Fitness Seller

LOG: Miss H..

Yeah je gaat weer lekker! Sterk hoor, straks word ik nog geowned door je. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Yeah je gaat weer lekker! Sterk hoor, straks word ik nog geowned door je. :P

Ha, andere doelen dus dat ownen zal wel meevallen..hoewel t wel leuk zou zijn maar no worries..it's not gonna happen:p
Ja t gaat idd wel lekker ja, behalve gister dan maar okee..
Ik heb nu wel weer gruwelijk veel zin om te trainen..één dagje niet, dat merk je gelijk..ik word onrustig:eek:

tijd voor coïtus dus? ;)

• #1.544
voor jou een vraag en mij een weet:p

Zo, jij bent lekker bezig met trainen! Respect girl! :)

Betreft straps:
Onderarmen trainen moet zeker gebeuren. Maar waarom zou je bv 4 oefeningen rug doen zonder straps, bij de derde een verminderde grip hebben en dan niet meer het maximale uit je rug kunnen halen. Vind ik zonde. ;)

Wanneer niet...

Betreft straps:
Onderarmen trainen moet zeker gebeuren. Maar waarom zou je bv 4 oefeningen rug doen zonder straps, bij de derde een verminderde grip hebben en dan niet meer het maximale uit je rug kunnen halen. Vind ik zonde. ;)

Wanneer niet...

Eten gaat voor :cool:

ga dit logje ook maar even volgen aangezien er over coïtus word gepraat :)

Betreft straps:
Onderarmen trainen moet zeker gebeuren. Maar waarom zou je bv 4 oefeningen rug doen zonder straps, bij de derde een verminderde grip hebben en dan niet meer het maximale uit je rug kunnen halen. Vind ik zonde.
Laat ik voorop stellen dat ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Alleen wordt er door veel beginners veel te snel naar straps gegrepen, in de progressie zal hierdoor je grip alleen nog maar verder achter gaan lopen. Heel veel oefeningen waar straps worden gebruikt (waaronder shrugs en bor's) worden op een dusdanige manier uitgevoerd dat ze met minder gewicht veel efficienter uitgevoerd kunnen worden (ego liften), en dus veel minder snel voor gripproblemen zorgen. Ik ben er ook van overtuigd dat bij normale progressie je grip dit bij kan houden. Maar nogmaals iedereen moet dit voor zichzelf weten.

Laat ik voorop stellen dat ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Alleen wordt er door veel beginners veel te snel naar straps gegrepen, in de progressie zal hierdoor je grip alleen nog maar verder achter gaan lopen. Heel veel oefeningen waar straps worden gebruikt (waaronder shrugs en bor's) worden op een dusdanige manier uitgevoerd dat ze met minder gewicht veel efficienter uitgevoerd kunnen worden (ego liften), en dus veel minder snel voor gripproblemen zorgen. Ik ben er ook van overtuigd dat bij normale progressie je grip dit bij kan houden. Maar nogmaals iedereen moet dit voor zichzelf weten.

Maar wat als wij nou abnormale progressie maken?:cool::D

Je laatste avatar begint er zo te zien op te lijken, dus je hebt in ieder geval progressie gemaakt. Maar dan moet je gewoon wat harder knijpen ;) 200kg bovenhands deadliften moet toch niet echt een probleem zijn!

Kracht komt bij 'ons' niet op de 1e plek.
Mind muscle connection;)

• #1.554

Betreft straps:

Wanneer niet...
Thanks Mireille:) ik zal over mijn traini ng vandaag maar zwijgen..echt fenomenaal..ben zo happy..

U srs???:cool:

Eating sushi of a naked woman :D
Oh help. er zit een kanibaal in mijn log:eek:

ga dit logje ook maar even volgen aangezien er over coïtus word gepraat :)
nou dit is volgens mij de eerste keer hoor..hahaha maar er zijn genoeg andere sites waar je je hart kan ophalen hoor:p

Beginners okee..but, ik vind mezelf toch niet echt een beginner meer hoor..ik heb al een 7tal trainingsjaren achter de rug:p
Maar ik ben t ook wel gedeeltelijk met je eens maar ik blijf t toch lekker bij mijn straps houden:D en wat je al zei..moet ieder voor zich weten..

