Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh, zo herkenbaar. Ik zie ook steeds de abs doorkomen en dan ineens weer helemaal weg.
Vocht? Toch iets minder verbruiken waardoor je wat meer opslaat? (reden onbekend) geen idee. Frustrerend is het wel..

Hoe lang is je voedingsschema al precies hetzelfde?
Weet dat je dit niet wilt horen: Cardio

) toch proberen wat aan de voeding te wijzigen..en als dat dan toch echt nog geen resultaat geeft..miss dan... oh nee..ik spreek het niet eens uit...........never mind
Hoeveel Kcal zijn het per dag? Het lijken mij er iets te weinig..
ik weet niet.. maar zal miss rond de 1300kcal liggen..i think.. nooit geteld eigenlijk.. beetje uitgevogeld waar mijn lichaam op reageerde..en dat ging dus hierop..tot vorige week...Je lichaam gaat zich aanpassen.
Gewoon gaan carb cyclen.
Minder junk![]()

Okee top.. dat gaat dus 1 high carb,2low carb worden en op zondag no carb..No carbs? Nooit.
Ik deed 2 lage dagen, 1 hoog.
Als ik op rust dagen op een hoge dag uitkwam, maakte ik daar een medium dag van.
Low carb deed ik bij 3 meals carbs: ontbijt, voor de training en erna.
Zorg ervoor dat benen een high carb dag is![]()
ja zeker klote als het wat minder hard oogt maar goed.. ehm..no carbs het hele weekend?? Don't think so..No carbs gewoon in het weekend, kom je minder vochtig het weekend uit ook
Klote is dat het, als het ff minder oogt in de spiegel....
liever 1 dag de teugels laten vieren dan 5x per week een beetje..Ja top, en high carbs op benendag gaat zeker goed komenNo carbs op rustdagen kan prima, zeker als je na je laatste training een post-workout maaltijd met flink wat carbs hebt gehad.
Op low carb dagen je carbs zo veel mogelijk post-wo.
Advies over benen en high carb zou ik goed in je oren knopen!

Ben heel erg benieuwd naar je carb-cycelen. Dus ga je strak volgen.
Dan wel posten natuurlijk. Mijn spekkie mag ook wel minder.

er arm

en heb niks genomen..
..hoewel dat af en toe best ff lastig was..die geur van die cake..
hahaha