XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Ik kan het wel blijven zeggen, maar je gaat écht lekker. :D

Ik wilde je filmpjes in de log bekijken, maar de link naar de incline werkt niet hè..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Nice workout.
Binnenkort dus 70 bench? :cool:

• #1.565
Top! Mooie sportschool..

Come on than diesel. Whahahaha :roflol:
Ik zou in de lach schieten en de gewichten laten donderen.

Nouja ieder zijn ding.

Geweldig zo'n trainingspartner

• #1.571
whahaha nou zo erg is het bij ons niet hoor..Hilarisch:) wel leuk om te zien ..t is zeker helpend tot een bepaald niveau, daarna word het gewoon hoogst irritant:P
Pff ben blij als het morgen is en we weer gewoon het ritme op kunnen pakken.. aankomende week maar 1x borst:grumble: ik had graag weer even willen kijken of ik heel miss weer iets zwaarder zou kunnen..maar miss is het ook wel teveel gevraagd en moet je ook ergens tevreden kunnen zijn..:roflol: OFFCOURSE NOT:cool: deze week dus gewoon knallen..en morgen beginnen we met Rug-schouders..

1 handed pull ups dus? :cool:

• #1.573
nou niet overdrijven hè mack?! Miss de bor en of mp wat sterker.. Tenminste i hope so...

wat een heerlijk zicht moet dat zijn ... man & vrouw samen aan het ijzer :D

ik zie liever alleen maar vrouwen :cool:

Laat ik voorop stellen dat ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Alleen wordt er door veel beginners veel te snel naar straps gegrepen, in de progressie zal hierdoor je grip alleen nog maar verder achter gaan lopen. Heel veel oefeningen waar straps worden gebruikt (waaronder shrugs en bor's) worden op een dusdanige manier uitgevoerd dat ze met minder gewicht veel efficienter uitgevoerd kunnen worden (ego liften), en dus veel minder snel voor gripproblemen zorgen. Ik ben er ook van overtuigd dat bij normale progressie je grip dit bij kan houden. Maar nogmaals iedereen moet dit voor zichzelf weten.
En gelijk heb je hoor. :)

Mijn onderarmen zijn goed vooruit gegaan en kunnen ook goed mee in de oefeningen. Dat is flink verbeterd ten opzichte van eerst.
Geen fijne grip komt bij mij denk ik deels voort uit hypermobiliteit. Die pezen en spiertjes in mn handen/vingers.... niet leuk. :o

Miss, donders sterke trainingen weer!!!

Mack, verrassend zeg. :o

Kracht natuurlijk :cool:
En hypertrofie

dat moge duidelijk zijn.. Dat is het idd;) soms vind ik 5hh gewoon te weinig en doe ik er nog wat hh bij. En ik ga nooit hoger dan 8hh omdat dat ten korte gaat van kracht.. En meer kracht is grotere trainingsprikkel is uiteindelijk dikkere spieren:p

Ik had het in mijn eerste post op jou log al gezegd. Dat ik iets zou leren hier.
Ik heb mijn reps en sets aangepast. Normaal doe ik 3 oefeningen met 3 set en 12,10 & 8 reps. Grote spiergroepen doe ik 4 oefeninigen.
Kom je uit op 90 reps per kleine spiergroep en 120 voor de grote.

Vandaag heb ik 4 sets van 6-8 reps gepakt. Max zit je dan op 96 reps kleine spiergroep en 128 grote spiergroep.
En het ging heerlijk. meer gewicht gepakt. :D

• #1.578
wat een heerlijk zicht moet dat zijn ... man & vrouw samen aan het ijzer :D
Vind ik van wel ja:cool:

ik zie liever alleen maar vrouwen :cool:
echt waar? had ik nou nooit achter je gezocht..:p

En gelijk heb je hoor. :)

Mijn onderarmen zijn goed vooruit gegaan en kunnen ook goed mee in de oefeningen. Dat is flink verbeterd ten opzichte van eerst.
Geen fijne grip komt bij mij denk ik deels voort uit hypermobiliteit. Die pezen en spiertjes in mn handen/vingers.... niet leuk. :o

Miss, donders sterke trainingen weer!!!