Ja precies:wl:

Over progressie gesproken.. vandaag samen met mijn mannetje getraind..en die dag rust was goed..ik was sterk vandaag..

• Like
Waarderingen: DG80
  • #1.555
Bench press:
8x50kg
6x55kg
6x60kg
5x62,5kg
4x65kg!!:cool: dikke vette pr! helemaal alleen en tot op de borst, zoals in mijn filmpje.. bij de 4de rep bleef ik wel ff hangen maar het gebrul van mijn man zorgde ervoor dat ik m toch naar boven kreeg!! **** heerlijk!!

Incline bench press:
6x40kg
6x46kg
6x50kg
5x52,5kg
5x52,5kg

Incline db press:
6x19,5kg
6x22kg
6x22kg
6x24kg
7x24kg

cable flyes helemaal uitgestrekte armen:
5x8 stnd 3

db pullovers:
8x14kg
4x8 x 16kg lekker rustig en diep..voelde m erg lekker

Triceps pushdown:(overbrenging 2 katrollen)
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg pff zwaaaar:D

Rope overhead extension uiteindes naar buiten draaien:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg
8x30kg

rope pushdown:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x25kg
8x25kg

Dippen tussen dipbars bw+extra gewicht:
8xbw
8xbw+2,5kg
8xbw+5kg
8xbw+9,5kg
8xbw+15kg extra!!! Mede doordat ik mijn mannetje die grote schijf zag pakken..en wat extra erbij..d8 ik..dat ga ik ook doen..laatste oef dus daarna uitrusten..
En ook die ging..yes!

Ik ga tevreden het weekend in!
Miss doordat ik nu al een behoorlijke tijd echt zeer strikt op mijn eiwitten let, en miss wel dankzij de peptopro..(voorverteerde eiwitten) dat ik zoveel progressie maak, ik sta er serieus echt zelf versteld van:)

Wat een monster training, oeff nice hoor!
Goed dat je gisteren dus naar je lichaam hebt geluisterd :)

Dat is een serieuze bench Miss H. Klasse gedaan.

Prettig weekend en gedraag je :)

Jeetje wat ben jij een beul. :p
Dips met 15kg extra. Wooooow :eek:
En die BP straks ga je me voorbij. (mag hoor)

je gaat me toch niet inhalen op bench he :sad:

• #1.560
Wat een monster training, oeff nice hoor!
Goed dat je gisteren dus naar je lichaam hebt geluisterd :)
Ja aan de ene kant voel je je dan schuldig maar nu zie je maar weer dat het toch beter is geweest;)

Dat is een serieuze bench Miss H. Klasse gedaan.

Prettig weekend en gedraag je :)
Dank je wel..ik ben er ook best wel trots op! Mede doordat uitvoering gewoon goed was.. en gedragen?? Wat is dat?? :p

Jeetje wat ben jij een beul. :p
Dips met 15kg extra. Wooooow :eek:
En die BP straks ga je me voorbij. (mag hoor)
haha ja lekker man..kwam een klant die ik al een jaartje of 12 ken en die herkende mij niet tijdens t sporten, die dacht dat ik een nieuwe breedgeschouderde instructrice was ofzo..hihi always nice to hear..
(moet er ook bij zeggen dat er behoorlijk stuk van mijn haar af is..maar desalniettemin leuk compliment)

je gaat me toch niet inhalen op bench he :sad:
Ik ga mijn best doen..er zal toch ergens wel een limiet zijn maar die heb ik nog niet bereikt:p
Maar mijn stapjes zijn maar klein hoor..dus no worries;)

Morgen gezelli dagje Dierentuin..en ETEN:p

Terug
Naar boven