MuscleMeat

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Goedzo, schrijf die zooi maar van je af. Je weet zelf denk ik het beste dat je na die maandelijkse onzin weer gewoon bent zoals je voor die periode was, mss nog wel beter. I dont know...

Ik denk btw ook zo over straps hoor, fack grip. Ben geen PLer.

Thanks Bart;)
En idd..fack grip;)..:exactly:

• #1.522
Vandaag benen, ik had geen klote zin..maar ja..toch maar wel gegaan:

Squat:
6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x76kg
6x80kg

Sldl:
6x60kg
6x70kg
6x80kg
6x80kg
6x80kg

Walking lunges:
3x16 met 12kg per hand

Leg extension:
6x77kg
6x84kg
6x91kg
6x98kg
5x105kg

Supersetje legpress (voeten hoog) versus kuiten op de legpress:
5x8 met 70kg / 5x12 met 70kg ik ging helemaal stuk zeg op dit gewicht..
was wel snel klaar..lol

Optrekken smal:
8xbw
4x6 bw+3kg extra aan mijn riem gehangen

rope extension:
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg

overhead bicep curl:
8x10kg
8x12kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg per arm om en om

cc curl:
8x8kg
8x9kg
8x9kg

Liep voor mijn gevoel gewoon helemaal niet, terwijl als ik het zo terug lees t eigenlijk wel mee viel..
Maar in je eigen ogen heb je ht gevoel dat je er ineens uitziet als een baggerschuit ofzo..sorry no offense..(thats the way I feel:o)
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen! Dan ga ik weer samen met mijn ventje trainen.:D

Straps is p*ssy?
Nee hoor, wil me niet druk maken om me grip.

Sterke onderarmen horen er ook bij, net als kuiten toch Mack?

Die shrugs,woow!
Lekker 'p*ssy' zijn met straps, vrouwen mogen wel beetje p*ssy zijn haha :p

Zat om heel eerlijk te zijn alleen maar Mack wat te stoken.

straps = zwaarder = meer spieren

Mijn grip is nog nooit een limiterende factor geweest in mijn training. Er was ooit een pdf online "grip training sterk als een bankschroef" maar die is er helaas niet meer. Daarin stond heel mooi omschreven hoe je de 3 verschillende soorten grip kon trainen. Ik ben overigens ook een voorstander van het trainen van je onderarmen. Ik denk ook dat bij een normale progressie je grip meegroeit, door het gebruik van straps zal dit alleen maar verder achter gaan lopen. Bij deadliften is het ook raadzaam zo lang mogelijk gewoon bovenhands te liften, je wordt vanzelf sterker.

Ik gebruik ook gewoon straps, en who cares. :p
Wat ik wel doe is eerst een paar reps zonder en ook zolang mogelijk zonder.
Bv bij mijn deadlifts. Had ik eerst nog bij 90kg de straps nodig nu bij de 125kg.
Ik doe die 125kg met 8 reps en probeer dan de eerste paar zonder te doen.:)
Wel om maar hangen er los bij.
En als ik het nu bekijk, pak ik er toch 4 mee. Het is ook een kwestie van grip trainen. En daar worden de onderarmen weer groot van toch ;)

Ik denk nooit bij het zien van een lift en straps "jeetje wat een mietje of sissy". Dus nogmaals who cares. :D

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Miss H

zo voel ik me altijd :sad:

Zeker wel een nette training hoor.

• #1.526
Sterke onderarmen horen er ook bij, net als kuiten toch Mack?

Zat om heel eerlijk te zijn alleen maar Mack wat te stoken.

Mijn grip is nog nooit een limiterende factor geweest in mijn training. Er was ooit een pdf online "grip training sterk als een bankschroef" maar die is er helaas niet meer. Daarin stond heel mooi omschreven hoe je de 3 verschillende soorten grip kon trainen. Ik ben overigens ook een voorstander van het trainen van je onderarmen. Ik denk ook dat bij een normale progressie je grip meegroeit, door het gebruik van straps zal dit alleen maar verder achter gaan lopen. Bij deadliften is het ook raadzaam zo lang mogelijk gewoon bovenhands te liften, je wordt vanzelf sterker.
Ik snap ook echt wel wat jij bedoelt hoor:p
Ach ieder zn ding..ik heb geen stekkies van onderarmen dus..who cares:D:D

Ik gebruik ook gewoon straps, en who cares. :p
Wat ik wel doe is eerst een paar reps zonder en ook zolang mogelijk zonder.
Bv bij mijn deadlifts. Had ik eerst nog bij 90kg de straps nodig nu bij de 125kg.
Ik doe die 125kg met 8 reps en probeer dan de eerste paar zonder te doen.:)
Wel om maar hangen er los bij.
En als ik het nu bekijk, pak ik er toch 4 mee. Het is ook een kwestie van grip trainen. En daar worden de onderarmen weer groot van toch ;)

Ik denk nooit bij het zien van een lift en straps "jeetje wat een mietje of sissy". Dus nogmaals who cares. :D
haha wel spoken Ron;)

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Miss H

zo voel ik me altijd :sad:

Zeker wel een nette training hoor.
Och Bartje:aai::p

DG80, ik train me onderarmen apart. Na de biceps.
Big H, lekker bezig!

Dikke squats dame! :)

Miss H wat is de achterliggende gedachte om de reps op 6 en 8 te houden voor 5 sets?

Miss H wat is de achterliggende gedachte om de reps op 6 en 8 te houden voor 5 sets?

Dit vroeg ik me ook af, doe je bij benen6 en armen 8 doordat je zwaarder/minder herhalingen doet bij grotere spiergroep(ik zeg maar wat hoor, weet niet of het zo is.. :o)

Even door deze dagen heen bijten, makkelijker gezegd dan gedaan. Hoogstwaarschijnlijk valt het niemand op alleen jou, haalt natuurlijk niet weg dat het een k*t gevoel is. Bij mij helpt het wel als ik dan gewoon ga trainen anders voel ik me nog 'flubberiger'

Kracht natuurlijk :cool:
En hypertrofie

• #1.532
Kracht natuurlijk :cool:
En hypertrofie
dat moge duidelijk zijn.. Dat is het idd;) soms vind ik 5hh gewoon te weinig en doe ik er nog wat hh bij. En ik ga nooit hoger dan 8hh omdat dat ten korte gaat van kracht.. En meer kracht is grotere trainingsprikkel is uiteindelijk dikkere spieren:p

Laatst bewerkt:
wel de uitvoering correct blijven uitvoeren he? :D

• #1.534
Kan ook prima, rust is goed;)
pas je dan ook je voeding aan?

• #1.536
in zoverre dat ik geen shakes extra neem die ik op trainingsdagen wel neem.. Maar verder niet echt hoor.. Wel ff lekker een dagje rust.. En vanavond naar de kapper.. Weg lang haar.. Haha niet helemaal natuurlijk:p

zonde, lang haar is toch mooi?

• #1.538
Ja maar niet als je te lang niet bij de kapper bent geweest..hihi maar kort word het zeker niet hoor.. Ik hou t goed in de gaten! Ben gek op mijn lange haren..

Miss H ik heb je misbruikt. :eek:
Ik heb je uitleg over dips en pullups ter harte genomen.
Nouja lees mijn laatste training maar. ;)

• #1.540
Terug
Naar boven