XXL Nutrition

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Hier mijn filmpje van hexbar shrugs,115kg.. uitvoering is niet helemaal top aangezien ik iets doorzak..maar t was ook de laatste set:)
http://youtu.be/gOiSch5Mcc0

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 22:08 ----------

Sterk & sexy, ziet er echt goed uit :thumbs:
Dank u:o

mooie rug, mooie schouders
ziet er goed uit zeg

(hoor ik nou te zeggen "no lesbo" ???? ;) )
hahaha thnks, nee hoor die begrijp ik wel:p

Laatst bewerkt:
Mooie goeie rug Miss h , kan goed zien dat je goed traint

Mooie lijnen op je schouders.
Rug ook hoor.
Die inkeeping (is dat wel een woord:p) bij je borst is ook nice. Je ziet echt de dikte.

• #1.824
dank je Mack! T gaat eindelijk de goeie kant een beetje op.. Cutten heeft zin:)

Een beetje :D gekke BB-ster:p

• #1.826
gek? Wie.. Ik?:p

Was leuk om met je te trainen! Je bench en dips zijn echt sterk!

Werd ook wel eens tijd om samen te trainen he haha maar zeker voor herhaling vatbaar.
Mooie foto's trouwens!

Mooie filmpjes ook.
JE ziet er super uit hoor.
Als Sanne je leert bankdrukken op "haar" manier, komt er zo 5+kg bij denk ik. ;)

• #1.829
Was leuk om met je te trainen! Je bench en dips zijn echt sterk!

Werd ook wel eens tijd om samen te trainen he haha maar zeker voor herhaling vatbaar.
Mooie foto's trouwens!
Ja ik vond t ook gezellie, mijn bench wil ik naar de 80kg..of is dat nu teveel gevraagd:p, thnk you;)

Mooie filmpjes ook.
JE ziet er super uit hoor.
Als Sanne je leert bankdrukken op "haar" manier, komt er zo 5+kg bij denk ik. ;)
Dank Hummer:o, en ja t zou al schelen als ik wat meer rust zou pakken tussen mijn sets banken..en mijn voeten volledig op de grond zou zetten ipv alleen mijn tenen:o.. heb ik zo gehoord van d'r:p

Vandaag een no carb dag.. maar ik heb straks een verjaardag..oh god, i wanna be strong today:rolleyes:

• Like
Waarderingen: DG80
Mooie foto's.:)

Damn! Strak filmpje en nog strakker lijf! Goed bezig meis. Ziet er echt super gaaf uit.

No carb day?
Dus een koolvistaart?:D

• #1.833
bedankt Natty;)

Damn! Strak filmpje en nog strakker lijf! Goed bezig meis. Ziet er echt super gaaf uit.
thnks Nitje:D

No carb day?
Dus een koolvistaart?:D
pff zwaar genoeg maar we hebben het overleefd:P
Gewapend met 2 bakjes gebakken kipfilet,bakje komkommmer en tomaatjes en ach..je word weer ff vreemd aangekeken..maar we hebben alles mooi afgeslagen.
En t was best lastig hoor, gevulde rolletjes zalm, iets met bladerdeeg en spinazie en kaas ofzo.. pff maar we zijn sterk geweest!
En ben best trots op mezelf.

Vanmorgen kwark met wat walnoten.
Tussendoor kipfilet, met tomaatjes en komkommer
vervolgens weer wat kwark met 3 aardbeien:D
en avondeten broccoli,kipfilet, en wat champignons en uien

De planning was dat we niet zo lang op de verjaardag zouden zitten dus ik had maar 1 maaltijd mee, t werd toch een stuk langer dus kom weer een maaltijd te kort.:o

Vanavond moet ik nog ff kijken wat ik nog ga eten..

Eet je nooit eieren?

vandaag kan dat ook wel met eigeel. Of heb je al veel vet op?

No carb kan je toch juist veel van die hapjes op verjaardagen wel hebben? Vond dat altijd wel een uitkomst.

• #1.838
vandaag kan dat ook wel met eigeel. Of heb je al veel vet op?
nee ik denk iets van 30gr nootjes dus dat valt ook wel mee..

No carb kan je toch juist veel van die hapjes op verjaardagen wel hebben? Vond dat altijd wel een uitkomst.

Kaas, worst is in mijn hoofd op een niet junkdag zoieso slecht dus eet ik niet en bladerdeeg,chips..helaas pindakaas..
Hoewel die zalm..met kruidenkaas..had wel wat van gekund..oh well..:o
Ik ben gewoon beetje moeilijk element.. maar ben zo bang mijn shape van nu weer te verzieken..dat ik echt af en toe loop te klooien:o

Nee, only protein & fat.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 18:05 ----------

dus hup gewoon 2 hele eieren met 2 alleen eigeel. Wat broccoli erbij. MMMM

• #1.840
Nee, only protein & fat.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 18:05 ----------

dus hup gewoon 2 hele eieren met 2 alleen eigeel. Wat broccoli erbij. MMMM

OKee dan straks 2 hele eitjes:) maar de broccoli laat ik ff zitten hoor..dat heb ik net op.
Ik eet zoveel broccoli in de week straks verander ik nog in een stronkie broccoli:D

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 19:51 ----------

trouwens ik d8 eigenlijk dat er in magere kwark geen kh's zaten maar die zitten er wel in, maar moet ik die dan ook meetellen als zijnde carbs?? dan blijft er weinig over op een no carb dagje..

Terug
Naar boven