Fitness Seller

LOG: Miss H..

Ik weet ook nog niet of ik meedoe. Het stage gedoe is nog al een 'dingetje' inderdaad..

Dames tillen vandaag de dag ook gewoon 100kg los van de grond, FTW :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Ik weet ook nog niet of ik meedoe. Het stage gedoe is nog al een 'dingetje' inderdaad..
een best groot dingetje eigenlijk:) als ik nog een keer het podium opga is het op duo te poseren met mijn man samen:)

Dames tillen vandaag de dag ook gewoon 100kg los van de grond, FTW :cool:
Ja we moeten jullie beetje bijhouden toch;)

tjeez die shrugs zijn aardig insane zie ik net pas. Hoe zit nou met jou en wedstrijden? je hebt ze wel gedaan maar doet ze niet meer?
Ja ik heb aan de Nk(ybf) en de Jbc(nbbf) meegedaan..maar zodra ik mezelf iets ga opleggen word het een stuk minder..en ben zo lang bezig om mijn lijf weer op de rit te krijgen na een wedstrijd..dat ik het er nu "nog" niet voor over heb.. who knows:)

Straks naar de Gym voor beentjes..pff ik moet nog echt ff wakker worden..:o

een best groot dingetje eigenlijk:) als ik nog een keer het podium opga is het op duo te poseren met mijn man samen:)

Ja, daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.
Ik vind de voorbereiding, poseren leren etc. allemaal leuk. Maar ik sta nog in dubio of ik het ook wel zo leuk vind om vol opsmuk op een podium te staan dralen. :o

• #1.445
Voorbereiding is niet leuk..
3mnd lang zeer strikte voeding..koolvis,droge rijst, tonijn zonder toevoegingen. broccoli dag in dag uit..laatste weken zoutloos..geen sausjes, geen misstap permiteren..trust me..echt wedstrijdvoorbereiding is niet leuk..
Nu kan je nog als je echt heel erg honger/trek hebt eventueel wat nemen..dan mag dat niet en ga je met honger naar bed..dat 3 mnd lang..
Geen brood..(dat eet ik nu ook amper maar tis toch anders..)

En je traint hartstikke zwaar en toch sta je dan in een klasse waar je leuke hakjes,oorbellen,haartjes leuk gedaan, erg belangerijk zijn..want tja het moet tenslotte vrouwelijk blijven, nietwaar..
Alsof bankdrukken etc etc vrouwelijk is.. het is af en toe meer een modecontest dan een wedstrijd waar je beoordeelt woord op je fysiek..das wel jammer..
Maar ligt er denk ik ook aan welke bond je staat..

lekker he koolvis? haha net alsof je aarde eet

• #1.447
Hmm aarde heb ik nog nooit gegeten maar het is allebei niet naar binnen te proppen..blegh..ja met een lekkere saus erover:)
Maar zo in de Pemspray?? Yuckkkkk

ik heb vroeger hele emmers met aarde gegeten:D

hoe zit het nou met de goij-bessen , heb je ze nog besteld

haha wat jij in je wedstrijd voorbereiding doet heb ik afgelopen zomer 3 maanden lang gedaan. Elke dag 2x per dag pangafilet + rijst + broccoli zonder iets erbij.

keek altijd elke vrijdag uit naar mcdonalds

• #1.451
ik heb vroeger hele emmers met aarde gegeten:D
Oh aha.. Dan snap ik t.. Lol

hoe zit het nou met de goij-bessen , heb je ze nog besteld
Ja ik doe ze smorgens door mijn kwark.. Eerst even wellen en dan gaat t wel.. Lekker niet echt maar ze schijnen echt super gezond te zijn dus ach..

haha wat jij in je wedstrijd voorbereiding doet heb ik afgelopen zomer 3 maanden lang gedaan. Elke dag 2x per dag pangafilet + rijst + broccoli zonder iets erbij.

keek altijd elke vrijdag uit naar mcdonalds
Ja wat een lol.. Wij eten momenteel ook heel schoon maar niet zo erg als dat. Ik kijk overigens heel erg uit naar morgen.. Junkdag! Ik post straks mijn training,hij was super maar ben ook super kapot dus ik ga eerst even tukken;)

Alle redenen waarom ik nooit wedstrijden zal doen zijn hier te lezen :roflol:

pff luie hollanders meteen slapen na trainen

• #1.454
@Bart begint t niet te kriebelen juist? Haha enne Suwardi.. Je weet in rust herstel je.. En dat neem ik als t even kan graag ter harte:D

ik wil ook slapen!
Ben ik voor gemaakt :cool:

Ik vind het knap, ik denk dat ik het gewoon niet belangrijk genoeg vind om al dat lekkers er voor te laten...

ik heb gekeken wat er in zit - veel goeds -
notenbar , ik zit er wel aan te denken

• #1.458
ik wil ook slapen!
Ben ik voor gemaakt :cool:
lekker hoor zo'n middagslaapje hahaha:cool: word je groot en sterk van:D

Ik vind het knap, ik denk dat ik het gewoon niet belangrijk genoeg vind om al dat lekkers er voor te laten...
pff soms vraag ik mij wel s af..ben ik wel helemaal normaal??? maar tis nou eenmaal mijn leefstijl en ik moet zeggen..ik voel mij er momenteel best goed bij..zal straks ook wel weer een periode zijn waarop ik even de teugels laat vieren maar hey..de zomer komt er "nog "aan..tenminste dat mag ik hopen:D

ik heb gekeken wat er in zit - veel goeds -
notenbar , ik zit er wel aan te denken
Je kan t altijd even proberen..ze proeven beetje muffig,zurig ofzo..ik weet niet..beetje lastig te omschrijven..maar één ding is zeker..tis goed voor je:)

Vandaag benen en biceps getraind..man wat ben ik kapot zeg..

Sldl:
6x60kg
6x70kg
6x75kg
6x80kg
6x85kg

Squat:
6x60kg
6x65kg
6x70kg
6x76kg
6x80kg, begint weer te komen.. gewoon par

Leg extension:
8x77kg
8x84kg
8x91kg
6x98kg
5x105kg

Leg curl:
8x42kg
8x49kg
6x56kg
6x63kg
6x63kg

walking lunges (voor t eerst weer sinds een jaar ofzo..pijnlijk)
5x16 met 2x12kg db

Kuiten in de smith/ optrekken smal biceps
5x15 met 60kg en tussendoor steeds optrekken 5x8 bw ging soepel

Ez bar curl:
5x17kg
5x23kg
5x25,5
5x27kg
3x27kg

multi station bicep curl stangetje:
8x15kg
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x30kg bijna achter elkaar door, kreeg steeds moeilijker mijn armen omhoog:o

Toen nog even overhead curl om ze even vol te maken..
6x10kg
6x10kg
6x12kg
6x15kg
3x15kg..ging echt niet meer..

nu staat lekker de appeltaart in de oven voor morgen(die geur is echt te erg )..mjammie..mag ik al junken??:p

Lekker hoor!

Verhoog je elke week je squats (progressief)? Bewust eerst de stiff legged en dan pas de squat gedaan?

Pff dikke. gewichten ben er nog een beetje van in de war.

Terug
Naar boven