Fitness Seller

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
hahaha, zo willen we het horen ;)

Ja toch..we gaan gewoon..dus ik trek mezelf weg achter mijn fijne plekje op de computer..*OH FIJN BEGINT TE REGENEN EN IK MOET DE HONDJES UITLATEN..* en dan gaan we ff wandelen..in de regen..:mad: en dan naar de gym..

Schop onder de kont en gaaaaaaaaaaaaaaannnn

Is dat bankje bij jullie zo hoog? Denk dat je ook nog wel wat kilo's zou moeten kunnen halen aan een betere legdrive, nu heb je alleen je tenen op de grond! Wel fing sterk trouwens! Respect hoor :D

Legdrive is voor PL-ers :trollface:

at least we can see our d*ck :D

Super training dame!

http://youtu.be/636arL8eGC0

hier mijn filmpje van de 70kg bench;)
3x alleen en 4de keer met lichte spot.. dit was al de tweede keer deze week dus was er eigenlijk huiverig voor of die wel zou lukken..maar tadaaa:)

Heeeeeel vet!!! Daar kan ik alleen nog maar van dromen! Geen idee wat m'n max is met 3 herhalingen, maar setjes van 12 doe ik met 25kg geloof ik:(

R E S P E C T!

• #1.750
Schop onder de kont en gaaaaaaaaaaaaaaannnn
yep, ben geweest:p

Is dat bankje bij jullie zo hoog? Denk dat je ook nog wel wat kilo's zou moeten kunnen halen aan een betere legdrive, nu heb je alleen je tenen op de grond! Wel fing sterk trouwens! Respect hoor :D
Nou niet anders dan andere waar ik op gebankt heb hoor..of is ie bij jullie zo laag?? legdrive..?? sorry dont know what you mean..:o

and bb'ers are just anorexic pl-ers :trollface::p

dank Bart;)

Heeeeeel vet!!! Daar kan ik alleen nog maar van dromen! Geen idee wat m'n max is met 3 herhalingen, maar setjes van 12 doe ik met 25kg geloof ik:(

R E S P E C T!
Ik doe zoieso nooit setjes van 12hh..max 8..en zit nu met banken op ongeveer 5 a 6 hh..puur om sterker te worden als ik de gewichten beetje onder de knie heb..dan gaan we weer naar 8hh..
Maar dank je wel;):D

Vrijdag dus zeker wel getraind, en lekker ook!!
ik heb ook al mijn dagen van mijn carb-cycle uitgerekend en die heb ik dus ook voor mij liggen..
Die zet ik zo in mijn beginpost..

Mijn training van vrijdag:

Bor:
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x60kg

pull ups wide:
5x5 bw

seated row wide:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x49kg
6x56kg

Lat pull smal:
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg
8x70kg

Straight arm pull down:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x58kg

db shoulder press los, geen ondersteuning van rugleuning ofzo
6x12kg
6x14kg
6x14kg
6x16kg
6x16kg

hexbar shrugs lift vanaf de grond:
8x80kg
8x90kg
8x100kg
8x105kg
8x110kg ach ik d8 wtf ik doe t gewoon..en ja hoor..:cool: ik denk dat ik nu wel bij deze echt mijn tax heb bereikt want hij was echt allejezus zwaar zeg..

mp:
5x27kg
5x31kg
5x33kg
5x35,5kg
4x37kg..crap.. paar trainingen geleden heb ik deze toch echt een keer volgemaakt met 39,5..maar die zit er de laatste 2 weken echt niet in..

machine shoulder press:
6x20kg
6x25kg
6x30kg
5x35kg
4x40kg

snel naar huis want ik had tijdtekort..ik vind bent over en front raise nl altijd ook erg lekker maar ach..ik was tevreden..
Morgen beginnen we met de beentjes..
En vandaag een no carb day..

Vanmorgen een bakje magere kwark op met 30gr noten en 15gr cranberries..dat is echt bijna niks maar had er echt ff zo'n trek in..waarschijnlijk door al die carbs gister:o

En net een bakje huttenkase,blikje tonijn en 2 augurken op..best lekker..

En strakkies een zalm-salade in elkaar vogelen en vaanf maar broccoli met kip..

Anders moet je eens met schouders beginnen;)

Keertje veranderen van volgorde in oefeningen is altijd goed natuurlijk. Nette training weer, sterke bor vooral.

netjes , idd een verschil met of zonder rugleuning shouderpressen

• #1.755
Keertje veranderen van volgorde in oefeningen is altijd goed natuurlijk. Nette training weer, sterke bor vooral.

ik doe wel vaker af en toe omgooien maar het word weer keertje tijd.. ja nou moet ik wel zeggen bij de laatste bor (60kg) dat ik wel iets loop te cheaten maar ik vond m nog best aardig.. de halve sportschool cheat vele en vele malen meer:D

netjes , idd een verschil met of zonder rugleuning shouderpressen
Ja daarom..anders druk je toch meer vanuit je rug die je tegen t bankje aanzet.. anyway hij voelde lekker..
Net lekker gemengde sla met zalm gegeten..jammie..

Die MP moet zwaarder kunnen bij jou.. weet ik zeker. We DB pressen hetzelfde. Die MP moet je ook kunnen!
(mijn max: 3x5x42,5)

• #1.757
Die MP moet zwaarder kunnen bij jou.. weet ik zeker. We DB pressen hetzelfde. Die MP moet je ook kunnen!
(mijn max: 3x5x42,5)

Ja zou ook wel kunnen maar ik doe m meestal als 3de oef..en dan heb ik 5oef rug er al opzitten.
Ik wil ook niet dat het ten koste gaat van mijn uitvoering..en probeer m puur vanuit mijn schouders te pakken. en niet een extra zetje te geven ofzo..
Who knows..ik ga woensdag s wat proberen, thnks;)

Ja zou ook wel kunnen maar ik doe m meestal als 3de oef..en dan heb ik 5oef rug er al opzitten.
Ik wil ook niet dat het ten koste gaat van mijn uitvoering..en probeer m puur vanuit mijn schouders te pakken. en niet een extra zetje te geven ofzo..
Who knows..ik ga woensdag s wat proberen, thnks;)

Oh ja, dat kan het zijn. Ik pak 'm als eerste.
Momenteel heb ik hem laten varen en doe ik alleen db press, omdat ik wat zwakker ben op mijn db's.

die 3x5x42.5 zijn strikt. Zou ik nu niet kunnen hoor. Dat was het resultaat van heel consequent trainen. Optimaal eten en knallen.
Dat zou ik weer moeten opbouwen inderdaad.
Als je al zo veel ervoor hebt gedaan, kan ik het mij goed voorstellen dat hij daarna zwaar is.
Als ik ziek moet worden is dat ook de oefening waar ik het eerste voel dat ik niet goed in mijn vel zit.

Heel leuk filmpje van je bench press.
Hard werken en fun dat is de juiste combinatie.

• #1.760
Heel leuk filmpje van je bench press.
Hard werken en fun dat is de juiste combinatie.
dank je wel.. Ja de instructeur liep beetje te klooien Haha.. Maar wat gister een no carb dag had moeten zijn, werd t niet. Het ging tot 16u goed.. Maar toen had ik mijn man aan de tel en die zei dat ie lekker patatje wat te eten.. En Ja.. Toen ging er even een knop en.. En heb ik broodje gebakken ei en Snoep Etc zitten eten.. Oh well.. Vandaag dus een heel laag dagje in lassen.. Vanmiddag benen. En biceps

Terug
Naar boven