Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een best groot dingetje eigenlijkIk weet ook nog niet of ik meedoe. Het stage gedoe is nog al een 'dingetje' inderdaad..
als ik nog een keer het podium opga is het op duo te poseren met mijn man samen
Ja we moeten jullie beetje bijhouden tochDames tillen vandaag de dag ook gewoon 100kg los van de grond, FTW![]()

Ja ik heb aan de Nk(ybf) en de Jbc(nbbf) meegedaan..maar zodra ik mezelf iets ga opleggen word het een stuk minder..en ben zo lang bezig om mijn lijf weer op de rit te krijgen na een wedstrijd..dat ik het er nu "nog" niet voor over heb.. who knowstjeez die shrugs zijn aardig insane zie ik net pas. Hoe zit nou met jou en wedstrijden? je hebt ze wel gedaan maar doet ze niet meer?

een best groot dingetje eigenlijkals ik nog een keer het podium opga is het op duo te poseren met mijn man samen
![]()

Oh aha.. Dan snap ik t.. Lol
Ja ik doe ze smorgens door mijn kwark.. Eerst even wellen en dan gaat t wel.. Lekker niet echt maar ze schijnen echt super gezond te zijn dus ach..hoe zit het nou met de goij-bessen , heb je ze nog besteld
Ja wat een lol.. Wij eten momenteel ook heel schoon maar niet zo erg als dat. Ik kijk overigens heel erg uit naar morgen.. Junkdag! Ik post straks mijn training,hij was super maar ben ook super kapot dus ik ga eerst even tukkenhaha wat jij in je wedstrijd voorbereiding doet heb ik afgelopen zomer 3 maanden lang gedaan. Elke dag 2x per dag pangafilet + rijst + broccoli zonder iets erbij.
keek altijd elke vrijdag uit naar mcdonalds

lekker hoor zo'n middagslaapje hahaha
word je groot en sterk van
pff soms vraag ik mij wel s af..ben ik wel helemaal normaalIk vind het knap, ik denk dat ik het gewoon niet belangrijk genoeg vind om al dat lekkers er voor te laten...
maar tis nou eenmaal mijn leefstijl en ik moet zeggen..ik voel mij er momenteel best goed bij..zal straks ook wel weer een periode zijn waarop ik even de teugels laat vieren maar hey..de zomer komt er "nog "aan..tenminste dat mag ik hopen
Je kan t altijd even proberen..ze proeven beetje muffig,zurig ofzo..ik weet niet..beetje lastig te omschrijven..maar één ding is zeker..tis goed voor jeik heb gekeken wat er in zit - veel goeds -
notenbar , ik zit er wel aan te denken