AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Hahaha ik kijk altijd op mijn werk even. Is gewoon leuk om sommige mensen te volgen en gevogt te worden toch.
Beetje kennis opdoen en complimenten krijgen, daar groei je toch ook van. :)
Ben ik helemaal met je eens Ron;)

dank u, vandaag ook weer een super lekkere training neergezet:p

Rug-schouders

Bor:
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x52,5kg
5x55kg:cool: ging lekker

Pull ups wide grip:
5xbw
5xbw
4xbw
5xbw
4xbw

Seated row wide:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x49kg eigenlijk wel heel lekker..normaal doe ik deze met triangeltje, nu met wijde stang, was zwaar, dus lekker

Row met je kont op de grond;)
6x45kg
6x50kg
6x55kg
6x60kg
6x65kg extra weight op mijn buik,anders blijf ik niet op de grond;)

Straight arm pull down (2 katrollen)
10x40kg
10x45kg
10x50kg
10x55kg
8x60kg hell yeah..:cool:

MP;
5x27kg
5x33kg
5x35,5kg
5x37kg
3x39,5kg ging goed, en 2x39,5 uitvoering sucks but still it was pr:cool:

Shrugs: met hexbar dus eerst liften vanaf grond..
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg
8x105kg:cool: and again.. maar die straps zorgen wel voor leuke versieringen op mijn pols..auwie..:o ach..no pain no gain hé Mack:p

Db shoulder press zonder rugleuning:
6x12kg
6x14kg
6x14kg
6x16kg
6x16kg

Bent over side raise:
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg
8x9kg

Side lateral machine:
6x25kg
6x30kg
6x35kg
6x37kg:cool:
5x39kg:cool:

Yup, dit was weer een heerlijke training..en in t begin had ik mwah mwah zin..maar t werd steeds beter;)

Lekker bezig buffel.
De straps staan bij mij ook altijd nog uren in me hand.
Is het bewijs van hard work ;)

• #1.503
Lekker bezig buffel.
De straps staan bij mij ook altijd nog uren in me hand.
Is het bewijs van hard work ;)

Tja..je hebt helemaal gelijk:) stoere armband:cool:
Bij mij zie je de aftekening nog dagen..soms uitstorting..soms gewoon schaafwondje..oh well:rolleyes:

• #1.507
ach je bent te lief Rob;) Haha

Woow :eek: wat een getallen reeks weer zeg. Jij gaat echt hard en zwaar.
Hoe de jij je BOR? 90 graden of ergens tussen de 45 en 60 graden in?
En dan die ROW. Pak je die niet horizontaal dan, omdat je jezelf omhoog trekt?

En je pullups, daar wordt ik altijd zo jaloers op. Ik red net 2 a 3 en dan ben ik echt op. :o
Ik moet dan wel 92kg omhoog trekken, maar goed. Doe het soms met assisted weight.

• #1.509
Woow :eek: wat een getallen reeks weer zeg. Jij gaat echt hard en zwaar.
Hoe de jij je BOR? 90 graden of ergens tussen de 45 en 60 graden in?
En dan die ROW. Pak je die niet horizontaal dan, omdat je jezelf omhoog trekt?

En je pullups, daar wordt ik altijd zo jaloers op. Ik red net 2 a 3 en dan ben ik echt op. :o
Ik moet dan wel 92kg omhoog trekken, maar goed. Doe het soms met assisted weight.
dank voor de complimenten.. Ehm de Bor die probeer ik altijd wel 90gr te pakken hoor.. Alleen laatste setje haal ik t miss net niet.. De seated row doe ik horizontaal maar die andere dan zet ik mijn voeten tegen de multi station aan en zak ik met mijn billen tot aan de grond en trek ik van boven naar schuin beneden.. Maar zodra ik bij de 60kg aankom word t iets te zwaar en ga ik zelf meer omhoog dus vandaar extra gewicht op mijn buik Haha. En de pull ups deed ik ook assiste todat mijn man echt bleef hameren dat het beter was om hem Zoieso los te doen en dat de uitvoering steeds beter zou worden.. En dat is ook zo.. Maar ook niet altijd hoor.. De ene keer toch moeier als de andere.. Vanmiddag weer benen en biceps.. Lekker aux

Hhaha, ja dat omhoogkomen zodra je met zwaarder gewicht aan de gang gaat..herkenbaar.

