Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah je gaat weer lekker! Sterk hoor, straks word ik nog geowned door je.![]()

Wanneer niet...
Zo, jij bent lekker bezig met trainen! Respect girl!
Betreft straps:
Onderarmen trainen moet zeker gebeuren. Maar waarom zou je bv 4 oefeningen rug doen zonder straps, bij de derde een verminderde grip hebben en dan niet meer het maximale uit je rug kunnen halen. Vind ik zonde.
Wanneer niet...

Laat ik voorop stellen dat ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Alleen wordt er door veel beginners veel te snel naar straps gegrepen, in de progressie zal hierdoor je grip alleen nog maar verder achter gaan lopen. Heel veel oefeningen waar straps worden gebruikt (waaronder shrugs en bor's) worden op een dusdanige manier uitgevoerd dat ze met minder gewicht veel efficienter uitgevoerd kunnen worden (ego liften), en dus veel minder snel voor gripproblemen zorgen. Ik ben er ook van overtuigd dat bij normale progressie je grip dit bij kan houden. Maar nogmaals iedereen moet dit voor zichzelf weten.Betreft straps:
Onderarmen trainen moet zeker gebeuren. Maar waarom zou je bv 4 oefeningen rug doen zonder straps, bij de derde een verminderde grip hebben en dan niet meer het maximale uit je rug kunnen halen. Vind ik zonde.
Laat ik voorop stellen dat ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Alleen wordt er door veel beginners veel te snel naar straps gegrepen, in de progressie zal hierdoor je grip alleen nog maar verder achter gaan lopen. Heel veel oefeningen waar straps worden gebruikt (waaronder shrugs en bor's) worden op een dusdanige manier uitgevoerd dat ze met minder gewicht veel efficienter uitgevoerd kunnen worden (ego liften), en dus veel minder snel voor gripproblemen zorgen. Ik ben er ook van overtuigd dat bij normale progressie je grip dit bij kan houden. Maar nogmaals iedereen moet dit voor zichzelf weten.

200kg bovenhands deadliften moet toch niet echt een probleem zijn!Thanks MireilleZo, jij bent lekker bezig met trainen! Respect girl!
Betreft straps:
Wanneer niet...
ik zal over mijn traini ng vandaag maar zwijgen..echt fenomenaal..ben zo happy..U srs

Oh help. er zit een kanibaal in mijn log

nou dit is volgens mij de eerste keer hoor..hahaha maar er zijn genoeg andere sites waar je je hart kan ophalen hoorga dit logje ook maar even volgen aangezien er over coïtus word gepraat![]()

Laat ik voorop stellen dat ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Alleen wordt er door veel beginners veel te snel naar straps gegrepen, in de progressie zal hierdoor je grip alleen nog maar verder achter gaan lopen. Heel veel oefeningen waar straps worden gebruikt (waaronder shrugs en bor's) worden op een dusdanige manier uitgevoerd dat ze met minder gewicht veel efficienter uitgevoerd kunnen worden (ego liften), en dus veel minder snel voor gripproblemen zorgen. Ik ben er ook van overtuigd dat bij normale progressie je grip dit bij kan houden. Maar nogmaals iedereen moet dit voor zichzelf weten.

en wat je al zei..moet ieder voor zich weten..Ja precies

dikke vette pr! helemaal alleen en tot op de borst, zoals in mijn filmpje.. bij de 4de rep bleef ik wel ff hangen maar het gebrul van mijn man zorgde ervoor dat ik m toch naar boven kreeg!! **** heerlijk!!
overbrenging 2 katrollen)

Ja aan de ene kant voel je je dan schuldig maar nu zie je maar weer dat het toch beter is geweestWat een monster training, oeff nice hoor!
Goed dat je gisteren dus naar je lichaam hebt geluisterd![]()

Dank je wel..ik ben er ook best wel trots op! Mede doordat uitvoering gewoon goed was.. en gedragen?? Wat is dat??Dat is een serieuze bench Miss H. Klasse gedaan.
Prettig weekend en gedraag je![]()

haha ja lekker man..kwam een klant die ik al een jaartje of 12 ken en die herkende mij niet tijdens t sporten, die dacht dat ik een nieuwe breedgeschouderde instructrice was ofzo..hihi always nice to hear..Jeetje wat ben jij een beul.
Dips met 15kg extra. Wooooow
En die BP straks ga je me voorbij. (mag hoor)
Ik ga mijn best doen..er zal toch ergens wel een limiet zijn maar die heb ik nog niet bereikt