grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
hahaha lol.. erhm sorry can't do thatyou'll have to train harder
![]()

PVD tja er zit niets anders op om dan maar proberen jou bij te houden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha lol.. erhm sorry can't do thatyou'll have to train harder
![]()

Voor echte lat activatie pak je hem best smal en palmen naar je toe.
Zo ben je een pak sterker (mede door je biceps) en heb je een grotere ROM.
Rug hollen en voeten naar achteren houden.
Wijd en bovenhands is imo beter geschikt voor je teres major, rear delts & rhombs
Ik heb ook een tijd lang zo gebencht, om heel eerlijk te zijn heb ik eigenlijk ook nooit last van mijn schouders gekregen. Echter merk ik het wel goed dat als ik nu zwaarder ga en ik uit mijn techniek val (dus weer meer guilotine press) het vrij snel in mijn schouders pijn gaat doen. Helemaal met overload (slingshot). Maar als je totaal geen last ondervindt zou ik lekker zo blijven drukken![]()

PVD tja er zit niets anders op om dan maar proberen jou bij te houden![]()

dank dankStrakke video's. En wat een gewichten pak je zeg, respect.
en welkom..volgens mij nog niet eerder in mijn log gezien..Onderhands en smal doe ik m voor mijn biceps, en bovenhands wijd voor mijn latsIk ga met mack mee, voel hem wijd/bovenhands veel beter in Lats, onderhands/smal juist rhomboids en onderkant traps.., maargoed, ieder lichaam werkt weer anders..
works just fine for me

......dank danken welkom..volgens mij nog niet eerder in mijn log gezien.....

Okee dan..ik heb vandaag best wel veel pessimisten gehoord vandaag..maar Ned gaat t gewoon flikken toch!hoppa, klasse bezig geweest weer dame! Uiteraard gaan we winnen! Gewoon omdat het moet![]()
Gezellie, en leren??Klopt maar neem wel een abotje. Gewoon om van je te leren.![]()
..maar bedankt voor t compliment hoor..
Dank je, ja heerlijk vind ik tGoede training, en ja: biceps voel je ook met smal optrekken!

Nee eigenlijk niet..soms heb ik last van mijn elleboog maar dat is dan weer door db flyes gekomen(die heb ik dus ook vervangen door cable flyes) en dan heb ik zeker last met dippen..Die dips van jou zijn ook lekker. Ik krijg soms last van mijn schouders, daarom neem ik ze eigenlijk niet standdaard mee.
Heb jij nooit last?

Dips zijn idd ook heerlijk na een borst training om je borst goed vol te knallen!
(helaas kan ik ze hier thuis niet doen..)
http://wbff.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=5 Miss H. Doe je mee? Mooi doel om naartoe te knallen..

ja zekers..balen dat je ze niet kan doen dan..Dips zijn idd ook heerlijk na een borst training om je borst goed vol te knallen!
(helaas kan ik ze hier thuis niet doen..)
goed bezig dus ook John+ je word er sterk van - goeie oef - tijdje links laten liggen - nu alweer een poosje mee aan het werk

nope mij niet gezien..ben geen stage-materialhttp://wbff.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=5 Miss H. Doe je mee? Mooi doel om naartoe te knallen..

Haha leuk wel, maar helaas...

dank je