Ik heb het ook bij de face pull. Die doe ik staand maar als ik richting de 27kg ga (=voorlopige max) schiet ik zo gemakkelijk voorover als ik mijn voet nergens tegen kan zetten. Irritaaaaaaaannnnt..

Nice MP! Doe je ook wel eens de variant in je nek (neckpress) ?

Jou BOR en MP is sterker dan de beach boys bij mij in de gym :roflol: facking nice is dat!!!

• #1.513
Hhaha, ja dat omhoogkomen zodra je met zwaarder gewicht aan de gang gaat..herkenbaar.

Ik heb het ook bij de face pull. Die doe ik staand maar als ik richting de 27kg ga (=voorlopige max) schiet ik zo gemakkelijk voorover als ik mijn voet nergens tegen kan zetten. Irritaaaaaaaannnnt..
Haha.. Ach t heeft wel wat toch ..

Nice MP! Doe je ook wel eens de variant in je nek (neckpress) ?
nee geen lekkere houding. Hele verkeerde spanning op mijn nek dus liever front..

Jou BOR en MP is sterker dan de beach boys bij mij in de gym :roflol: facking nice is dat!!!
cool.. Altijd leuk Haha

• #1.515
weet wat je zegt he.. p*ssy.. Ik vind t zonde om minder gewicht te pakken door gripverlies..maar ik ben wel een p*ssy.. Teminste.. Ik heb er één.. Lol

Die shrugs,woow!
Lekker 'p*ssy' zijn met straps, vrouwen mogen wel beetje p*ssy zijn haha :p

Straps is p*ssy?
Nee hoor, wil me niet druk maken om me grip.

straps = zwaarder = meer spieren

goede gewichten weer hoor.

• #1.519
Die shrugs,woow!
Lekker 'p*ssy' zijn met straps, vrouwen mogen wel beetje p*ssy zijn haha :p
Straps= p*ssy?? yeah right..don't think so:cool: 105kg shrugs krijg ik niet van de grond af zonder straps.. Maar dank je Feedback;)

Straps is p*ssy?
Nee hoor, wil me niet druk maken om me grip.
;)

straps = zwaarder = meer spieren

goede gewichten weer hoor.
kijk..er zijn er meer die er hetzelfde over denken Mack;) Thnks Suwardi:cool:

Vandaag echt een k*tdag gehad..voelde me niet lekker in mijn vel..mijn gewicht gaat op miraculeuze wijze ineens omhoog..abs zijn wat minder hard, en daar heb ik flink de p over in:mad:
Dan doe je er verdomme zoveel voor qua eten, word t opeens minder ipv beter..
Waarschijnlijk met een maandelijks ding te maken..pffffffffffff
But i don't like it..so ik ga straks lekker een zelfgemaakte lasagna eten..gewoon omdat ik t ff zat ben..

Wel getraind, ging voor mijn gevoel ook klote..
Maar die post ik later nog..mijn eten is bijna klaar:meal:

Dat moelijke gedoe ook wat ik mezelf opleg..ik word er af en toe echt schijtziek van..en helemaal als je netjes als lunch broccoli en vis eet, geen brood 6dgn in de week, geen frisdranken, geen snoep etc..en dan ineens je lichaam niet laat zien waarvan je wil dat ie het wel laat zien=verbetering.. zo hehehe dat lucht op..:p:who:except me..

Goedzo, schrijf die zooi maar van je af. Je weet zelf denk ik het beste dat je na die maandelijkse onzin weer gewoon bent zoals je voor die periode was, mss nog wel beter. I dont know...

Ik denk btw ook zo over straps hoor, fack grip. Ben geen PLer.

Terug
Naar boven