Fitness Seller

LOG: Miss H..

:bow: die legextenions - go girl:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
ik reageer vanaaf even uitgebreid op jullie allemaal.. Gisteren bevatte mijn voeding:1770 kcal.123gr khs,98.2 gr eiwit,en 70gr vet.. Maar dit kwam voornamelijk door de makreel die wij 1x per week eten.. Dit was dus een Hihicarb dag.

en vis moet zwemmen dus ook nog een paar liter witte wijn er bij? :)

• #1.604
Wat een getallen zeg. De SLDL, Squat, Legextension, Legcurls woow.
Ga je op de voet volgen met je carb cycle. En ja ik ben me bewust dat mannen en vrouwen anders reageren. Maarre dat is niet alleen op voedsel.:roflol:
Hahaha nee idd das zeker niet alleen met voedsel:P
En ik ben zelf ook heel benieuwd qua carb cycle..wel nog ff één en ander uitdokteren hoor..

En weer een super training.

Heb je straf dat je al dat lekkers moet maken voor anderen?
thnks en nee dat namen anderen ook mee als afsluiting van die cursus.. ik had slagromsoesjes mee genomen voor hun..pff maar al dat lekkers voor je neus zien staan..is best heftig..:eek:

:D

Nee, bedoelde zaterdag junk, zondag zero carbs en laag kcal + wandeling bv..

Heftige training weer, echt veel doe jij per sessie joh..
oh phewww..ja okee dat had ik zelf ook bedacht..we gaan het proberen..
En ik ben dit al door de jaren gewend hoge trainingsintensiteit..oef meer en dan weer minder, maar dit voelt echt het lekkerst en ik ga ook gigantisch vooruit nu..so it works for me:) Bedankt ook voor t meedenken

Lekkere training weer Miss! We moeten echt een keer samen trainen, lijkt me echt leuk!
Thnks.. ja we wonen niet echt ver van elkaar af dus keertje meeten lijkt mij ook wel cool;)

Lekkere training miss :). Heb je een idee hoeveel carbs je ongeveer gaat nemen op high/low dagen? Ben benieuwd of dit je bevalt en je resultaat gaat zien.
Geen idee eigenlijk nog..ik weet ook niet hoeveel verschil in een lage en een hoge dag moet zitten qua carbs..ff uitzoeken nog..

ja vet hé:cool:, is wel echt loodzwaar hoor:p

en vis moet zwemmen dus ook nog een paar liter witte wijn er bij? :)

Nee mr Grosje, er word hier niets anders gedronken dan water en groene thee;) Dus daar mag de vis in zwemmen:p

Vandaag Monstertraining, again..sorry:cool:

Bench press:
6x50kg
6x55kg
6x60kg
5x65kg helemaal alleen! Yihaaaaaaa
3x67,5kg!!!!!!!!! en 1x met spot (de instructeur;) ****ing hell, gewoon weer kunnen verhogen..
Definitly op naar de 70 bench..(i hope)

Incline bench press:
5x40kg
5x46kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg..kon niet zwaarder, denk dankzij mijn andere bench:p

Incline db press:
6x16kg
6x19,5kg
6x22kg
6x24kg
6x24kg

Cable flyes helemaal gestrekte armen:
5x8 met 15kg

Pull overs:
8x14kg
8x16kg
8x16kg
8x16kg
8x19,5kg

Triceps bw dippen:
8xbw +5kg
8xbw+7,5kg
8xbw+10kg
8xbw+12,5kg
7xbw+15kg...tralalalalaaa

Triceps pushdown:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg

Triceps overhead rope extension:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x40kg

One arm cable extension:
8x10kg
4x8 met 15kg

Wat een onwijs super lekkere training!! **** die 67,5kg bench.. don't know why, but i love it!
Miss wel door de peptopro ofzo..super eiwitten..niet te drinken maar t werkt wel:)

Dit waren mijn verhoudingen vandaag:
1305kcal, 81,7kh's, 129gr eiwit, 29,6gr vet

Is dit ok voor een lage dag??

........Wat een onwijs super lekkere training!! **** die 67,5kg bench.. don't know why, but i love it!
Miss wel door de peptopro ofzo..super eiwitten..niet te drinken maar t werkt wel:)
.......

Hahaha lekkere training en niet te zuipen Peptopro. Alles voor een PR :p

Zó ontzettend sterk!

Wij kunnen niet beoordelen op je macro's ;)

wat voor cursus? voor instructeur?

Wow sterke bench!

