- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik maakte vaak van mn junkdag een no-carb dag. Kroketjes en kaas enzo, en dan eet je alsnog niet teveel. Is dat geen idee, of houd je meer van zoet?

Dat is waar, helemaal niet nadenken is lekkerder junken.
Maar goed ik vond dat zo zonde van de hele week dieten altijd
Train je op/na zo'n dag wel lekkerder zeker?

..
, ga mijn best doen..
Carbs van de meeste vezelrijke groenten tellen is vrij zinloos. Alleen doen bij zetmeelrijke groeten zoals bonen (en aardappels natuurlijk).Helemaal carb-loos is echt lastig..want er zitten natuurlijk ook carbs in de broccoli,sla etc..maar die lijken mij natuurlijk geen kwaad kunnen tov de carbs uit brood en dergelijke toch..
Die 2 kilo zijn vrijwel uitsluitend vocht en glycogeen. Niet uitsluitend gerelateerd aan de junkdag, maar de timing van de junkdag na een, of meerdere low carb dagen.Ik merk meestal na zón junkdag dat ik wel een kg of 2 aan ben gekomen de volgende dag maar dit is er eigenlijk altijd op dinsdag al weer af en dan val ik juist weer harder af..dus kom op de vrijdag altijd wel weer lager uit..
maar soms houd je gewoon weer meer vocht vast en dit zie ik dan ook gelijk in de spiegel das wel heel vervelend..maar dat kan overal vandaan komen..niet gerelateerd aan de junkdag natuurlijk..
Nice!

Carbs van de meeste vezelrijke groenten tellen is vrij zinloos. Alleen doen bij zetmeelrijke groeten zoals bonen (en aardappels natuurlijk).
Die 2 kilo zijn vrijwel uitsluitend vocht en glycogeen. Niet uitsluitend gerelateerd aan de junkdag, maar de timing van de junkdag na een, of meerdere low carb dagen.
Nice!![]()

en we zwemmen veel..als t goed is

En is het niet beter om je eiwitten en vetten iedere dag even hoog te houden, en alleen met je carbs spelen?
Hahahah helemaal gelijk.