XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Als het makkelijk was zag elke man eruit als Phil Heath & elke vrouw als Larissa Reis (helaas is dat niet zo:p)

Italie naar t Comomeer, eigen bootje mee..heerlijk gewoon:cool:

Ja klopt, je voelt je alleen wel weer totally out of shape after;)
Maar goed..ook daar komen we wel weer overheen..

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 18:16 ----------

heerlijk gewoon..*zucht* het is alweer gedaan met de pret:rolleyes:

Ah, zalig.., doet me denken aan vroeger..; aan het gardameer waterskien..
Enjoy!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
Als het makkelijk was zag elke man eruit als Phil Heath & elke vrouw als Larissa Reis (helaas is dat niet zo:p)
tja idd ..helaas pindakaas..

Ah, zalig.., doet me denken aan vroeger..; aan het gardameer waterskien..
Enjoy!
Ja heerlijk, we hebben ook lekker een wakeboard-tower erop dusss waterskieen en boarden gaat goed komen;)

Vandaag borst-tri:

Bench press:
6x50kg
6x52.5kg
6x55kg
6x57,5kg
5x60kg

Incline bench press:
5x40kg
5x44kg
5x46,5kg
5x50kg
4x50kg

Incline db press
6x16kg
6x19,5kg
6x22kg
6x24kg
6x24kg

cable fly halve press:machine stand 1t/m20
8xstnd 3
8xstnd 4
8xstnd 4
6xstnd 5
6xstnd 5

Db pull overs:
6x14kg
6x16kg
6x16kg
6x16kg
6x16kg

Triceps extension multi station met stangetje:(overbrenging 2 katrollen)
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x52kg

Triceps rope extension:
8x20kg
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg

One arm cable extension:
8x10kg
8x10kg
8x12kg
8x15kg
8x15kg

Toen nog dippen tussen dipbars..als laatste oefening maar hij ging nog best aardig:)

extra weighted dips:
8xbw+2,5kg
8xbw+5kg
8xbw+7,5kg
8xbw+10kg
8xbw+10kg

Gewoon lekker getraind, gister ook nog lekker ff gesnaaid..:o gewoon omdat ik er zin in had en omdat het kan;)
Ik ga pas over 6weken naar Italie dus ik heb nog ff..
Vandaag weer strikte voeding.

Morgen rug-schouders..lekker hoor!

Kijk jij hebt een goed weekend gehad :) Super dips aan het eind zeg, pfff.

Lekker toch een keer zon weekendje, zolang je niet erin blijft hangen, is er niks mis mee! Gebeurt toch niet snel bij jou denk ik :D.

Lekker zoveel oefeningen voor triceps achter borst training aan.

Woow wat een getallen bij jou zeg. Goed hoor. Ben onder de indruk.

• #1.489
Lekker toch een keer zon weekendje, zolang je niet erin blijft hangen, is er niks mis mee! Gebeurt toch niet snel bij jou denk ik :D.

Lekker zoveel oefeningen voor triceps achter borst training aan.
Ja soms ben ik dat zelf opgelegde regiem zo zat..en dat was dus gister..maar de dag daarna ben ik dat ook weer zat en pik ik mijn normale voeding weer op;) Thnksss

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 20:10 ----------

Woow wat een getallen bij jou zeg. Goed hoor. Ben onder de indruk.

Hihihi dank je Ron:p

Die bench van jou makes me look stupid!

Strak weer dame.

'Even' dippen ook nog. Nice.

• #1.491
Die bench van jou makes me look stupid!

Strak weer dame.

'Even' dippen ook nog. Nice.
you think;).. Dat valt reuze mee dacht ik zo.. Trouwens ik heb maanden geen groei mee gemaakt met benchen.. En nu gelukkig wel.. Maar heeft lang geduurd.. Nu geniet ik er ook heel erg van.. I agree:). Maar zoals ik al zei.. Jij bent ook zeer sterk tante..
En dat dippen.. Viel mij ook reuze mee.. Heerlijk

Je pakt nooit incline als 1e?

• #1.493
soms als de gewone bench bezet is wel.. Maar mijn bovenkant borst is best wel ok.. Dus om echt te beginnen met Incline.. Zie ik niet echt groot voordeel in.. Maar soms doe ik t wel..

soms als de gewone bench bezet is wel.. Maar mijn bovenkant borst is best wel ok.. Dus om echt te beginnen met Incline.. Zie ik niet echt groot voordeel in.. Maar soms doe ik t wel..
Ik zie het ook niet. Ik heb liever meer kracht op mijn BP dan mij eerst te vermoeien met incline.
Bovenkant borst begint bij mij helemaal af te tekenen, incl. zigzag streepje net boven mijn borsten. Best cool :cool:

• #1.496
okee.. Snap ik Mack;) maar bij mij hoeft mijn borst niet daar al te beginnen hoor.. Ik blijf wel een vrouwtje.. Haha en om daar de prioriteit neer te leggen.. Vind ik eigenlijk niet nodig.. Aftekeningduidelijk zichtbaar en Definitie ook dus ach.. T gaat wel lekker eigenlijk Haha..nu lekker aan mijn brinta.. En tegelijkertijd op dbb Zitten.. Pff verslaafd.. Lol

Hier ook zo'n mega BP :) net als bij Nitwit
Gezellie, zitten we samen aan de brinta :)

okee.. Snap ik Mack;) maar bij mij hoeft mijn borst niet daar al te beginnen hoor.. Ik blijf wel een vrouwtje.. Haha en om daar de prioriteit neer te leggen.. Vind ik eigenlijk niet nodig.. Aftekeningduidelijk zichtbaar en Definitie ook dus ach.. T gaat wel lekker eigenlijk Haha..nu lekker aan mijn brinta.. En tegelijkertijd op dbb Zitten.. Pff verslaafd.. Lol

Heerlijk om je dag zo te starten als dbb-junkie zijnde toch? :D
(helaas moet ik nog ff wachten met ontbijt)

nice hard work

Hahaha ik kijk altijd op mijn werk even. Is gewoon leuk om sommige mensen te volgen en gevogt te worden toch.
Beetje kennis opdoen en complimenten krijgen, daar groei je toch ook van. :)

Terug
Naar boven