• #1.610
Hahaha lekkere training en niet te zuipen Peptopro. Alles voor een PR :p
tja..vaak de supps die werken zijn niet te zuipen..haha ach als t werkt..jammer dan..gewoon even doorbijten of in dit geval..drinken:D

Wij kunnen niet beoordelen op je macro's ;)
I know..maar ik dacht miss moet er zoveel gr verschil zijn in de kh's op de high en low dag..maar das dus niet zo en moet ik zelf ervaren..hmmm:rolleyes:

wat voor cursus? voor instructeur?
Cursus "hoe om te gaan met autisme".. nee instructeur niks voor mij..te ongeduldig voor..:D

Ja gaat echt lekker de laatste tijd, Thnks paris

Low is 80 en high 200?

tja..vaak de supps die werken zijn niet te zuipen..haha ach als t werkt..jammer dan..gewoon even doorbijten of in dit geval..drinken:D

I know..maar ik dacht miss moet er zoveel gr verschil zijn in de kh's op de high en low dag..maar das dus niet zo en moet ik zelf ervaren..hmmm:rolleyes:

Cursus "hoe om te gaan met autisme".. nee instructeur niks voor mij..te ongeduldig voor..:D

Ja gaat echt lekker de laatste tijd, Thnks paris

Ooh jammer, dacht dat je tijdje geleden had gezegd dat je dat misschien wou.

Ach wie in de sportschool luisterd er nou :roflol:

Dit waren mijn verhoudingen vandaag:
1305kcal, 81,7kh's, 129gr eiwit, 29,6gr vet

Is dit ok voor een lage dag??

Je zit echt te laag in je Kcal. Onder je BMR zelfs! :finger: Dat is nooit goed voor je fysiek! Op 1600 Kcal zou je nog prima kunnen cutten.

Wat macros betreft zit je wat hoog in je carbs voor een low carb dag. Verder zouden je eiwitten iets omhoog kunnen.

Je zit echt te laag in je Kcal. Onder je BMR zelfs! :finger: Dat is nooit goed voor je fysiek! Op 1600 Kcal zou je nog prima kunnen cutten.

Wat macros betreft zit je wat hoog in je carbs voor een low carb dag. Verder zouden je eiwitten iets omhoog kunnen.

Lager in kcal gaat ze toch niet :D

Mooie stats! Succes met cyclen, ik heb het er altijd erg goed op gedaan. Wat ik aanhield was benen = high, en opvolgend op een high (en op een junkdag) een no carb dag. Na ongeveer een week of 4-5 begon ik te merken dat ik in kracht achteruit ging maar daar stond tegenover dat ik ook heel rap mijn puppyvet kwijtraakte.

• #1.618
Ooh jammer, dacht dat je tijdje geleden had gezegd dat je dat misschien wou.

Ach wie in de sportschool luisterd er nou :roflol:
long time ago..toen bleven ook mensen het aan mij vragen..maar please..ik wil gewoon zelf trainen en de meeste maken er toch een potje van..moet ik ze dan als "vrouw"gaan overtuigen dat ze echt beter "zo"kunnen banken,dippen,pressen..etc.. gaan toch niet luisteren..
Besides..ik heb t druk zat;) voornamelijk met trainen..lol

gister zat ik op 1770kcal.. en normaliter zijn de vetten hetzelfde als vandaag..maar door die makreel hé..
Okee eiwitten dus nog iets omhoog..let me think..en de carbs dus nog meer naar beneden..
Maar serieus is een high(200kh) en low (80kh) dan wel goed? 200kh's is echt weer mega.. lastig ff hoor dat uitzoeken..
Ik heb trouwens heel lang te laag in mijn kcal gezeten..ging ik weer meer..kwam ik ook gelijk weer aan..gek werd ik ervan..
Maar ga weer s puzzelen waar ik t één en ander kan verschuiven..en toevoegen;)
Super bedankt Goodguy;)

Lager in kcal gaat ze toch niet :D
Lager?? Nee moet juist hoger..maar ja..wat ik je vanmiddag al zei hé..blijf ik beetje lastig vinden..maar goed heel geleidelijk miss..en nu met t begin van carb-cyclen..zou het best is kunnen werken:)

bedoelde hoger btw, typfout :sad:

• #1.620
Dat mag ik hopen als ik haar adviseer dat ze omhoog moet! :duh:
ik neem echt je raad aan in deze hoor..promise:p indien ik ineens giga omhoog ga qua % dan breng ik het weer drastisch omlaag..maar never die trying:D

Doet ze al maanden/jaren(?) zo :rolleyes:
ja een aardige tijd idd..noem het eigenwijs of niet..maar toen ik in voorbereiding zat voor de Jbc..ging ik een maand voor de wedstrijd ook ineens 5kg omhoog..niks veranderd qua dieeet maar gewoon omdat het lijf weer idioot reageerde.. dus ben beetje huiverig voor verhogen etc..terwijl ik wel weet dat het beter is...

Mooie stats! Succes met cyclen, ik heb het er altijd erg goed op gedaan. Wat ik aanhield was benen = high, en opvolgend op een high (en op een junkdag) een no carb dag. Na ongeveer een week of 4-5 begon ik te merken dat ik in kracht achteruit ging maar daar stond tegenover dat ik ook heel rap mijn puppyvet kwijtraakte.
Hai Dani, welkom:)
Okee..nou ben benieuwd..ik ga het eens een tijdje aankijken..
T lastige is dat ik 5dgn achtereen train..(niet anders mogelijk) dus een no-carb dag word alleen op zondag..(na mijn junkdag zaterdag)..
verder is t plan 1 high en 2 low carb dagen..
vet kwijt raken is altijd goed..maar kracht kwijtraken..hmmm we gaan t aankijken.....:o

Terug
Naar boven