Mireille
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh zo bedoel jeje doet hem nu als 7e oef , je hebt dus al een hoop energie verspeeld - stel je voor je doet hem na je bor's en pull ups -
ja tuurlijk heb ik dan al een hoop kracht verloren..miss volgende week een keertje beginnen met schouders..let's have a look
ik ken die bessen niet. Ja gaat echt als een speer jij, wat een trainingen. Zou je die zonder pre workout ook redden?

blijf altijd hangen bij de 63kg..maar met een beetje verbeelding ging hij best lekker..lol
nou.. Ik vind t niet erg.. Als de hele scherpe kantjes eraf gaan hoor.. Maar deze week nog 2x en volgende week even zonder.. Ff kijken naar de resultaten..Hoppa! Goede training weer!!!
Pak je voor iedere training noxi? Als je nu een paar dagen overslaat is de trigger misschien weer groter.
Ja..klopt maar ik ben net 1.5week bezig.. Maar vanwege mijn reactie hierop.. Toch volgende week een stop week.. Eens even kijken..

haha grapje hoor! Weeg je je brinta trouwens af of doe je het ongeveer? Verder lekker schoon voedingsschema, zit je nog steeds rond de 1500 kcal?