MuscleMeat

LOG: Miss H..

Nice! Vind het ook echt leuk om te zien dat jij ook minder reps doet bij bench press. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Nice! Vind het ook echt leuk om te zien dat jij ook minder reps doet bij bench press. :D

Ja wat wil je weten dan.. pff was t maar waar 8reps met 70kg..maar daar werken we wel weer naar toe:)
Ik heb wel zin om vrijdag ff te knallen..:p

Vandaag nog een low carb dagje..nou ja..low..

1781kcal, 130eiwit,106kh's,70gr vet

wel meer vet Mack:P
Onder andere omdat ik weer makreel heb gegeten vandaag..fuc zeg dan schiet ie ook gelijk omhoog;)
Maar nu eigenlijk iets te hoog in mijn carbs..

Mmmm makreel is echt lekker!

Ja ik heb ook zin in vrijdag! Ik heb dan een full body dag, aangezien ik zondag bij RPB ga trainen dus ik kan kiezen wat ik ga doen. Deadlift doe ik sowieso, voor de rest kan ik veel met jou mee doen! :)

• #1.785
Mmmm makreel is echt lekker!

Ja ik heb ook zin in vrijdag! Ik heb dan een full body dag, aangezien ik zondag bij RPB ga trainen dus ik kan kiezen wat ik ga doen. Deadlift doe ik sowieso, voor de rest kan ik veel met jou mee doen! :)

Okee dan:)
Ik kom weer uit op borst-tri..dus gaan we lekker samen dippen!
We gaan ze wel even laten zien wat 'echt"trainen is:D:D:D

Oei de dames gaan elkaar opjutten. Komen er straks cijfers te staan hier die ons jaloers gaan maken.

• #1.787
Damn als ik met jou borst zou trainen zou er elke keer gewicht af moeten als jij bent geweest :D

Goed bezig!

70 gram vet is prima ja. Kh zou ik onder de 100 proberen te houden op low carb day.
Film je wel ff vrijdag? :D

• #1.791
70 gram vet is prima ja. Kh zou ik onder de 100 proberen te houden op low carb day.
Film je wel ff vrijdag? :D

Ja de carbs lager houden was t plan..niet helemaal gelukt:(
Ehmm moet je aan Sanne vragen hoor..ik ga niet ongevraagd haar op de gevoelige plaat vastleggen..
Wat moet ik filmen trouwens??:p

Jullie gaan meeting houden op vrijdag in Baarn? Leuk! :)
Altijd filmen, is leuk, de niet-leuke-filmpjes gewoon niet online gooien..

Enne, t lukt mij ook niet altijd hoor, low carb low te houden :o

• #1.794
nee niet in baarn hoor.. Maar gewoon bij mij in de gym. En filmen van squats.. Sorry geen benen dag.. Is dat nou jammer:p

Met andere lichaamsdelen... ik bedoel... oefeningen [Afbeelding niet meer beschikbaar] nemen wij ook genoegen :D

• #1.796
Haha Ja dat geloof ik graag.. Well see;)

Jammer dat ik er niet bij ben, veel plezier dames!

Goed dat ik er niet bij ben. Denk dat mn ego onherstelbaar beschadigd raakt tussen twee van die powergirls ;)

topbench weer met wat extra triceps werk
het werk zit weer op

Terug
Naar boven