AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Die appeltaart is voor morgen hè, dan is het pas zaterdag, sprak zij die net een bossche bol uit Den Bosch achter haar kiezen heeft :P

Maare, goeie training weer, sterk die benen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Lekker hoor!

Verhoog je elke week je squats (progressief)? Bewust eerst de stiff legged en dan pas de squat gedaan?
dank je.. Nah niet perse gebrand op het verhogen van mijn squats..maar heel lang niet gedaan dus wel lekker dat mijn gewichten
beetje omhoog gaan;).. Waarom ik eerst de sldl doe.. Omdat ik die t zwaarst vind..
Pff dikke. gewichten ben er nog een beetje van in de war.
niet in de war zijn hoor.. Gewoon regelmatig in mijn log spieken dan raak je er aan gewend..:D

Lol, idd, alles vliegt hier omhoog in dit logje, behalve dr BF +)

• #1.464
Die appeltaart is voor morgen hè, dan is het pas zaterdag, sprak zij die net een bossche bol uit Den Bosch achter haar kiezen heeft :P

Maare, goeie training weer, sterk die benen :)
Haha Ja appeltaart is zeker voor morgen maar als ik m morgen nog moet bakken.. Kost mij teveel tijd en nu kunnen we morgen zo toeslaan! Als we met de honden hebben gelopen.. Dank je.. Bossche bol ook jammie!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 21:04 ----------

Lol, idd, alles vliegt hier omhoog in dit logje, behalve dr BF +)
is ook wel s anders geweest maar ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben:D iedere keer denk ik.. Nu zal ik wel aan mijn tax zitten maar regelmatig kan ik dan toch weer zwaarder. Ik denk nu trouwens dat mijn bf beetje hetzelfde blijft hoor.. Ach.. We gaan straks in elk geval strak in t pak op vakantie! Is ook wel s anders geweest.. Lol

wij zijn niet normaal big h, we zien er toch ook niet normaal uit? :D

Lekker bezig geweest wEer!

Ohhwwww, ik ben ZO jaloers op je beentrainingen..*nog even nog even*

Resepct voor je toewijding. Klasse beentraining weer ook. Ik merk zelf wel dat als ik goed eet de trainingen ook meer voldoening geven. Vaak als ik junk dan heb ik het idee dat ik train om te kunnen junken :roflol:

Junkze vandaag!

• #1.468
wij zijn niet normaal big h, we zien er toch ook niet normaal uit? :D

Lekker bezig geweest wEer!
haha het schijnt zo:p

Ohhwwww, ik ben ZO jaloers op je beentrainingen..*nog even nog even*
komt goed:cool:

Resepct voor je toewijding. Klasse beentraining weer ook. Ik merk zelf wel dat als ik goed eet de trainingen ook meer voldoening geven. Vaak als ik junk dan heb ik het idee dat ik train om te kunnen junken :roflol:

Junkze vandaag!
dank je wel, ik het een spierpijn niet normaal meer..hahaha
en mijn eerste junkmaaltijd zit er al in..mjammie heerlijk zón ontbijt:D

Wat was je ontbijt dan?

• #1.470
1 croissantje, 1boterham met boerenmetworst, 1tje met duopenotti en nog een halve met vlokken..heerlijk even geen brinta;)

Je moet ook ipv brinta bambix eten. veel lekkerder;)

• #1.472
hmm t blijft een beetje hetelfde goedje.. bambix heb ik ook al een keer in huis gehad maar vond brinta toch wat beter:P

Ook bambix rijstebloem vanille?

Iets beter (gluten enzo)

Haha Ja appeltaart is zeker voor morgen maar als ik m morgen nog moet bakken.. Kost mij teveel tijd en nu kunnen we morgen zo toeslaan! Als we met de honden hebben gelopen.. Dank je.. Bossche bol ook jammie!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 21:04 ----------

is ook wel s anders geweest maar ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben:D iedere keer denk ik.. Nu zal ik wel aan mijn tax zitten maar regelmatig kan ik dan toch weer zwaarder. Ik denk nu trouwens dat mijn bf beetje hetzelfde blijft hoor.. Ach.. We gaan straks in elk geval strak in t pak op vakantie! Is ook wel s anders geweest.. Lol

Oh, lekker! Waar ga je?
Jaaaa, hier is het ook wel eens anders geweest, schaam me dood als ik er aan terug denk, hehe..

Weer lekkere been training. Genoten van je appeltaart?

:D

• #1.479
Oh, lekker! Waar ga je?
Jaaaa, hier is het ook wel eens anders geweest, schaam me dood als ik er aan terug denk, hehe..
Italie naar t Comomeer, eigen bootje mee..heerlijk gewoon:cool:

Denk dat tie heerlijk gesmaakt heeft en de rest van de junkfood ook :D

Ja klopt, je voelt je alleen wel weer totally out of shape after;)
Maar goed..ook daar komen we wel weer overheen..

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 18:16 ----------

Weer lekkere been training. Genoten van je appeltaart?

:D
heerlijk gewoon..*zucht* het is alweer gedaan met de pret:rolleyes:

No pain, no gain H ;)

Terug
Naar boven