Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Dat moge duidelijk zijn...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Italie naar t Comomeer, eigen bootje mee..heerlijk gewoon
Ja klopt, je voelt je alleen wel weer totally out of shape after
Maar goed..ook daar komen we wel weer overheen..
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 18:16 ----------
heerlijk gewoon..*zucht* het is alweer gedaan met de pret![]()
tja idd ..helaas pindakaas..Als het makkelijk was zag elke man eruit als Phil Heath & elke vrouw als Larissa Reis (helaas is dat niet zo)
Ja heerlijk, we hebben ook lekker een wakeboard-tower erop dusss waterskieen en boarden gaat goed komenAh, zalig.., doet me denken aan vroeger..; aan het gardameer waterskien..
Enjoy!

overbrenging 2 katrollen)
gewoon omdat ik er zin in had en omdat het kan
Kijk jij hebt een goed weekend gehadSuper dips aan het eind zeg, pfff.
ja het verbaasde mij eerlijk gezegd nog dat die dips lukte

Ja soms ben ik dat zelf opgelegde regiem zo zat..en dat was dus gister..maar de dag daarna ben ik dat ook weer zat en pik ik mijn normale voeding weer opLekker toch een keer zon weekendje, zolang je niet erin blijft hangen, is er niks mis mee! Gebeurt toch niet snel bij jou denk ik.
Lekker zoveel oefeningen voor triceps achter borst training aan.
ThnksssWoow wat een getallen bij jou zeg. Goed hoor. Ben onder de indruk.

you thinkDie bench van jou makes me look stupid!
Strak weer dame.
'Even' dippen ook nog. Nice.
.. Dat valt reuze mee dacht ik zo.. Trouwens ik heb maanden geen groei mee gemaakt met benchen.. En nu gelukkig wel.. Maar heeft lang geduurd.. Nu geniet ik er ook heel erg van.. I agree
. Maar zoals ik al zei.. Jij bent ook zeer sterk tante..Ik zie het ook niet. Ik heb liever meer kracht op mijn BP dan mij eerst te vermoeien met incline.soms als de gewone bench bezet is wel.. Maar mijn bovenkant borst is best wel ok.. Dus om echt te beginnen met Incline.. Zie ik niet echt groot voordeel in.. Maar soms doe ik t wel..

maar bij mij hoeft mijn borst niet daar al te beginnen hoor.. Ik blijf wel een vrouwtje.. Haha en om daar de prioriteit neer te leggen.. Vind ik eigenlijk niet nodig.. Aftekeningduidelijk zichtbaar en Definitie ook dus ach.. T gaat wel lekker eigenlijk Haha..nu lekker aan mijn brinta.. En tegelijkertijd op dbb Zitten.. Pff verslaafd.. Lolokee.. Snap ik Mackmaar bij mij hoeft mijn borst niet daar al te beginnen hoor.. Ik blijf wel een vrouwtje.. Haha en om daar de prioriteit neer te leggen.. Vind ik eigenlijk niet nodig.. Aftekeningduidelijk zichtbaar en Definitie ook dus ach.. T gaat wel lekker eigenlijk Haha..nu lekker aan mijn brinta.. En tegelijkertijd op dbb Zitten.. Pff verslaafd.. Lol

okee.. Snap ik Mackmaar bij mij hoeft mijn borst niet daar al te beginnen hoor.. Ik blijf wel een vrouwtje.. Haha en om daar de prioriteit neer te leggen.. Vind ik eigenlijk niet nodig.. Aftekeningduidelijk zichtbaar en Definitie ook dus ach.. T gaat wel lekker eigenlijk Haha..nu lekker aan mijn brinta.. En tegelijkertijd op dbb Zitten.. Pff verslaafd.. Lol