Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...Vandaag dus een heel laag dagje in lassen.. Vanmiddag benen. En biceps
Low carb op benen dag. Prettige wedstrijd 
het is niet zo belangrijk wat je in 10% van je tijd eethet is de 90 andere %en die het hem doen
![]()

Ja low carb.. Maar voor mijn trainen neem ik een shake met 15gr brinta.. Gaat goed komen!
phew...het is niet zo belangrijk wat je in 10% van je tijd eethet is de 90 andere %en die het hem doen
![]()

ja maar ik heb heerlijk getraind, 15gr brinta is just enough for meLow carb op benen dag. Prettige wedstrijd
![]()
Belgen en wijsheid... dat kan toch helemaal niet![]()
..haha ik moet zeggen dat t eigenlijk best goed gaat..ik heb tijdens en na mijn training altijd shake van 10gr peptopro en t werkt echt super!!Ik hoop dat je straks nog kan lopen. Zitten zal wel gaan, maar dan opstaan!!! Pfffff

....Vandaag.. ik zei al t word een low dagje..die klopt dus ook wel..
kcal: 1120, 177gr eiwit, 11gr kh's, 9gr vet..
Ik wilde echt mijn 1,5 junkdag ff rechttrekken al is t voor mijn gevoel.. morgen een low carb dag..vandaag was no carb..tenminste zo goed als..
Ik moet zeggen ik voel mij er goed bij, dat carb cyclen..hoog in de eiwitten en ik word alleen maar sterker..bleek dat ik al jaren eigenlijk gewoon te laag heb gezeten..naja beter laat dan nooit...
In mijn eerste post..staan elke dag mijn verhoudingen..voor wie t wil weten.

Nette training weer! Hoe merk je dat 10gr peptopro werkt?ik heb tijdens en na mijn training altijd shake van 10gr peptopro en t werkt echt super!!
Research-Approved Carb CyclingHoe is de verdeling eigenlijk.
Kan je spreken over een week schema? Of is carb-cycle meer dan dat.
Je begin post gelezen, maar zie zo 1,2,3 geen samenhang of schematisch volgorde terug.
Teach me pleace.![]()

stuk minder spierpijn dan normaal..dus weer sneller harder trainenNette training weer! Hoe merk je dat 10gr peptopro werkt?
Research-Approved Carb Cycling
Goed artikel met links naar nog meer artikels met uitleg over carb cycling.
/tought![]()

mwah.. normaliter zou je kunnen zeggen van wel..maar ik heb jaren 3 oef gedaan voor biceps..maar sinds ik er meer doe (meestal 5..) ga ik eindelijk vooruit..en t voelt goed..vier oefeningen bi's niet een beetje veel ? of ....
ja heb je helemaal gelijk in, t belangerijkste is dat het gewoon goed moet aanvoelen..en dat doet het en mijn biceps gaan erop vooruit so..nice4 oefeningen zegt niks, met 1 oefening kun je ook overtrainen (500 reps bv..)

ja zwaar, maar zo lekkerLekker bezig.
Kuiten en legpress combineren, goed idee!

Yep, i know..maar vandaag echt express gedaan.. zoveel gevreten..ook gister nog..dus..t voelde niet goed..
, thnkssHoe is de verdeling eigenlijk.
Kan je spreken over een week schema? Of is carb-cycle meer dan dat.
Je begin post gelezen, maar zie zo 1,2,3 geen samenhang of schematisch volgorde terug.
Teach me pleace.![]()

Ik hoop het, anders kom ik langs en douw het erin
Fat is not the enemy![]()
I know