voedingsschema, zit je nog steeds rond de 1500 kcal?

• #1.338
Shrugs in de hexbar voelt wat natuurlijker omdat je het gewicht echt aan de zijkant heb ipv dat je de barbell aan je voorkant hebt hangen..
Ik heb die gojibessen eerst laten wellen en ze toen in mijn kwark gegooid.,.zolang ik ze niet hoef te kauwen vallen ze best mee:)
Brinta weeg ik af..40gr en een schep whey.

Ja t gaat echt lekker laatste weken..finally..
Ik ga morgen als het niet zo druk is..vragen of mijn mannetje miss een filmpje van eea wil schieten:)

strong shrugs H:)

voeding en dan vooral die tartaar, hmmmmmmm nu heb ik honger!

• #1.340
Die tartaar is hemels..uitje,alfalfa,eitje..nomnomnom..

Terug
Naar boven