- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja word gewoon saai..haha maar i enjoy itIk kan het wel blijven zeggen, maar je gaat écht lekker.![]()
thnks FlowerJa pagina verder staat goeie link geloof ikIk wilde je filmpjes in de log bekijken, maar de link naar de incline werkt niet hè..

Ja mooi hè

wel leuk om te zien ..t is zeker helpend tot een bepaald niveau, daarna word het gewoon hoogst irritant
ik had graag weer even willen kijken of ik heel miss weer iets zwaarder zou kunnen..maar miss is het ook wel teveel gevraagd en moet je ook ergens tevreden kunnen zijn..
OFFCOURSE NOT
deze week dus gewoon knallen..en morgen beginnen we met Rug-schouders..En gelijk heb je hoor.Laat ik voorop stellen dat ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Alleen wordt er door veel beginners veel te snel naar straps gegrepen, in de progressie zal hierdoor je grip alleen nog maar verder achter gaan lopen. Heel veel oefeningen waar straps worden gebruikt (waaronder shrugs en bor's) worden op een dusdanige manier uitgevoerd dat ze met minder gewicht veel efficienter uitgevoerd kunnen worden (ego liften), en dus veel minder snel voor gripproblemen zorgen. Ik ben er ook van overtuigd dat bij normale progressie je grip dit bij kan houden. Maar nogmaals iedereen moet dit voor zichzelf weten.

dat moge duidelijk zijn.. Dat is het iddsoms vind ik 5hh gewoon te weinig en doe ik er nog wat hh bij. En ik ga nooit hoger dan 8hh omdat dat ten korte gaat van kracht.. En meer kracht is grotere trainingsprikkel is uiteindelijk dikkere spieren
![]()

Vind ik van wel jawat een heerlijk zicht moet dat zijn ... man & vrouw samen aan het ijzer![]()

echt waar? had ik nou nooit achter je gezocht..

Thnks Mireille.. trainingen gaan over t algemeen ook wel heel lekker moet ik zeggen...En gelijk heb je hoor.
Mijn onderarmen zijn goed vooruit gegaan en kunnen ook goed mee in de oefeningen. Dat is flink verbeterd ten opzichte van eerst.
Geen fijne grip komt bij mij denk ik deels voort uit hypermobiliteit. Die pezen en spiertjes in mn handen/vingers.... niet leuk.
Miss, donders sterke trainingen weer!!!
Mack, verrassend zeg.![]()
Ik had het in mijn eerste post op jou log al gezegd. Dat ik iets zou leren hier.
Ik heb mijn reps en sets aangepast. Normaal doe ik 3 oefeningen met 3 set en 12,10 & 8 reps. Grote spiergroepen doe ik 4 oefeninigen.
Kom je uit op 90 reps per kleine spiergroep en 120 voor de grote.
Vandaag heb ik 4 sets van 6-8 reps gepakt. Max zit je dan op 96 reps kleine spiergroep en 128 grote spiergroep.
En het ging heerlijk. meer gewicht gepakt.![]()

Maar ben blij dat het jou bevalt en dat je er lekker op ging!! Lekker doorgaan

waar het doorkwam geen idee..waarschijnlijk te lang zelfde voeding ofzo en dat het lichaam het ineens gaan vasthouden ofzo..