AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

gister zat ik op 1770kcal.. en normaliter zijn de vetten hetzelfde als vandaag..maar door die makreel hé..
Okee eiwitten dus nog iets omhoog..let me think..en de carbs dus nog meer naar beneden..
Maar serieus is een high(200kh) en low (80kh) dan wel goed? 200kh's is echt weer mega.. lastig ff hoor dat uitzoeken..
Ik heb trouwens heel lang te laag in mijn kcal gezeten..ging ik weer meer..kwam ik ook gelijk weer aan..gek werd ik ervan..
Maar ga weer s puzzelen waar ik t één en ander kan verschuiven..en toevoegen;)
Super bedankt Goodguy;)
1600-1700 Kcal is mooi! :thumbs:

200 gram KH is op een high dag helemaal niet veel??? Er vanuit gaande dat je die die dag op onderhoud (2000 Kcal) eet, is 200 gram KH nog geen 39% van je energiebehoefte. Op een High dag zou ik dus meer richting de 250 gram gaan en je vet laag (+/- 30 gr) te houden.

Op low dagen moet je doel juist zijn om onder de 80 gr KH te zitten, met zo'n 65 gr vet.

Alstu! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
1600-1700 Kcal is mooi! :thumbs:

200 gram KH is op een high dag helemaal niet veel??? Er vanuit gaande dat je die die dag op onderhoud (2000 Kcal) eet, is 200 gram KH nog geen 39% van je energiebehoefte. Op een High dag zou ik dus meer richting de 250 gram gaan en je vet laag (+/- 30 gr) te houden.

Op low dagen moet je doel juist zijn om onder de 80 gr KH te zitten, met zo'n 65 gr vet.

Alstu! :)

:bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::thumbs: gracie

Holy **** trouwens..200gr kh's, ik moet er echt nog even duidelijk voor gaan zitten..lol

Ik blijf dit volgen als een havik naar zijn prooi.

Mannelijke bench:) Klasse H

Sjees, wat een training weer ;)

Ik volg het verhaaltje van de carbs ook maar eens goed, zit volgens mij ook veels te hoog in carbs, had van de week even in een schema gezet en ik schrok toch wel, iets minder pasta mag wel (ik eet dat net als een volwassen vent die mega honger heeft :) )

Haha wat een bench zeg. Doe je echt tot je borst en dan met paused of bounce je hem meer?
Sowieso sterk. Ik heb tegenwoordig moeite met 70 kg paused....

• #1.627
Ik blijf dit volgen als een havik naar zijn prooi.
Haha gezellig hoor;)

Mannelijke bench:) Klasse H[/QUOTEbijna wel he?

Sjees, wat een training weer ;)

Ik volg het verhaaltje van de carbs ook maar eens goed, zit volgens mij ook veels te hoog in carbs, had van de week even in een schema gezet en ik schrok toch wel, iets minder pasta mag wel (ik eet dat net als een volwassen vent die mega honger heeft :) )
Ja dit is voor mij ook allemaal nieuw hoor, dus als iemand tips of aanmerkingen heeft dan "horen"we t graag.. ja kh's zijn ook gewoon lekker:p

Haha wat een bench zeg. Doe je echt tot je borst en dan met paused of bounce je hem meer?
Sowieso sterk. Ik heb tegenwoordig moeite met 70 kg paused....

Ja ik was ook echt blij, op pag 69 van mijn log staan wat linkjes naar wat filmpjes oa van mijn bench..
Maar bouncen? nee volgens mij niet..
Oh enne als je een keertje zin hebt kunnen we wel keertje bij mij trainen??

Today, just a wonderfull day:)

Bor:
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x57,5kg

Pull ups wide:
5x5 bw nette uitvoering wel:)

seated row wide:(met een wijd halter)
8x35kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x49kg

seated pull down van boven naar beneden:
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg
6x65kg balen want de schijf van 15kg die ik op mijn buik heb zodat ik niet gelijk omhoog vlieg, viel van mijn buik af..dus ff concentratie verlies en dus ook krachtsverlies..6reps dus..

Straight arm pull down(gestrekte armen)
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x58kg yess pr volgens mij en hij ging nog goed ook:cool:

Shrugs in de hex bar:
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg
8x105kg, nice one!

