- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha nee idd das zeker niet alleen met voedselWat een getallen zeg. De SLDL, Squat, Legextension, Legcurls woow.
Ga je op de voet volgen met je carb cycle. En ja ik ben me bewust dat mannen en vrouwen anders reageren. Maarre dat is niet alleen op voedsel.![]()

thnks en nee dat namen anderen ook mee als afsluiting van die cursus.. ik had slagromsoesjes mee genomen voor hun..pff maar al dat lekkers voor je neus zien staan..is best heftig..En weer een super training.
Heb je straf dat je al dat lekkers moet maken voor anderen?

oh phewww..ja okee dat had ik zelf ook bedacht..we gaan het proberen..Nee, bedoelde zaterdag junk, zondag zero carbs en laag kcal + wandeling bv..
Heftige training weer, echt veel doe jij per sessie joh..
Bedankt ook voor t meedenkenThnks.. ja we wonen niet echt ver van elkaar af dus keertje meeten lijkt mij ook wel coolLekkere training weer Miss! We moeten echt een keer samen trainen, lijkt me echt leuk!

Geen idee eigenlijk nog..ik weet ook niet hoeveel verschil in een lage en een hoge dag moet zitten qua carbs..ff uitzoeken nog..Lekkere training miss. Heb je een idee hoeveel carbs je ongeveer gaat nemen op high/low dagen? Ben benieuwd of dit je bevalt en je resultaat gaat zien.
ja vet hé
, is wel echt loodzwaar hoor
en vis moet zwemmen dus ook nog een paar liter witte wijn er bij?![]()
Dus daar mag de vis in zwemmen

****ing hell, gewoon weer kunnen verhogen..

........Wat een onwijs super lekkere training!! **** die 67,5kg bench.. don't know why, but i love it!
Miss wel door de peptopro ofzo..super eiwitten..niet te drinken maar t werkt wel
.......

tja..vaak de supps die werken zijn niet te zuipen..haha ach als t werkt..jammer dan..gewoon even doorbijten of in dit geval..drinkenHahaha lekkere training en niet te zuipen Peptopro. Alles voor een PR![]()

Gracias

I know..maar ik dacht miss moet er zoveel gr verschil zijn in de kh's op de high en low dag..maar das dus niet zo en moet ik zelf ervaren..hmmm

Cursus "hoe om te gaan met autisme".. nee instructeur niks voor mij..te ongeduldig voor..

Ja gaat echt lekker de laatste tijd, Thnks paris
tja..vaak de supps die werken zijn niet te zuipen..haha ach als t werkt..jammer dan..gewoon even doorbijten of in dit geval..drinken
Gracias
I know..maar ik dacht miss moet er zoveel gr verschil zijn in de kh's op de high en low dag..maar das dus niet zo en moet ik zelf ervaren..hmmm
Cursus "hoe om te gaan met autisme".. nee instructeur niks voor mij..te ongeduldig voor..
Ja gaat echt lekker de laatste tijd, Thnks paris

Dit waren mijn verhoudingen vandaag:
1305kcal, 81,7kh's, 129gr eiwit, 29,6gr vet
Is dit ok voor een lage dag??
Dat is nooit goed voor je fysiek! Op 1600 Kcal zou je nog prima kunnen cutten.Je zit echt te laag in je Kcal. Onder je BMR zelfs!Dat is nooit goed voor je fysiek! Op 1600 Kcal zou je nog prima kunnen cutten.
Wat macros betreft zit je wat hoog in je carbs voor een low carb dag. Verder zouden je eiwitten iets omhoog kunnen.

Dat mag ik hopen als ik haar adviseer dat ze omhoog moet!![]()

long time ago..toen bleven ook mensen het aan mij vragen..maar please..ik wil gewoon zelf trainen en de meeste maken er toch een potje van..moet ik ze dan als "vrouw"gaan overtuigen dat ze echt beter "zo"kunnen banken,dippen,pressen..etc.. gaan toch niet luisteren..Ooh jammer, dacht dat je tijdje geleden had gezegd dat je dat misschien wou.
Ach wie in de sportschool luisterd er nou![]()
voornamelijk met trainen..lolgister zat ik op 1770kcal.. en normaliter zijn de vetten hetzelfde als vandaag..maar door die makreel hé..Je zit echt te laag in je Kcal. Onder je BMR zelfs!Dat is nooit goed voor je fysiek! Op 1600 Kcal zou je nog prima kunnen cutten.
Wat macros betreft zit je wat hoog in je carbs voor een low carb dag. Verder zouden je eiwitten iets omhoog kunnen.

Lager?? Nee moet juist hoger..maar ja..wat ik je vanmiddag al zei hé..blijf ik beetje lastig vinden..maar goed heel geleidelijk miss..en nu met t begin van carb-cyclen..zou het best is kunnen werken

ik neem echt je raad aan in deze hoor..promiseDat mag ik hopen als ik haar adviseer dat ze omhoog moet!![]()
indien ik ineens giga omhoog ga qua % dan breng ik het weer drastisch omlaag..maar never die trying
ja een aardige tijd idd..noem het eigenwijs of niet..maar toen ik in voorbereiding zat voor de Jbc..ging ik een maand voor de wedstrijd ook ineens 5kg omhoog..niks veranderd qua dieeet maar gewoon omdat het lijf weer idioot reageerde.. dus ben beetje huiverig voor verhogen etc..terwijl ik wel weet dat het beter is...
Hai Dani, welkomMooie stats! Succes met cyclen, ik heb het er altijd erg goed op gedaan. Wat ik aanhield was benen = high, en opvolgend op een high (en op een junkdag) een no carb dag. Na ongeveer een week of 4-5 begon ik te merken dat ik in kracht achteruit ging maar daar stond tegenover dat ik ook heel rap mijn puppyvet kwijtraakte.