Mack, verrassend zeg. :o
Thnks Mireille.. trainingen gaan over t algemeen ook wel heel lekker moet ik zeggen...

Ik had het in mijn eerste post op jou log al gezegd. Dat ik iets zou leren hier.
Ik heb mijn reps en sets aangepast. Normaal doe ik 3 oefeningen met 3 set en 12,10 & 8 reps. Grote spiergroepen doe ik 4 oefeninigen.
Kom je uit op 90 reps per kleine spiergroep en 120 voor de grote.

Vandaag heb ik 4 sets van 6-8 reps gepakt. Max zit je dan op 96 reps kleine spiergroep en 128 grote spiergroep.
En het ging heerlijk. meer gewicht gepakt. :D

Leuk om te lezen Ron;)
Nooit gedacht dat ik nog motiverend zou werken voor een ander:o Maar ben blij dat het jou bevalt en dat je er lekker op ging!! Lekker doorgaan;)

Vandaag..Mindset=k*t..
Gewicht blijft gewoon omhoog gaan nu, abs verdwijnen weer langzaam maar zeker en waar t aanligt?? Weet jij het dan weet ik het ook:mad:
Ik zit nu op 67.2kg.. okee het ziet er niet hetzelfde uit als een tijdje geleden toen ik ook 67.2 woog maar het getalletje bevalt mij niet zo..

Ik zit liever rond de 64kg ofzo.. de hele afgelopen week strikte voeding, matige junkdag gehad, en zondag en vandaag weer strikt bezig..en ik word alleen maar zwaarder...
Wtf is going on??

Anyway, daardoor ging mijn training ook gewoon niet lekker..

BOR:
5x45kg
5x50kg
5x52,5kg
5x55kg
5x57,5kg iets mindere uitvoering..

Pull ups wide grip:
5x5 bw

seated row wide grip:
5x28kg
5x35kg
5x42kg
5x49kg
4x56kg

straight arm pull down:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x57kg

pull down naar de grond smal:
6x45kg
6x50kg
6x55kg
6x60kg
6x65kg

MP:
5x21kg
5x27kg
5x31kg
5x33,5kg
5x35,5kg gewoon leeg..bleghh

db shoulder press:
5x12kg
5x14kg
3x5 met 16kg db's

machine shoulder press:
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg

upright row:
8x40kg

one arm cable side raise:
5x8 per arm en achter elkaar door, verzuurde als een gek..met "maar"5kg..

Ik had geen zin in mijn shrugs.. tenminste niet om alle schijven weer eraf en erop te gooien dus maar upright row keertje gedaan..
Bah..ik kan er echt op zitten vandaag zeg..
En weet je wat het maffe is..toen ik een maand voor mijn wedstrijd zat..was ik best behoorlijk ribbed en toen kwam ik ook ineens 5kg aan:( waar het doorkwam geen idee..waarschijnlijk te lang zelfde voeding ofzo en dat het lichaam het ineens gaan vasthouden ofzo..

Ik word er zwaar geiiriteerd van en heb dan echt zoiets waarom zou ik niet lekker gewoon gaan vreten, want t heb toch geen zin..
Pff vrouwelijk lichaam is zoooooooo vervelend:o
Ok klaaguurtje weer gehad..were moving on:)

Gewoon zo door trainen meid, weet zeker dat je er over een paar weken dan weer ripped bij zal staan. Ik zou niet te laag in je kcal gaan zitten, dan maar maandje langer door trainen toch. Je wordt ook sterker en sterker betekend dikkere mucles, toch?

• #1.580
Ja Bart, je zal ook wel gelijk hebben..maar toch..als je jezelf zoveel ontzegd..moet het resultaat er ook naar zijn..en dat ging ook heel goed maar nu ineens word ik weer zwaarder en ik heb niks veranders qua voeding..dus ik snappie niet:(

Tis niet dat ik echt ontevreden ben over mijn lijf hoor..maar ruim maandje geleden zag ik echt duidelijk mijn abs komen..en nu verdwijnen ze weer langzaam..
Hoewel ik wel forser qua bovenlijf ben geworden dat dan weer wel..en benen gaan ook wel goed..maar die buik hé..ik wil gewoon dikke duidelijke abs..
Oh jee..ik heb toch geen bigorexia hé:p

Terug
Naar boven