Db shoulder press:
6x12kg
6x14kg
6x16kg
6x16kg
6x16kg

Mp:
5x27kg
5x33kg
5x35,5kg
5x35,5kg
5x35,5kg kon merken dat ik m nu als derde deed, voelde lood;)

bent over side raise:
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg
8x9kg lekker

Side lateral machine:
5x25kg
5x30kg
5x35kg
5x37kg
5x38kg

Vanmorgen brinta op en nagenoeg gelijk naar de sportschool dus zover de carbs.. ja en ik ga straks nog wat pasta eten;)

Ik zal t straks ff posten mijn voeding..merk nu wel nu ik als lunch nagenoeg geen carbs binnen heb gekregen dat ik mij ietsjes flauwer voel..kan ook komen door de intensieve training..:)
Nu weer bakkie kwark..pff heb honger hahaha

En ze gaat maar door, de dame :)
En het wat flauwer voelen, denk je niet dat het weer vandaag ook iets kan meespelen :P
Mens, ik ben niet vooruit te branden vandaag, fietsje naar de markt geweest, lekker vissalade eten vanaaf, makreel, zalm, sprotjes en haring :) en dat met bergen sla, eieren, tomaat en kwamkwammer :)

• #1.629
Pff ja miss wel ja.. ach nog 1 trainingsdag te gaan en dan weer 2 dgn rust..
Lekker vissalade:) Bon apetit..
Ik hoop dat zaterdag meewerkt..dan gaan we miss weer wakeboarden..maar in Nederland weet je t nooit:(

Leuk, ik zit zaterdag ook aan het water maar dan bij Concert at Sea :)
Dus ik hoop ook wat wat lekker weer.

• #1.631
Leuk, ik zit zaterdag ook aan het water maar dan bij Concert at Sea :)
Dus ik hoop ook wat wat lekker weer.

Toe maar, ook gezelli!

Verhoudingen van vandaag waren "zijn":
Kcal:1446. Kh's: 62,2 Eiwit: 165gr Vet: 56gr

Dit was een lage dag..

dat is één maaltijd voor mij :D

edit: 2

Zou de vetten iets omhoog gooien

Damn!
Een beetje flauwer..?
Vind ik niet gek met zo'n training.
Je geloofd wel in volume zeg.
Super hoor! :bow:

En weer een flinke training weg gewerkt! Nice

dat zal idd even anders aanvoelen een mp na al je rugoef en dan als 2e schouderoef
opzetje

de ene keer als superset wijd optrekken en dan de mp of vice versa en dan gewoon verder gaan met rug/schouders ? - nice weekend

• #1.638
Damn!
Een beetje flauwer..?
Vind ik niet gek met zo'n training.
Je geloofd wel in volume zeg.
Super hoor! :bow:
haha ach ja.. ja volume is nice, dank je

En weer een flinke training weg gewerkt! Nice
:D

dat zal idd even anders aanvoelen een mp na al je rugoef en dan als 2e schouderoef
opzetje

de ene keer als superset wijd optrekken en dan de mp of vice versa en dan gewoon verder gaan met rug/schouders ? - nice weekend
Ja ga je ook lekker op stuk en superset met wijd optrekken?? dan kom ik niet verder als het 2de setje denk ik;) Ook fijn weekend!

Ik wilde wat fotootjes vandaag maken, maar mannetje had haast dus..ander keertje..
Wel 1 snel fotootje van de achterkant..maar stond niet helemaal goed..
Volgende week hopelijk wat meer tijd:)
Dit is trouwens ook een nieuw traingstopje, hehe eindelijk binnen!
29062012373.jpg

• #1.639
Rope curl:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg
8x30kg

Db bicep curl:
16x7kg
16x8kg
16x9kg
16x10kg
12x12kg

Smal optrekken:
5x8 bw

ez bar:
5x17kg
5x23kg
5x23kg
5x25,5kg
5x27kg alle zeilen bij, en won niet de schoonheidsprijs maar okee..:rolleyes:

Overhead cable curl:
5x8 met 15kg

Sldl:
6x60kg
6x70kg
6x75kg
6x80kg
5x80kg ik wilde zwaarder maar was mijn straps vergeten en de bb gleed dus zo langzaamaan uit mijn handen..grrrrrr:mad:, was ook zo benauwd..en klam..jakkes

Squat:
6x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg
6x84kg:cool:

Leg extension:
8x77kg
8x84kg
8x91kg
6x98kg
5x105kg..auw auw auw..wat brand deze toch verschrikkelijk:cool:

Leg curl:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
6x63kg

ss kuiten in de smith/barbell lunges
5x15 met 60kg / 4x16 met 17kg en laatste setje 1x16 met 23kg

Stuk, kapot over en uit..

Hoge dag gehad qua kh's, zal t zo is berekenen..mijn gewicht is in elk geval wel weer aan t dalen..ik zat vanmorgen op 64.5kg..

Damn, beste schouders en behoorlijke rugwijdte! Nice :D

Terug
Naar boven